Gjest tenalady Skrevet 8. september 2015 #1 Skrevet 8. september 2015 Noen som har erfaring med festeblødning? Er ganske sikker på at vi har truffet denne mnd. Nå denne uka ca 10dpo fikk jeg brun utflod (sånn som har pleid og være etter mens). Har IKM på fredag, sykt spent på hva som skjer. Hva har dere opplevd?
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #2 Skrevet 9. september 2015 Jeg hadde det akkurat sånn, og det var festeblødningAnonymous poster hash: 9cced...1c6
Gjest tenalady Skrevet 9. september 2015 #3 Skrevet 9. september 2015 Jeg hadde det akkurat sånn, og det var festeblødningAnonymous poster hash: 9cced...1c6 testet i dag bare for jeg ikke klarte og vente, negativ. får bare krysse fingrene og se hva som skjer
Shinigami Skrevet 9. september 2015 #4 Skrevet 9. september 2015 Hei. Jeg fikk også brun utflod/spotting ca 10 DPO og jeg var gravid Fikk negativ test 10 DPO, men positiv på IKM. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #5 Skrevet 9. september 2015 testet i dag bare for jeg ikke klarte og vente, negativ. får bare krysse fingrene og se hva som skjer Hehe er nok tidlig, jeg fikk ikke positiv test før 2 uker senere Anonymous poster hash: 9cced...1c6
Gjest tenalady Skrevet 9. september 2015 #6 Skrevet 9. september 2015 Hehe er nok tidlig, jeg fikk ikke positiv test før 2 uker senere Anonymous poster hash: 9cced...1c6 Ja, vet jo egentlig det. Slenger meg i "testetøs" kategorien
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå