Gå til innhold

Anette Marie Antonsen - snapchat.


Bootybuilder

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

26 minutter siden, Solsikke27 skrev:

Jeg vet hvem han er, men har ikke sett han på snap tidligere.:-) det var enkelt å finne han, inn på fb og se hvem som kan ligne i klærne av de som har likt profilbildet hennes.

bill mrk nancy drew😂

Ja det var enkelt! 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste innlegget om den nye typen. Var det ikke omtrent det samme hun følte om han forrige da? Blir veldig intenst, spør du meg. Lurer på hvor lenge det varer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Riskrem skrev:

Leste innlegget om den nye typen. Var det ikke omtrent det samme hun følte om han forrige da? Blir veldig intenst, spør du meg. Lurer på hvor lenge det varer.

Om forrige kjæresten: 

http://www.anettemarie.no/2015/09/05/du-moter-den-rette-nar-du-minst-venter-det/ 

http://www.anettemarie.no/2015/09/12/til-gutten-jeg-liker/

Endret av stikkontakt
la til en link til
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baremeg89
5 timer siden, Solsikke27 skrev:

Jeg vet hvem han er, men har ikke sett han på snap tidligere.:-) det var enkelt å finne han, inn på fb og se hvem som kan ligne i klærne av de som har likt profilbildet hennes.

bill mrk nancy drew😂

Hahaha fant han jeg og :ler: 

Gudene må vite hvorfor jeg er så nysgjerrig på hvem dette er, har irritert meg grønn øver hvordan hun "skjuler" han på snap. (Det er vel bare et tids sp før hun viser like mye av han som av exn)

takk for spor Nancy drew :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, baremeg89 skrev:

Hahaha fant han jeg og :ler: 

Gudene må vite hvorfor jeg er så nysgjerrig på hvem dette er, har irritert meg grønn øver hvordan hun "skjuler" han på snap. (Det er vel bare et tids sp før hun viser like mye av han som av exn)

takk for spor Nancy drew :fnise: 

Fant ikke. Gi noen hint 😂

Endret av tov
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, tov skrev:

Fant ikke. Gi noen hint 😂

Fornavn begynner på R. Profilbildet på hennes private konto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

" Nå har jeg lært meg å høre på magefølelsen så jeg vet at dette er ekte kjærlighet" skriver hun til en som spør om hvordan hun kan vite at han er den rette, siden hun for 4 mnd sien mente at noen andre var den rette.

Altså, hadde jeg vært henne så hadde jeg skjult dette litt lenger.

Vil det ikke være veldig pinlig å måtte innrømme om noen mnd at magefølelsen var feil....igjen?

Hun burde gå å stikke en finger ned i nærmeste gressmatte/blomsterbed  whatever - så hun fikk litt bakkekontakt.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heeipådeg

Hun skrev noe om at kjæresten elsket datteren hennes, og det er jo bra at han bryr seg, men elsker man noen så fort etter så kort tid sammen? Både kjæreste og barn?

husker ikke nøyaktige ordene, men står i siste blogginnlegg... 

Men jeg håper virkelig at hun nå har funnet den rette :) og at alt går bra :) 

Husker ikke om det stod på blogg eller det ble sagt på snap, at hun skal feire bursdagen sin i spania? Hun skulle jo feire bursdagen sin på Kilimanjaro med pappan sin? Det stod på blogg mener jeg. Blir litt forvirret hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, baremeg89 skrev:

Hahaha fant han jeg og :ler: 

Gudene må vite hvorfor jeg er så nysgjerrig på hvem dette er, har irritert meg grønn øver hvordan hun "skjuler" han på snap. (Det er vel bare et tids sp før hun viser like mye av han som av exn)

takk for spor Nancy drew :fnise: 

Så begge dere er forelsket i han, siden du irriterer deg over det? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, neiognei skrev:

Fornavn begynner på R. Profilbildet på hennes private konto.

Da var det IKKE han jeg trodde. 

Men absolutt en pen fyr.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er dere over her så voldsomt nysgjerrige på hvem hun dater? Hvorfor bedrive reneste detektivvirksomheten for å finne ut av det? :fnise:   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baremeg89
4 timer siden, michaeline__07 skrev:

Så begge dere er forelsket i han, siden du irriterer deg over det? :popcorn:

Hvordan kan jeg være forelsket i noen som jeg ikke kunne identiteten på før i går? :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huff, jeg heier egentlig litt på henne, men hun skremmer jo mannfolk på dør med å skrive så utleverende tekster.. Kan hende han gutten synes det er søtt nå, fordi han er like head over heels som det hun er. Men når han får landa litt, så er slike tekster CREEPY. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, baremeg89 skrev:

Hvordan kan jeg være forelsket i noen som jeg ikke kunne identiteten på før i går? :fnise: 

Okey, men hvordan fant du ut alt dette om henne på så kort tid, da? :P Du er iherdig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baremeg89
28 minutter siden, michaeline__07 skrev:

Okey, men hvordan fant du ut alt dette om henne på så kort tid, da? :P Du er iherdig. :)

Haha! Nå er jeg med :P trodde du mente jeg var forelsket i han. 

Heller at jeg er mer nyskjerrig av meg enn for mitt eget beste :ler: 

Endret av baremeg89
Dårlig formulering
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, baremeg89 skrev:

Haha! Nå er jeg med :P trodde du mente jeg var forelsket i han. 

Mer vel heller mer nysgjerrig av meg enn for mitt eget beste :ler: 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...