Gå til innhold

Anette Marie Antonsen - snapchat.


Bootybuilder

Anbefalte innlegg

16 timer siden, Veslefrikk skrev:

Hvorfor er dere over her så voldsomt nysgjerrige på hvem hun dater? Hvorfor bedrive reneste detektivvirksomheten for å finne ut av det? :fnise:   

Hun ønsker jo at man skal være nysgjerrig på det, så ser ikke helt problemet med at folk da blir....nysgjerrig. Hvorfor jeg er nysgjerrig? Er født sånn. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Gresshoppa skrev:

Er han snekker han her også?:fnise:

Prosjekt vi liker 2?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, stikkontakt skrev:

Prosjekt vi liker 2?

Muligens🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det Harald som Anette Marie har laget "tankeløs" filmene med Sophie Elise skriver om som er død? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Beccs skrev:

Er det Harald som Anette Marie har laget "tankeløs" filmene med Sophie Elise skriver om som er død? 

Ja. :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Notatboka

Herlighet, så tragisk :icon_frown: Nå ble jeg trist her jeg satt, han virket som en skikkelig bra fyr. Kondolerer til de som kjente han personlig:dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for informasjon om tredjepart som ikke kan verifiseres. Ber om at det ikke spekuleres til skade for omtalte.

Phaedra,adm

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner og diskusjon av privatperson.

- Pavilion, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Oh lord.. Da har hun og Trampe kjøpt seg noe de gleder seg veldig til å overta (i ettermiddag), og de går å smiler veldig for akkurat det.. :klo: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Gia_ skrev:

Oh lord.. Da har hun og Trampe kjøpt seg noe de gleder seg veldig til å overta (i ettermiddag), og de går å smiler veldig for akkurat det.. :klo: 

 

Hvorfor kaller hun han for Trampe? Eller heter han det? :ph34r:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Kristanna skrev:

Hvorfor kaller hun han for Trampe? Eller heter han det? :ph34r:

Heter ikke Trampe nei. Enten kallenavnet hans, eller noe hun kaller han på snap og blogg for å holde navnet hans skjult. Lett å finne kjæresten hennes da, om man har litt fb-skills :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

50 minutter siden, Gia_ skrev:

Heter ikke Trampe nei. Enten kallenavnet hans, eller noe hun kaller han på snap og blogg for å holde navnet hans skjult. Lett å finne kjæresten hennes da, om man har litt fb-skills :fnise:

Ok, tenker bare på en kanin når jeg hører navnet Trampe:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gia_ skrev:

Heter ikke Trampe nei. Enten kallenavnet hans, eller noe hun kaller han på snap og blogg for å holde navnet hans skjult. Lett å finne kjæresten hennes da, om man har litt fb-skills :fnise:

Ok, instruer meg ? 👍😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Kristanna skrev:

Ok, tenker bare på en kanin når jeg hører navnet Trampe:fnise:

Hahah, samme her :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gå inn på profilbildet hennes, bla til bilde nr 2, og se hvem som har trykt "liker".. Få med deg overdelen hans i headeren så ser du fort hvem det er av de som har trykt liker på bilde nr 2 😉

Endret av Gia_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heeipådeg

Jeg gjetter at dem har kjøpt seg båt, ut ifra siste blogginnlegg. 

 

Jeg kan ikke for det, men jeg får sånne vibber fra gutten jeg liker prosjekte 😅. Men vi får håpe at dette forholdet er alt det andre forholdet ikke var☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Gia_ skrev:

Gå inn på profilbildet hennes, bla til bilde nr 2, og se hvem som har trykt "liker".. Få med deg overdelen hans i headeren så ser du fort hvem det er av de som har trykt liker på bilde nr 2 😉

Tusen takk, fant det 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Micki*
3 minutter siden, Heeipådeg skrev:

Jeg gjetter at dem har kjøpt seg båt, ut ifra siste blogginnlegg. 

 

Jeg kan ikke for det, men jeg får sånne vibber fra gutten jeg liker prosjekte 😅. Men vi får håpe at dette forholdet er alt det andre forholdet ikke var☺

Jeg har ikke fått med meg det andre forholdet hennes siden jeg har hatt en pause fra bloggen hennes. Har han gjort henne noe? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...