AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #1 Skrevet 7. september 2015 Eksempel på en artikkel jeg har sett mye av i det siste, ofte postet av folk som har sterke meninger om dagens flyktningkrise. http://www.ta.no/grenland/grat-da-hun-mistet-boligen/s/1-111-3700764 Dato: 04. August 2008 Også elsker de samme folka å (ukritisk) dele "nyheter" fra svært tvilsomme kilder. Noen ganger virker det som at de bare leser overskriften. Kjenner jeg blir så matt av slike folk Anonymous poster hash: b558e...c9f
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #2 Skrevet 7. september 2015 I går så jeg en dame dele en artikkel fra 2005, og tydeligvis i tro om at den var ny... folk er ikke så kritiske Anonymous poster hash: 58163...ca8 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #3 Skrevet 7. september 2015 Eksempel på en artikkel jeg har sett mye av i det siste, ofte postet av folk som har sterke meninger om dagens flyktningkrise. http://www.ta.no/grenland/grat-da-hun-mistet-boligen/s/1-111-3700764 Dato: 04. August 2008 Også elsker de samme folka å (ukritisk) dele "nyheter" fra svært tvilsomme kilder. Noen ganger virker det som at de bare leser overskriften. Kjenner jeg blir så matt av slike folk Anonymous poster hash: b558e...c9f Kanskje fordi de vanlige mediagigantene aldri skriver om de negative konsekvensene av masseinnvandring? Ikke en eneste kritisk artikel... Skjønner du hva greia er nå kanskje? Anonymous poster hash: 94795...ccb 1
Gjest Trollkarlen Skrevet 7. september 2015 #4 Skrevet 7. september 2015 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/muhammed-tegningene/evakuerer-alle-nordmenn-fra-syria/a/301724/ Fordi det er relevant. Bare fordi datoen ikke stemmer med årets dato, betyr ikke at det ikke er gjeldende lenger. I 2006 ville Jens Stoltenberg at alle nordmenn skulle evakuere Syria, i dag henter vi folk fra Syria hit. Skal vi evakuere nordmenn igjen eller?
Gjest Evans Skrevet 7. september 2015 #5 Skrevet 7. september 2015 De glemmer vel å se på datoen for når den er. For det kunne jo, ut fra situasjonen - UDI trenger flere husrom for flyktninger og det handlet om Syria, så det "passet" jo bra til dagens situasjon. Det er nok mange som deler artikler ukritisk. Har sett en del blitt delt, som via et raskt googlesøk viser at det bare er tull og oppspinn.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #6 Skrevet 7. september 2015 Har også lagt merke til masse folk som deler "artikler" fra sider som www.frieord.no , som forsåvidt bare er høyreekstrem søppel. Fellestrekk for folk som deler slikt på FB er -Uføretrygda eller arbeidsledige -Liten til ingen utdannelse over Grunnskolen -Bor i bygd og utkantstrøk -Stemmer FRP (Er selv enig med FRP om en del saker, men fakta er at de tiltrekker seg lavmålet på høyresiden) Anonymous poster hash: b558e...c9f 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #7 Skrevet 7. september 2015 Har også lagt merke til masse folk som deler "artikler" fra sider som www.frieord.no , som forsåvidt bare er høyreekstrem søppel. Fellestrekk for folk som deler slikt på FB er -Uføretrygda eller arbeidsledige -Liten til ingen utdannelse over Grunnskolen -Bor i bygd og utkantstrøk -Stemmer FRP (Er selv enig med FRP om en del saker, men fakta er at de tiltrekker seg lavmålet på høyresiden) Anonymous poster hash: b558e...c9f Her dro du med mange, men det er du nok klar over. Anonymous poster hash: e56fc...59e
AnonymBruker Skrevet 7. september 2015 #8 Skrevet 7. september 2015 Har også lagt merke til masse folk som deler "artikler" fra sider som www.frieord.no , som forsåvidt bare er høyreekstrem søppel. Fellestrekk for folk som deler slikt på FB er -Uføretrygda eller arbeidsledige -Liten til ingen utdannelse over Grunnskolen -Bor i bygd og utkantstrøk -Stemmer FRP (Er selv enig med FRP om en del saker, men fakta er at de tiltrekker seg lavmålet på høyresiden) Anonymous poster hash: b558e...c9f Det er som om jeg skulle ha sagt alle de som tenker som deg er medlemmer av Blitz og uten arbeid. Du tror ikke det går begge veier ? Er du dum? Anonymous poster hash: 94795...ccb
Tibbie Skrevet 7. september 2015 #9 Skrevet 7. september 2015 Haha, jeg vet. Synes det blir så dumt Lokalavisen min gjør ofte dette. De ser en nasjonal nyhet som de vil formidle til lokale lesere. Når jeg leser saken de henviser til, er den gjerne 3 - 10 år gammel. Flaaauuuut.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #10 Skrevet 8. september 2015 Ennå verre er de som går på kvinneguiden etterpå å deler det videre der Anonymous poster hash: 762a9...05d 1
Gjest Evans Skrevet 8. september 2015 #11 Skrevet 8. september 2015 Ennå verre er de som går på kvinneguiden etterpå å deler det videre der Anonymous poster hash: 762a9...05d http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=968042 Og etter det allerede er laget en tråd som tar opp at den er gammel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå