Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei ! Har holdt på å testet eggløsningen nå i flere dager. I tre dager har det bare kommet en strek, altså kontrollstreken, så negative tester da altså :)

Men i går å i dg fikk jeg to streker på testene. Problemet er at jeg ikke klarer å se om de er positive eller negative? :O om streken er for svak så er de negative står det på pakken... men er disse strekene svake? Sterke? Positiv? Negativ? Uff nei dette blir ikke jeg klok på... Håper det er noen av dere som klarer å tyde testene bedre enn meg 😊😊

post-82374-1591328_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei ! Har holdt på å testet eggløsningen nå i flere dager. I tre dager har det bare kommet en strek, altså kontrollstreken, så negative tester da altså :)

Men i går å i dg fikk jeg to streker på testene. Problemet er at jeg ikke klarer å se om de er positive eller negative? :O om streken er for svak så er de negative står det på pakken... men er disse strekene svake? Sterke? Positiv? Negativ? Uff nei dette blir ikke jeg klok på... Håper det er noen av dere som klarer å tyde testene bedre enn meg 😊😊

Vil si positiv 😊 gratulerer!

Skrevet

Håper du har rett Ljhh ! 😊 vi har hatt sex både i går å i dag, så prøver å safe inn mest mulig hær. Takk for svar :-)

Skrevet

Men i går å i dg fikk jeg to streker på testene. Problemet er at jeg ikke klarer å se om de er positive eller negative? :O om streken er for svak så er de negative står det på pakken... men er disse strekene svake? Sterke? Positiv? Negativ? Uff nei dette blir ikke jeg klok på... Håper det er noen av dere som klarer å tyde testene bedre enn meg

For meg er det ikke postiv, den er kanskje slik dagen før jeg får positiv :)

Anonymous poster hash: a757c...770

Skrevet

Åå.. Får fortsette å teste i noen dager til da :-)

Skrevet

Åå.. Får fortsette å teste i noen dager til da :-)

Ja, jeg ville  gjort det :) Men det er allikevel lurt å sette inn noen aksjer i kveld ;)

Anonymous poster hash: a757c...770

Skrevet

Hos meg hadde testen til høyre vært positiv. Den er sikkert sterkere om noen timer.

Bare test i morgen. Er strekken svakere da, så er denne testen her positiv.

Skrevet

Tusen takk for svar 😊

Skrevet

Jeg tror også testen til høyre er positiv :) Lykke til!! 

Anonymous poster hash: 9376a...95c
Skrevet

Men altså, meg bekjent skal teststreken på eggløsningstester være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Med mindre det står noe annet i pakningsvedlegget?

Skrevet

Nå nettopp testet jeg negativ el. Men har skikkelig stikkinger i eggstokken/lysken på høyre side i hele dag, så noe skjer vell kanskje. Håper vi har klart å treffe på denne gangen ! Kosestund både lørdag, søndag, tirsdag å i går.. Kanskje en runde i dag å om lysten tilsier det? 😉

Leser fortsatt mye forskjellige forklaringer på når eggløsningen er og når man bør ha sex.. Det er sikker litt forskjellig til hver kvinne.

Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, men jeg tenker på dette hele tiden å liker å lese på forumet 😊 godt å høre hva dere andre mener å hvilke erfaringer dere har 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...