Gå til innhold

Anette Marie Antonsen - snapchat.


Bootybuilder

Anbefalte innlegg

12 timer siden, Tinnitus skrev:

Og hvor seriøst virker det da?! 

Personlig er det disse angrepene som har gitt Meg en veldig vond smak i munnen.. ikke det at folk er misfornøyd, men di angrepene som kommer når dette blit uttrykt! 

Men «dårlig anmeldelse» ser man, reflekterer og så går man som regel videre.. enten med den ene oppfatningen eller den andre..

disse «angrepene» sitter faktisk ganske lenge i minnet! Og maler et bilde om «du er med oss, og vil ikke være mot oss..»

Helt enig. Sier også litt når en av disse tidligere "angriperene" nå har trukket seg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, neiognei skrev:

Helt enig. Sier også litt når en av disse tidligere "angriperene" nå har trukket seg. 

Fikk vel brev fra advokaten da.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Carina Maria skrev:

Det er synsing på noe du ikke vet. 

Foreslår at du blar deg gjennom det du selv skriver i dette forumet. Det har jo kommet frem at de som uttaler seg negativt om «Team jeg liker» (tullete navn forresten!) får trussel brev fra deres advokat. Så hvis det er synsing, så er det berettiget synsing. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.2.2018 den 15.42, Galaxy X skrev:

 

Har DU vært med? For du forsvarer dette voldsomt mye, dog svært dårlig ved å konstant gjennta deg selv uten å egentlig ha noen argumenter annet enn at "vi vet ikke alt". 

Dette handler ikke om en privatperson som har trådd litt feil, dette er noe man henter inn penger på å gjøre AKA en bedrift. Ved å utfordre mennesker med potensielt svak psyke uten kompetansen for å bevare den mentale helsen. Det er tydelig at de fokuserer på det fysiske, og der har de god peiling, men det psykiske - det har de ikke snøring på. 

Nei, jeg trenger ikke forklare for drg hvordan kjennskap jeg har til teamet for å kunne delta i denne debatten. 

Hvordan kan du sitte å si at man utfordrer mennesker med psykiske problemer uten kompetanse? Vet du hvilken kompetanse de ulike coachene og andre personer som er involvert i teamet sitter med? 

Endret av Usynlige
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Usynlige skrev:

Hvordan kan du sitte å si at man utfordrer mennesker med psykiske problemer uten kompetanse? Vet du hvilken kompetanse de ulike coachene og andre personer aoM er involvert i teamet sitter med? 

Nå har vi jo sett svar fra ei som slet psykisk at AM skrev at hun skulle meditere og dra på trening. Det er det du kaller råd basert på skikkelig god kompetanse på psykisk helse? Er faktisk to fra vektjegliker som har uttalt seg om nettopp dette. Den ene trakk seg fordi at hun ble behandlet dårlig, da hun ble syk på denne Spaniaturen de drar på. 

Er det så vanskelig å finne ut kompetansen til de hun har involvert altså? Ingen av de to coachene oppgir kompetanse på psykisk helse. AM har det ihvertfall ikke. Har poseringscoachen det da? 

Du vet at de har to teamsnapper hvor det meste dokumenteres også?

Endret av neiognei
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, neiognei skrev:

Nå har vi jo sett svar fra ei som slet psykisk at AM skrev at hun skulle meditere og dra på trening. Det er det du kaller råd basert på skikkelig god kompetanse på psykisk helse? Er faktisk to fra vektjegliker som har uttalt seg om nettopp dette. Den ene trakk seg fordi at hun ble behandlet dårlig, da hun ble syk på denne Spaniaturen de drar på. 

Er det så vanskelig å finne ut kompetansen til de hun har involvert altså? Ingen av de to coachene oppgir kompetanse på psykisk helse. AM har det ihvertfall ikke. Har poseringscoachen det da? 

Du vet at de har to teamsnapper hvor det meste dokumenteres også?

Rolig nå. Jeg vet nok relativt mye mer om både teamets sterke sider og teamets svake sider en veldig mange av de andre som kommenterer utifra en eller to påstander i sosiale medier her.

Det var et spørsmål om hva du vet om kompetansen til de som er involvert i teamet. Og utifra svaret ditt fikk jeg jo svar på det jeg lurte på - du vet ingenting om hvilken kompetanse som finnes innad i teamet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Usynlige skrev:

Rolig nå. Jeg vet nok relativt mye mer om både teamets sterke sider og teamets svake sider en veldig mange av de andre som kommenterer utifra en eller to påstander i sosiale medier her.

Det var et spørsmål om hva du vet om kompetansen til de som er involvert i teamet. Og utifra svaret ditt fikk jeg jo svar på det jeg lurte på - du vet ingenting om hvilken kompetanse som finnes innad i teamet.

Hvilke kompetanse finnes der da? 

Educate us? 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Tinnitus skrev:

Hvilke kompetanse finnes der da? 

Educate us? 

Har ikkno behov for å lære deg opp i noe som helst, var bare nysgjerrig på hvor anklagelsene om at man ikke hadde rett kompetanse kom fra 😊👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Usynlige skrev:

Har ikkno behov for å lære deg opp i noe som helst, var bare nysgjerrig på hvor anklagelsene om at man ikke hadde rett kompetanse kom fra 😊👌

Da skjønner du vel min nysgjerrighet på hvor dine påstander kommer fra og 😂

jeg har ikke påstått det ene eller andre ift kompetanse, det var det jo du som ga uttrykk for at du tydeligvis har kunnskap om 😏

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Tinnitus skrev:

Da skjønner du vel min nysgjerrighet på hvor dine påstander kommer fra og 😂

jeg har ikke påstått det ene eller andre ift kompetanse, det var det jo du som ga uttrykk for at du tydeligvis har kunnskap om 😏

Min feil, var ikke deg jeg refererte til ang påstander 😊 Ja for all del, forstår din nysgjerrighet. Ingen påstander fra min side, kun et spørsmål til en melding lenger opp her. 

