Gjest Anonymous Skrevet 18. september 2004 #1 Del Skrevet 18. september 2004 ja egentlig det jeg lurer på.... for jeg kanke fatte det..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orthia Skrevet 18. september 2004 #2 Del Skrevet 18. september 2004 Hva sykling hjelper mot? Jeg tror jeg, helt spesifikt, ikke forstår spørsmålet ditt. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chanda Skrevet 18. september 2004 #3 Del Skrevet 18. september 2004 Hva sykling hjelper mot ? dårlig kondis dårlig blodsirkulasjon dårlig råd (billigere enn å kjøre bil) pen frisyre (blir som regel tatt av enten vind eller regn eller begge deler) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 18. september 2004 #4 Del Skrevet 18. september 2004 Sterkere lår, forbrenning, kolesterol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. september 2004 #5 Del Skrevet 18. september 2004 tar det på rumpe? lår? knær? hofter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 18. september 2004 #6 Del Skrevet 18. september 2004 Du mente vel kanskje "hjelper FOR"... Men det hjelper motvirkende mot dårlig kondis, dårlig forbrenning og fett, hehe! Og sykling hjelper for: Bedre kondisjon (hehe, sier seg selv ) Bedre blodtrykk lavere fettprosent i kroppen mindre slitasje på ledd enn f.eks jogging strammere lår, legger og rumpe. Og så føler man seg så bra etterpå! Så det hjelper jo egentlig humøret også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå