Gå til innhold

Anette Marie Antonsen - snapchat.


Bootybuilder

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Carina Maria
På 12.1.2018 den 11.06, Nuttery skrev:

Jeg likte Anette Marie meget godt tidligere, men de siste årene har hun tilsynelatende sklidd ut og mistet all bakkekontakt. Mye av tingene er jo flott (spise sunt, fronte miljøvennlighet etc), men totalt sett oppfatter jeg livet hennes som en stor flytende suppe. Det er bare selvrealisering, store tanker, lite realitetsorientering og lav gjennomføring. Jeg savner Anette Marie med litt bakkekontakt.

Jeg synes Anette Marie har god bakkekontakt med verdiene sine og hun er en av dem bloggerne som jeg synes virker ærlig mot leserne sine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Carina Maria skrev:

Jeg synes Anette Marie har god bakkekontakt med verdiene sine og hun er en av dem bloggerne som jeg synes virker ærlig mot leserne sine. 

Jeg er enig i at hun er blant de bloggerne som er mest åpne (ærlig?) med leserne sine. Men har du noen gode eksempler på at hun har bakkekontakt? Jeg spør ikke for å være vanskelig, men for å forstå bedre. Jeg følger henne i hovedsak på snap, men det kan være at hun fremstiller seg selv annerledes gjennom blogg eller andre sosiale medier.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
3 minutter siden, banana hammock skrev:

Flere enn meg som er nysgjerrige etter dagens prat på snap?🙈

Legg til tonethomassen på snap ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, MKv1996 skrev:

Legg til tonethomassen på snap ;)

Takk😀 skjønner litt mer nå😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Carina Maria skrev:

En sak har flere sider og det kan tenkes at dem ikke er dem enkleste og ha med og gjøre. 

Hvis du ser på hans snap så ser du flere som skriver om sine erfaringer. Altså folk som har vært med og som ikke har turt å si ifra. Men det kan så klart ikke ha noe med teamet å gjøre.🙈

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
1 minutt siden, neiognei skrev:

Hvis du ser på hans snap så ser du flere som skriver om sine erfaringer. Altså folk som har vært med og som ikke har turt å si ifra. Men det kan så klart ikke ha noe med teamet å gjøre.🙈

 

Det hjelper ikke for en sak har alltid to sider og tema jeg liker er ikke et fitness team og når skal folk begynne og forstå det? Det er ingen av oss som sitter på kvinne guiden som kjenner saken 100%. I en konflikt har alltid en sak to sider. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria

For dere som er interessert i og se en annen historie enn dem som hakker ned på teamet kan se på snappen til tjlsiljedb. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Galaxy X
59 minutter siden, Carina Maria skrev:

Det hjelper ikke for en sak har alltid to sider og tema jeg liker er ikke et fitness team og når skal folk begynne og forstå det? Det er ingen av oss som sitter på kvinne guiden som kjenner saken 100%. I en konflikt har alltid en sak to sider. 

 

Det stemmer ikke. En sak har alltid (minst) tre sider; den ene siden, den andre siden, og sannheten. Nei, vi på kvinneguiden kjenner ikke saken 100%, men med alt grumset som er kommet fram er det forståelig at folk blir skeptisk. Som forbrukere er vi også tillatt å selv velge fra hvilke hold vi vil plassere vår tillit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merk at Tone var en av de som uttalte seg negativt om at flere trakk seg fra et tidligere kull. Om et års tid så er det nok Silje sin tur til å oppdage hvordan ting egentlig står til. Er da flere som har ELSKET teamet som har trukket seg etter en stund. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Galaxy X

Hele opplegget er egentlig helt hårreisende. De nye innleggene på bloggen til teamet er i grunn forklaring nok. Psykisk syke folk med dårlig selvbilde og troen om at alt blir bedre om man bare blir tynn og solbrun. Menge seg med andre med akkurat samme tankegangen, sammenligner seg med hverandre. Når kritikken som kommer fram i hovedsak bunner i triste tanker om utseendet sitt, og forholdet til mat og trening, trenger man ikke være psykolog eller lege for å se hvor dette går. Det er tydelig at de ikke har kompetanse nok innenfor feltet de jobber med, når så mange de velger ut til teamet ender opp med å slite psykisk. Jeg håper alle som har brytt ut av "sekten" har det bedre med seg selv nå, og at rettferdigheten seirer til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Carina Maria skrev:

Det hjelper ikke for en sak har alltid to sider og tema jeg liker er ikke et fitness team og når skal folk begynne og forstå det? Det er ingen av oss som sitter på kvinne guiden som kjenner saken 100%. I en konflikt har alltid en sak to sider. 

 

Du høres ut som at du har en personlig innsikt i teamet? Det har jeg også. Jeg har  (nesten) personlig sett den ene siden av saken og det var ikke pent dessverre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria

Jeg synes dere er så fordømmende mot teamet nei jeg har ikke personlig innsikt men jeg kjenner saken like lite som det dere gjør og jeg dømmer ikke noe når jeg ikke vet hva sannheten er. Det er jævlig stykt gjort og gå ut slik dem har gjort på sosiale medier. Stykt gjort. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Carina Maria

Dere som er fordømmende mot hun Anette Marie er også fordømmende for team jeg liker samme hvor bra dem fleste på teamet synes det er og det er få tallet som roper og skriker høyt om at dem er misfornøyde. Om hun der tjl tone og han mini er misfornøyde. Sannheten vet ingen av oss. Vi vet bare det vi har sett på sosiale medier og lest på facebook. Det er ikke hele storyen. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
32 minutter siden, neiognei skrev:

Du høres ut som at du har en personlig innsikt i teamet? Det har jeg også. Jeg har  (nesten) personlig sett den ene siden av saken og det var ikke pent dessverre.

Synd for deg men heldig for dem som liker Team jeg liker :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
34 minutter siden, Galaxy X skrev:

Hele opplegget er egentlig helt hårreisende. De nye innleggene på bloggen til teamet er i grunn forklaring nok. Psykisk syke folk med dårlig selvbilde og troen om at alt blir bedre om man bare blir tynn og solbrun. Menge seg med andre med akkurat samme tankegangen, sammenligner seg med hverandre. Når kritikken som kommer fram i hovedsak bunner i triste tanker om utseendet sitt, og forholdet til mat og trening, trenger man ikke være psykolog eller lege for å se hvor dette går. Det er tydelig at de ikke har kompetanse nok innenfor feltet de jobber med, når så mange de velger ut til teamet ender opp med å slite psykisk. Jeg håper alle som har brytt ut av "sekten" har det bedre med seg selv nå, og at rettferdigheten seirer til slutt.

Har du vert med i temaet eller har du bare sett alt det fordømmende som folk har skrevet på nett? Synes du og dem andre kan høre og se igjennom snappen til hun siljedb. Ingen av oss som skriver vet nøyaktig hva som har skjedd som utenfor stående og ikke kjenner vi til hele saken. 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...