Gå til innhold

Anette Marie Antonsen - snapchat.


Bootybuilder

Anbefalte innlegg

Gjest Heeipådeg
4 minutter siden, Micki123 skrev:

Jeg har ikke fått med meg det andre forholdet hennes siden jeg har hatt en pause fra bloggen hennes. Har han gjort henne noe? 

Nei det har han ikke, ikke som jeg vet ihvertfall ☺. Var nok helst at dem ikke passet sammen. Det var ikke langt uti forholdet at hun la ut på snap at hun kjøpte graviditester😅. Og så gikk det kanskje litt fort, dem kjøpte hus sammen som dem skulle pusse opp sammen... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun sa nå vel også at DE holdt på å fikse opp huset hans. Vil vel bare dysse ned den delen litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD

Veldig fornøyd med at jeg har funnet ut hvem typen er nå takket være denne tråden :fnise:

Har irritert meg lenge at jeg ikke vet hvem han er..!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jesse james

Nevnte hun ikke i en snap at de var i et oppussings prosjekt ? Håper for hennes del at hun ikke har gått i samme fella igjen .. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, jesse james skrev:

Nevnte hun ikke i en snap at de var i et oppussings prosjekt ? Håper for hennes del at hun ikke har gått i samme fella igjen .. 

Jo, de holder på i hans hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske intenst det siste innlegget hvor hun skriver om sine følelser for kjæresten. Bare håper det varer 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
2 timer siden, Riskrem skrev:

Ganske intenst det siste innlegget hvor hun skriver om sine følelser for kjæresten. Bare håper det varer 😊

Kjenner jeg blir litt ille berørt...:Knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
6 timer siden, jesse james skrev:

De siste snappene , nei nei nei! Hun er gammel nok til å vite bedre :sjokkert: 

Huff ja.. Ble ille berørt. Men sånn er det med litt for mye alkohol innabords. Hender jeg også produserer kleine snaps, heldigvis går ikke mine ut til tusenvis.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Synes hele denne magegreia er fryktelig merkelig. I flere dager nevner hun smerter i mage/menstruasjonssmerter. Deretter tar hun med følgerne sine på snap til undersøkelse. Vi får følge henne med til gyn, allmennlege, og gjennom blodprøver, hun forteller at hun nå må vente på svar. Siste snap forteller at "de har allerede fått noen svar nå".

Så blir det stille. Helt stille. Hun sier hun skal blogge om det, men man hører ingenting. Rart å involvere andre inn i sin helsetilstand, for så å bli stille og dra på seiltur.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger henne ikke på snap, men leser bloggen i ny og ne.

Hun skal på død og liv være så forbanna dyp i innleggene sine. Virker for meg som hun har mistet seg selv for lenge siden.

Endret av Joppe
skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Blå politibil skrev:

Hva er de team jeg liker greiene hennes? Har ikke fulgt med helt jeg.

Så vidt jeg har forstått er det et slags treningsopplegg hvor hun tar i mot en ukjent sum penger for å rekruttere unge jenter (flere av dem under 18 år), kjøre dem "beinhardt" (inklusivt jevnlige målinger av fett, midje og vekt, samt fotografering av jentene i undertøy) for å gjøre dem klare til å stille i bikinifitness (kilde: http://www.anettemarie.no/2016/05/05/dette-er-teamjegliker/). Samtidig stiller hun opp i media og gråter og bærer seg over at unge jenter kjenner på et stadig økende kroppspress. (kilde: http://www.vg.no/rampelys/sosiale-medier/tiaaringer-sender-snaps-om-kroppspress-til-blogger-anette-marie/a/23754921/)

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, lenebu skrev:

Så vidt jeg har forstått er det et slags treningsopplegg hvor hun tar i mot en ukjent sum penger for å rekruttere unge jenter (flere av dem under 18 år), kjøre dem "beinhardt" (inklusivt jevnlige målinger av fett, midje og vekt, samt fotografering av jentene i undertøy) for å gjøre dem klare til å stille i bikinifitness (kilde: http://www.anettemarie.no/2016/05/05/dette-er-teamjegliker/). Samtidig stiller hun opp i media og gråter og bærer seg over at unge jenter kjenner på et stadig økende kroppspress. (kilde: http://www.vg.no/rampelys/sosiale-medier/tiaaringer-sender-snaps-om-kroppspress-til-blogger-anette-marie/a/23754921/)

Hva svarte. Men har ikke hun bare sånn halveis stilt i bikinifitness en gang da? Har hun kompetanse til dette? Synes det virker forferdelig merkelig.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Blå politibil skrev:

Hva svarte. Men har ikke hun bare sånn halveis stilt i bikinifitness en gang da? Har hun kompetanse til dette? Synes det virker forferdelig merkelig.

Er en "proff" som fikser det meste da. Alt hun gjør er å vise seg innimellom, når ikke hun har noe bedre å gjøre.

Å være med på kull 4 koster for øvrig 18.000 kroner. Skjønner ikke hvorfor det er en hemmelighet som blir voktet bedre enn Mona Lisa...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, neiognei skrev:

Er en "proff" som fikser det meste da. Alt hun gjør er å vise seg innimellom, når ikke hun har noe bedre å gjøre.

Å være med på kull 4 koster for øvrig 18.000 kroner. Skjønner ikke hvorfor det er en hemmelighet som blir voktet bedre enn Mona Lisa...

Tror hennes rolle er å være en slags motivator eller coach, pluss drive litt pr-arbeid osv. Men hun har nok ikke formell kompetanse til å drive med trening og kosthold. Etter det jeg forstår er det trenerkompisen hennes om står for den delen av opplegget.

18000? Det er jo kjempedyrt da... :sprettoy:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...