Gå til innhold

Anette Marie Antonsen - snapchat.


Bootybuilder

Anbefalte innlegg

Se der ja, nå har hun lagt ut en ny oppussingsvideo sammen med Rune. For meg ser det ut som de har hatt en krangel og så har de hatt en pause i forholdet i et par uker, og så har de blitt venner igjen. Synes det skinner litt gjennom på kroppsspråket deres.

Han sier jo "som dere ser er vi fortsatt gode venner" mens han klemmer henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg reagerte litt på det jeg og, lurer på om det betyr:vi er venner igjen, eller selv om det ikke funket er vi fortsatt gode venner liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Introvert

Jeg tror at de ikke lenger er kjærester, men fortsatt gode venner.

De kommer til å fortsette oppussingen sammen og så selge huset.

Hun kommer sikkert til å dele mer når hun er klar for det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns nå ikke de virker som gode venner med alle de deprimerende innleggene hun har for tida. Men om hun virkelig vil fortsette med dette prosjektet så kudos til henne. Synes også det er litt merkelig at hun har 3-4 innlegg på rappen etter videoen. Virker ikke helt som om hun vil promotere det så veldig..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kalte han i dag for guttenjegliker igjen, så da er vel ting greit igjen :)

 

Man kan like en person selv om man ikke er kjærester :) men jeg tror hun er lei av alle spørsmål rundt forholdet, fordi hun ikke er klar for å snakke om det, så dette tror jeg er en måte å dekke over at det er slutt på. På snap virker det som han jobber i huset og hun jobber på UI-kontoret og trener..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man kan like en person selv om man ikke er kjærester :) men jeg tror hun er lei av alle spørsmål rundt forholdet, fordi hun ikke er klar for å snakke om det, så dette tror jeg er en måte å dekke over at det er slutt på. På snap virker det som han jobber i huset og hun jobber på UI-kontoret og trener..

Sa ikke at man ikke kan like folk uten å være kjæreste med dem,men hun kalte han det da de datet og ble sammen så da regner jeg med de fortsatt er det. :)

 

(edit : la til et smiletegn, virket så sur atte :P )

Endret av stikkontakt
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså, jeg følger henne på snap. Og ut i fra det hun viste der har de ikke tilbragt tid sammen siden den kleine videoen fra huset..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa ikke at man ikke kan like folk uten å være kjæreste med dem,men hun kalte han det da de datet og ble sammen så da regner jeg med de fortsatt er det. :)

 

(edit : la til et smiletegn, virket så sur atte :P )

 

Hehe, kunne sikkert virke litt sur også, men det var ikke meningen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Enig, merkelig innlegg. Kan hun ikke bare skrive det rett ut... :P

Synes hun slenger seg så fort inn i nye ting, at forholdet fort ble slutt er vel en konsekvens av det. Håper hun kan roe seg litt ned fremover. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spesielt den gravidgreia er det kanskje greit å prøve å unngå. Når begge to er åpne om at de har lett for å få noia så er det vel rene dødsstøtet å måtte ta en haug med graviditetstester en måned inn i forholdet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man noia så jobber man seg igjennom det, hvis man har truffet den rette. Det er nok bare et tilfelle av "He's Just not that into you".

 

Endret av neiognei
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner meg ikke på dette jeg..

De henger sammen og fikser på huset og har det moro.. men er ikke sammen..?

Kjenner jeg blir litt flau på deres vegner når jeg ser snappene hennes..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...