Gå til innhold

Anette Marie Antonsen - snapchat.


Bootybuilder

Anbefalte innlegg

?? De bor jo ikke sammen :)

Først så sier hun på snapchat i går at "nå er hemmeligheten ute på Seher.no". Da sto det at de hadde flyttet sammen i leilighet. I dag var det ikke riktig likevel.

Endret av neiognei
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først så sier hun på snapchat i går at "nå er hemmeligheten ute på Seher.no". Da sto det at de hadde flyttet sammen i leilighet. I dag var det ikke riktig likevel.

 

Virket så "hemmeligheten" var at de var kjærester og har kjøpt hus/oppussingsobjekt ilag, men at de var samboere var feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker henne veldig godt, men herregud for et kjør. Tanke og følelseskjør. Sånt er dømt til å mislykkes. Høres ut som at hun kunne trengt en tur eller tre til en terapeut som kunne hjelpe henne litt med hvorfor hun ikke klarer å ta det med ro, la kjærlighet være kjærlighet og ikke komplisere det så voldsomt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får jo litt vondt av henne også da. Er jo trist å se folk falle følelsesmessig. Er litt ambivalent i forhold til henne, på en måte liker jeg henne fordi hun er såpass åpen og ærlig, på en annen side så blir det "for mye" av henne på samme måte som jeg tenker om Komikerfrue. Det virker som hun kaster seg inn i ting litt for fort...gang på gang. Hun er jo ikke alene om det her i verden, men det blir jo så tydelig når tusenvis av følgere blir med på alle opp og nedturer. Hun er en av de jeg tenker hadde fått det mye bedre uten å blogge. Hun har jo så mange fine kvaliteter. Men tydeligvis et veldig følelsesmenneske som lar seg rive med på det ene "prosjektet" etter det andre uten å helt tenke konsekvenser. Ja, vi kan alle falle og reise oss. Igjen og igjen. Det er menneskelig. Men kjære Anette, kanskje du skulle tatt deg en time eller 10 hos en psykolog som kanskje kunne hjulpet deg med noen verktøy for å slippe de aller største berg og dalbanene. Skal ikke spekulere i diagnoser, men noen av oss trenger kanskje en knagg å henge ting på. Det blir kanskje lettere også. Ønsker henne selvfølgelig lykke til videre.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får jo litt vondt av henne også da. Er jo trist å se folk falle følelsesmessig. Er litt ambivalent i forhold til henne, på en måte liker jeg henne fordi hun er såpass åpen og ærlig, på en annen side så blir det "for mye" av henne på samme måte som jeg tenker om Komikerfrue. Det virker som hun kaster seg inn i ting litt for fort...gang på gang. Hun er jo ikke alene om det her i verden, men det blir jo så tydelig når tusenvis av følgere blir med på alle opp og nedturer. Hun er en av de jeg tenker hadde fått det mye bedre uten å blogge. Hun har jo så mange fine kvaliteter. Men tydeligvis et veldig følelsesmenneske som lar seg rive med på det ene "prosjektet" etter det andre uten å helt tenke konsekvenser. Ja, vi kan alle falle og reise oss. Igjen og igjen. Det er menneskelig. Men kjære Anette, kanskje du skulle tatt deg en time eller 10 hos en psykolog som kanskje kunne hjulpet deg med noen verktøy for å slippe de aller største berg og dalbanene. Skal ikke spekulere i diagnoser, men noen av oss trenger kanskje en knagg å henge ting på. Det blir kanskje lettere også. Ønsker henne selvfølgelig lykke til videre.

Enig i dette :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

blir så sliten av folk som er sånn. Har fulgt henne i flere år, bra dame og hun skriver godt og tar fine bilder. Men dette kjøret hennes med stadig nye prosjekter, forhold, stadig drama og nye nedturer er så utmattende. Kan hun ikke bare ta det rolig en periode, jobbe og trene og leve litt normalt i ro og mak? Enkelte folk jakter på drama i livene sine

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått i klasse med henne, og synes hele dama er uspiselig. Enig med Fredrik29 om at hun bare burde "chille" litt, og bare roe seg ned helt. Jeg følger henne vel og merke ikke på snapchat...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for hets, latterliggjøring, ryktespredning og spekulasjoner, samt svar til dette.

Yvonne (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fulgte henne ganske lenge men slettet henne for ikke så lenge siden.

Jeg orket ikke mer rett og slett, det ble ALT for mye.

Til slutt merket jeg at jeg ble provosert av henne , så da slettet jeg .

Altfor mye kroppsfokus og hele tiden kjør kjør kjør..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som om hun har kommet seg nå. Hun har lagt ut et positivt innlegg på bloggen nå nylig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker bloggen til Anette Marie veldig godt, synes den skiller seg ut fra de andre.. den er mer ekte, hun skriver godt og ærlig, og er ikke helt ihjelsponset.

 

Nå driver hun å "lurer" leserne med å ikke fortelle hva som har skjedd, vente i det lengste med å forklare.. tilsynelatende har hun blitt forlatt og har kjærlighetssorg... skikkelig deppa osv men sier ingenting om hvorfor. Det blir jo nesten sånn at når hun vanligvis deler absolutt alt, så forventer man jo liksom det også, og få vite alt. Jeg vil vite  :danse: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får jo litt vondt av henne også da. Er jo trist å se folk falle følelsesmessig. Er litt ambivalent i forhold til henne, på en måte liker jeg henne fordi hun er såpass åpen og ærlig, på en annen side så blir det "for mye" av henne på samme måte som jeg tenker om Komikerfrue. Det virker som hun kaster seg inn i ting litt for fort...gang på gang. Hun er jo ikke alene om det her i verden, men det blir jo så tydelig når tusenvis av følgere blir med på alle opp og nedturer. Hun er en av de jeg tenker hadde fått det mye bedre uten å blogge. Hun har jo så mange fine kvaliteter. Men tydeligvis et veldig følelsesmenneske som lar seg rive med på det ene "prosjektet" etter det andre uten å helt tenke konsekvenser. Ja, vi kan alle falle og reise oss. Igjen og igjen. Det er menneskelig. Men kjære Anette, kanskje du skulle tatt deg en time eller 10 hos en psykolog som kanskje kunne hjulpet deg med noen verktøy for å slippe de aller største berg og dalbanene. Skal ikke spekulere i diagnoser, men noen av oss trenger kanskje en knagg å henge ting på. Det blir kanskje lettere også. Ønsker henne selvfølgelig lykke til videre.

Veldig enig i dette. Leste bloggen jevnlig for noen år siden. Jeg kjenner meg litt igjen i henne følelsesmessig, med svingningene og "jakten" etter drama. Men jeg klarer heldigvis leve et stabilt liv. Stabilitet er kjedelig for noen av oss, men veldig nødvendig når man har barn, mener jeg.

Mye hun foretar seg virker spontant og lite gjennomtenkt, mye på gang, og mye følelsestyrt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker bloggen til Anette Marie veldig godt, synes den skiller seg ut fra de andre.. den er mer ekte, hun skriver godt og ærlig, og er ikke helt ihjelsponset.

 

Nå driver hun å "lurer" leserne med å ikke fortelle hva som har skjedd, vente i det lengste med å forklare.. tilsynelatende har hun blitt forlatt og har kjærlighetssorg... skikkelig deppa osv men sier ingenting om hvorfor. Det blir jo nesten sånn at når hun vanligvis deler absolutt alt, så forventer man jo liksom det også, og få vite alt. Jeg vil vite  :danse: !

 

Virker så det er over for begge har tatt bort sivilstatusen på facebook. For ikke lenge siden sto det at de var i et forhold med hverandre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Se der ja, nå har hun lagt ut en ny oppussingsvideo sammen med Rune. For meg ser det ut som de har hatt en krangel og så har de hatt en pause i forholdet i et par uker, og så har de blitt venner igjen. Synes det skinner litt gjennom på kroppsspråket deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...