Gå til innhold

Anette Marie Antonsen - snapchat.


Bootybuilder

Anbefalte innlegg

Anette-Marie gjestevlogget på snapchatkontoen jentemafiaen i går. 

Screenshot_20180831-015227_Snapchat.jpg

Jeg blir helt skremt over hvilke anbefalinger hun kommer med.. her for en tid tilbake oppfordret hun jo følgerne til IKKE å vaksinere barna sine, på sin egen konto. 

Endret av Oktnxbye
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun har definitivt bikket fullstendig over. Jeg har ikke fulgt henne på lang tid, men gikk inn og leste nå. Blir skremt! Hun er ikke et sunt forbilde, uttaler seg om ting uten å ha et fullstendig bilde. Alt hun gjør er liksom riktig og rett og løsningen på alle problemer vi måtte ha. Opplever at hun har liten innsikt i hvordan andres liv fortoner seg. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så noen den snappen der hun mente «samtalene våre blir lyttet på, og ikke på tlf» ?! Da tenkte jeg det har klikkket for dama :sjokkert: 

hun sa noen om at hun og andre har opplevd at reklame blir tilpasset etter hva de snakker om privat .. wtf! (Det har sikkert ingenting med at folk pleier å lese om ting som interesserer de på nett .. 🙄

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Picketfence
På 2.9.2018 den 1.30, *Stjerne*støv* skrev:

Så noen den snappen der hun mente «samtalene våre blir lyttet på, og ikke på tlf» ?! Da tenkte jeg det har klikkket for dama :sjokkert: 

hun sa noen om at hun og andre har opplevd at reklame blir tilpasset etter hva de snakker om privat .. wtf! (Det har sikkert ingenting med at folk pleier å lese om ting som interesserer de på nett .. 🙄

Har ikke dette vært oppe i media før ? Mange apper som krever tilgang til telefonens mikrofon blant annet, og ut ifra dette tar opp lyd som gir opphav til reklame. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/3/2018 at 10:34 AM, Picketfence said:

Har ikke dette vært oppe i media før ? Mange apper som krever tilgang til telefonens mikrofon blant annet, og ut ifra dette tar opp lyd som gir opphav til reklame. 

Det vet jeg ingenting om, så kan ikke uttale meg :) - men hele poenget hennes var at dette ikke skjedde gjennom tlf .. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste akkurat innlegget hun skrev om at moren tok sitt eget liv. Vondt. Leste også innlegget fra 2015, hvor hun beskriver at hun flyttet til faren sin uten at hun helt skjønte det selv.

Nå forstår jeg så mye mer rundt Anette Maries person. 

Endret av _Malene
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, _Malene skrev:

Leste akkurat innlegget hun skrev om at moren tok sitt eget liv. Vondt. Leste også innlegget fra 2015, hvor hun beskriver at hun flyttet til faren sin uten at hun helt skjønte det selv.

Nå forstår jeg så mye mer rundt Annette Maries person. 

Enig. Har fulgt henne i mange år og hun har aldri skrevet hvordan moren døde.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vell vært i kortene om hvordan moren døde og at AM ikke har vært klar for å snakke/skrive om det tidligere. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Har ikke vært inne på bloggen hennes på flere måneder, men tok en titt i går. Hun er så utrolig belærende og nedlatende og mener å ha funnet løsninger på alt mulig. Det er ganske ubehagelig. 
En gang likte jeg bloggen så godt, jeg likte både bokloggen og mye annet. 

Heldigvis trenger jeg ikke å lese den. 
 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, EllaSays skrev:

Har ikke vært inne på bloggen hennes på flere måneder, men tok en titt i går. Hun er så utrolig belærende og nedlatende og mener å ha funnet løsninger på alt mulig. Det er ganske ubehagelig. 
En gang likte jeg bloggen så godt, jeg likte både bokloggen og mye annet. 

Heldigvis trenger jeg ikke å lese den. 
 

Spesielt å være så opplyst også ikke få til noe stabilitet i eget liv. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger henne på fb og fikk opp et innlegg til bloggen i dag. Skal selge leiligheten nå da... igjen!

På tide å slå rot snart kanskje?

 

Innlegget er ryddet for persondebatt.

Endret av Papirfly
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest TyrkiskPepper

Ser hun skal gjeste for snap kanalen Detuperfekteliv på søndag, og skal ha temaet: Det å vær glad i deg selv.

Jeg synes hun er tøff jeg!😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, TyrkiskPepper skrev:

Ser hun skal gjeste for snap kanalen Detuperfekteliv på søndag, og skal ha temaet: Det å vær glad i deg selv.

Jeg synes hun er tøff jeg!😊

Absolutt. Tøff dame. Og liker henne godt for mye av det hun står for. Men den holdningen om at det hun vet/kan/tror på er det eneste riktige. DET liker jeg ikke 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
3 timer siden, TyrkiskPepper skrev:

Ser hun skal gjeste for snap kanalen Detuperfekteliv på søndag, og skal ha temaet: Det å vær glad i deg selv.

Jeg synes hun er tøff jeg!😊

Hun er tøff og jeg har stor sans for henne samme hva andre måtte mene om henne for hun tør og vise at livet er ikke en dans på roser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker henne også, men jeg må ha en ganske annerledes "mental helse" enn henne, for noen ganger når hun setter i gang så går det rett over hodet på meg. 

Og jeg kjenner meg ikke igjen i mange av problemene hun kan ta opp i forhold til stress, plager med kroppen som skyldes "ytre/indre faktorer" og lignende. Det blir litt for engleskoleaktig for meg. 

Men jeg liker at hun viser frem ganske enkel veganmat der mange av ingrediensene bare er fra matbutikken. Jeg burde bli flinkere til å spise slik mat selv. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, hun er kjempe likandes, bortsett fra når hun truer de som trekker seg fra og forteller om negativ erfaringer med Team jeg liker. :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, neiognei skrev:

Ja, hun er kjempe likandes, bortsett fra når hun truer de som trekker seg fra og forteller om negativ erfaringer med Team jeg liker. :)

Seriøst? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anette er veldig snill. MEN, og ja det er et stort men. Hun har overhode ingen forståelse for andres psykiske helse. Hun mener nemlig det bare er og glemme og å se frammover å tenke positivt. Det er fryktelig frustrerende når hun skal hjelpe deg, men alt hun sier er at «du må bare glemme det og ikke tenke på det». 

Selv om det er enkelt for henne å glemme så betyr ikke det at det er enkelt for andre. Hun har dessverre ikke like stor forståelse og medfølelse for andre som hun gir seg ut for å skal ha. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er nok både snill og grei og sånn, men hun har holdninger som ikke hører hjemme noen steder. 

Også blir jeg litt skremt av enkelte av uttalelsene hennes om diverse tema. Hun sitter feks. på fasiten her i livet, men dessverre er det veldig få som har skjønt det samme som henne. .. I følge seg selv. 

Endret av Oktnxbye
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...