Gjør du ett googlesøk på de personene du ser eller har hørt om via sosiale medier ser du fort kompetanse. Også er det jo selvsagt fler involvert enn de man ser i sosiale medier. Sånn er det jo forøvrig alltid - at alt vises ikke i SoMe. Det kan det ofte virke som det tidvis er få som forstår (referer forøvrig ikke til deg nå heller for å ha det på det rene!) 

Når vi først er inne på temaet lurer jeg på (siden mange tydeligvis har god kjennskap til dette utifra tidligere poster) hvor mange fitnessteam eller team som driver med livsstilsendring som har eks psykolog innad i teamet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.2.2018 den 11.01, neiognei skrev:

Du velger jo også å diskreditere de som ikke er fornøyd, bare fordi at din datter hadde det bra. Ja, de fleste har det bra, det er når de ikke nikker og ja'er til alt ting blir stygt.

Det er ingen som har sagt at teamet i seg selv er dårlig, men at visse ting som hender når man trekker seg eller klager er helt bak mål, og såpass drøyt at det absolutt ikke bør ties ihjel bare fordi at de som deltar generelt er fornøyd. Det har ikke noe med jentene i teamet, men alt med lederen å gjøre.

Og dette har jeg like personlig innsikt i, som du har om at din datter har hatt det bra, da jeg er nære venn med en som har fått føle på dette og har sett skjermdumper av en samtale mellom henne, da hun valgte å trekke seg fra teamet, og denne flotte teamlederen. Den saken kjenner jeg i sin  absolutt fulle helhet og den var alt annet enn pen!

Og altså. Utro tjener? Hva hadde fadderen å tjene på det? Driver hun sitt eget team og ønsker de 18.000 kronene i egen lommebok? Når de ikke har noe å tjene på å advare så er det lov at folk tenker over at det kanskje er en grunn til at de velger å advare.

Men da vil jeg bare få si at da er det litt feil å være fadder i et team man ikke vil anbefale? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, C.B skrev:

Men da vil jeg bare få si at da er det litt feil å være fadder i et team man ikke vil anbefale? :)

Vel, nå var det mora til ei som deltok, som sa at det var en fadder da. Det er vel svært lite sannsynlig. Sjekk Tone sin snap nå, hvor en tidligere deltaker har fått brev fra advokat, fordi at hun ytret seg negativt om teamet på snap/insta og tok kontakt med folk som skulle delta. Kan jo hende fler gjorde det, men.:)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, neiognei skrev:

Vel, nå var det mora til ei som deltok, som sa at det var en fadder da. Det er vel svært lite sannsynlig. Sjekk Tone sin snap nå, hvor en tidligere deltaker har fått brev fra advokat, fordi at hun ytret seg negativt om teamet på snap/insta og tok kontakt med folk som skulle delta. Kan jo hende fler gjorde det, men.:)

Det er ikke tilfellet det du skriver. Hun har ikke fått brev fra advokat fordi hun ytret seg negativt i sosiale medier. Det er helt greit å ha forskjellige meninger og at vedkommende ikke er fornøyd. Den saken er blåst helt ut av proposisjoner. Det som er ulovlig i denne saken er å kontakte nye medlemmer/søkere for å prate nedlatende og krenkende om et produkt fordi du selv ikke er fornøyd og går inn for å skqfeliggjøre. Hun fikk forøvrig pengene tilbake da hun valgte å gå. Tydelig at hun glemmer å informere om det. Husk at en sak alltid har fler enn en side 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, neiognei skrev:

Vel, nå var det mora til ei som deltok, som sa at det var en fadder da. Det er vel svært lite sannsynlig. Sjekk Tone sin snap nå, hvor en tidligere deltaker har fått brev fra advokat, fordi at hun ytret seg negativt om teamet på snap/insta og tok kontakt med folk som skulle delta. Kan jo hende fler gjorde det, men.:)

Det er en grunn til at hele teksten ikke syns. Da ville man jo sett hva som var tilfelle - og det hadde ikke støttet opp om anklagene som kommer ut i sosiale medier hos bla Tone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

2 hours ago, Vilunich said:

Snapper hun ikke mer?

Håper ikke det. Hun burde ta en evig lang pause fra sosiale medier. Hun har inget annet å komme med enn klaging og overdyrking av selvmedlidenhet.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilunich

Huh? Ok... den siden av henne har ikke jeg sett. Syntes hun er morsom og positiv jeg. Ser hun er aktiv på insta stories ; kanskje hun tester ny plattform? Ser ingen selvmedlidenhet eller klaging? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
På 26.2.2018 den 18.03, Vilunich skrev:

Huh? Ok... den siden av henne har ikke jeg sett. Syntes hun er morsom og positiv jeg. Ser hun er aktiv på insta stories ; kanskje hun tester ny plattform? Ser ingen selvmedlidenhet eller klaging? 

Jeg oxo synes hun er morsom og positiv og hun tør og vere seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...