AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #1 Skrevet 6. september 2015 Hva gjør jeg nå? Jeg testet samme dag som jeg startet med provera. Negativ test. Jeg startet på provera på dag 50. Så trodde det var trygt. Spesielt med negativ test også. Ikke har jeg hatt utslag på el tester heller. Hva gjør jeg nå??? Anonymous poster hash: 10652...9fe
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #2 Skrevet 6. september 2015 Ring lege å hør!Anonymous poster hash: 271ef...5d8
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #3 Skrevet 6. september 2015 Jeg har lest en del om dette på internett, og de fleste(om ikke alle, jeg husker ikke helt) har skrevet at det har gått fint. Selvfølgelig ikke optimalt å ha inntatt disse medisinene, men om testen var negativ da du først begynte på pillene så kan du ikke være så langt på vei nå. Babyen er svært godt beskyttet de først ukene. MEN! Du må ta kontakt med lege for å forsikre deg for ikke stol på det jeg skriver her. Man kan jo ikke stole på det meste man leser på nett, så det sikreste er å bare ringe legen i morgen! Anonymous poster hash: 3bf0d...5de
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #4 Skrevet 6. september 2015 Jeg får ringe i morgen tidlig. Håper det går bra! Takk for svarAnonymous poster hash: 10652...9fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå