Gå til innhold

Desperate single damer og flyktninger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det finnes så mange single damer der ute som sliter med å finne seg en kjæreste. Ventetiden er over! Snart blir Norge invadert av single menn fra Syria, såkalte flyktninger. Velg med omhu og lykke til!

P.S. Har du stemt for Rødt, SV, Sp, V eller Ap, er dette midt i blinken for deg.

Anonymous poster hash: 3fb1e...eb7

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Single menn, såkalte flyktninger?

Skrevet

Utrolig teit tråd, ts.

Anonymous poster hash: da401...642
  • Liker 4
Skrevet

Utrolig teit tråd, ts. Anonymous poster hash: da401...642

Hvorfor er det en teit tråd? Har lest så mange tråder om single damer som er misfornøyde med norske menn samtidig som de sliter med å få seg kjæreste. Dette var et forslag fra min side.

• Liker 3
Skrevet

Gud bedre. Dette var noe av det mest hjernedøde jeg noen gang har lest.

Gratulerer for at du klarte kunststykket med å komme opp med noe så dumt. Imponerende.

Anonymous poster hash: f4666...ece

• Liker 2
Skrevet

Ikke TS her men hvis menn inderlig hadde forsvart at 10-15000 kvinner i 20 årene fra Ukraina skulle få humanitært opphold i Norge vile nok kommet en eller annen kommentar........ :laugh:

Anonymous poster hash: 23c3f...56d
  • Liker 4
Skrevet

Ikke TS her men hvis menn inderlig hadde forsvart at 10-15000 kvinner i 20 årene fra Ukraina skulle få humanitært opphold i Norge vile nok kommet en eller annen kommentar........ :laugh:

Forhåpentligvis fra oppegående menn.

Seriøst? Hvor dumme er folk?

Så en kommentar her om dagen fra en dame som ikke ville ha inn Syriske flyktninger fordi hun ikke ville få tredd en burka nedover hodet. Jeg mener - er det mulig å bli så dum? Vi spurte henne om hun visste hva hun snakket om og jo det gjorde hun. Hun fulgte da virkelig godt med på hva som skjedde i verden.

Gi meg styrke :P

• Liker 2
Skrevet

aldri hørt at norske damer er misfornøyd med norske menn.

Anonymous poster hash: 73eb3...ef8
  • Liker 2
Skrevet

Det er ikke bare lett som voksen singel dame, men jeg har aldri sagt at jeg ikke vil ha en norsk mann.

Hvor han kommer fra spiller faktisk ingen rolle. Men han bør ha enten bodd i Norge i en god del år, eller ha ganske lik kultur som oss. Så og bli sammen med en mann som kommer rett fra krig og grusomheter, og en annen kultur, det har jeg ingen planer om.

Jeg stemte MDG, så har ingenting imot og få de i landet. Men fint om de kan integreres bra, og det kan vi jo faktisk bidra til selv.

Anonymous poster hash: 35e72...b25
Skrevet

Hvorfor er det en teit tråd? Har lest så mange tråder om single damer som er misfornøyde med norske menn samtidig som de sliter med å få seg kjæreste. Dette var et forslag fra min side.

Aner vi en smule bitterhet her? :fnise:

De kvinnene som blir sammen med og får unger med flyktninger,og lykkejegere fra land som Marokko og Tyrkia er på en måte det kvinnelige motstykket til de norske mennene som må til Asia og Øst-Europa for å få seg kone.Så ja,jeg tror nok det kommer noen tilfeller der norske kvinner og syriske menn vil slå seg sammen,men de er ikke mange.

Anonymous poster hash: 07ebd...8e9

• Liker 5
Skrevet

De kvinnene som blir sammen med og får unger med flyktninger,og lykkejegere fra land som Marokko og Tyrkia er på en måte det kvinnelige motstykket til de norske mennene som må til Asia og Øst-Europa for å få seg kone.Så ja,jeg tror nok det kommer noen tilfeller der norske kvinner og syriske menn vil slå seg sammen,men de er ikke mange.

Nja vet ikke helt.. Har en kompis som var gift med et lekkert stykke kjøtt og hadde to barn med henne. Han søkte om skilsmisse, og like etterpå fant han seg dame fra filipinene. Ham sa han var lei masing og sure miner. Nå har han funnet seg ei enda finere dame som han er lykkelig med.

Anonymous poster hash: 227a0...ae4

Skrevet

Nja vet ikke helt.. Har en kompis som var gift med et lekkert stykke kjøtt og hadde to barn med henne. Han søkte om skilsmisse, og like etterpå fant han seg dame fra filipinene. Ham sa han var lei masing og sure miner. Nå har han funnet seg ei enda finere dame som han er lykkelig med.

Anonymous poster hash: 227a0...ae4

Skrevet

Hehe konspirasjon dette her da??

Kvinner stemmer sosialistisk, sosialister ivrer for flest mulig nye landsmenn, 80% er arabiske menn mellom 20 og 45 :danse: , 70% av muslimer i Norge stemmer sosialistisk.

Trygge arbeiderpartiet lojale stemmer og nye spennede menn til alle de single Oslokvinnene.

Dette er jo bare vinn, vinn, vinn, vinn hele vegen.

Skrevet

Det er ikke bare lett som voksen singel dame, men jeg har aldri sagt at jeg ikke vil ha en norsk mann. Hvor han kommer fra spiller faktisk ingen rolle. Men han bør ha enten bodd i Norge i en god del år, eller ha ganske lik kultur som oss. Så og bli sammen med en mann som kommer rett fra krig og grusomheter, og en annen kultur, det har jeg ingen planer om.Jeg stemte MDG, så har ingenting imot og få de i landet. Men fint om de kan integreres bra, og det kan vi jo faktisk bidra til selv. Anonymous poster hash: 35e72...b25

Teorien er fin, men praktisk sett funker det ikke. Integreringen fungerer svært dårlig, vi får ikke en økonomi-boost som alle økonomer og politikere skjer etter økt inntak av immigranter, og hvorfor det? Jo fordi de immigrantene som kommer til Norge er ikke høyt utdannede som kan komme med store bidrag til samfunnet, de har ofte lese/skrive-vansker, de må bruke 1-2 år på norsk kurs (men mange vil trenge mer enn det til også).

Se på det slik: Norge er ikke drømmelandet for kapitalister eller høyt utdannede, men for trengende og fattige. Dette vil ikke være bærekraftig.

Anonymous poster hash: c0bcc...2f2

Skrevet

Se på det slik: Norge er ikke drømmelandet for kapitalister eller høyt utdannede, men for trengende og fattige. Dette vil ikke være bærekraftig.

Anonymous poster hash: c0bcc...2f2

Spot on. Forskjellene i Norge er små og utdannelse gir liten utteling sammenlignet med andre land.

det har noen fordeler, men ikke bare.

Hvis man er sivilingeniør og jobber i Norge så vil kjøpekraften din være relativt liten sammenlignet med kjøpekraften til en analfabet uten utdannelse.

Så for en sivilingeniør gjelder det å komme seg til Tyskland eller USA. For den andre kategorien alternativet være suppekø og bilvaskjobb i USA, eller anstendig trygd og bolig i Norge.

Selfølgelig vil de ressursterke ønske å komme seg til USA og i andre enden er trygd i Norge/Sverige drømmen.

I

Skrevet

Forhåpentligvis fra oppegående menn.

Seriøst? Hvor dumme er folk?

Så en kommentar her om dagen fra en dame som ikke ville ha inn Syriske flyktninger fordi hun ikke ville få tredd en burka nedover hodet. Jeg mener - er det mulig å bli så dum? Vi spurte henne om hun visste hva hun snakket om og jo det gjorde hun. Hun fulgte da virkelig godt med på hva som skjedde i verden.

Gi meg styrke :P

Hun var redd for å IKKE få en burka tredd nedover hodet?

Anonymous poster hash: 8aa8f...538

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...