Gå til innhold

Anette Marie Antonsen - snapchat.


Bootybuilder

Anbefalte innlegg

På lesermail forteller hun nå at det er slutt mellom henne og trampe, men at jentungen skal ha kontakt med trampes far siden han og ungen kommer godt overens.

Man skal aldri si aldri, men når voksne gjør det slutt, så gjør de det ofte slutt med hverandres familie også. Det er mye som fungerer frem til den ene parten får seg ny kjæreste. 

Fint å vise at man kan være venner, men å spille videre på en bestefarrelasjon tror jeg bare vil gjøre vondt verre for alle parter med tiden.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men dette var jo den store kjærligheten som universet hadde sendt henne? Og de skulle jo være sammen for alltid?

Hva med  seilbåten?

Bra hun har avsluttet bloggen, da blir det mindre pinlig. Ler meg i hjel av disse bloggerne som etter 48 timer i et forhold deklamerer at "NÅ - denne gangen har de funnet kjærligheten, sin sjelevenn, og de skal være sammen for alltid". De høres ut som en gjeng fjorttisser, hele gjengen. LO, SE, Linni.  Og AM. 

Forholdet til trampe rakk vel ikke feire ettårsdag, engang?

Endret av naivsuper
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, naivsuper skrev:

Men dette var jo den store kjærligheten som universet hadde sendt henne? Og de skulle jo være sammen for alltid?

Hva med  seilbåten?

Bra hun har avsluttet bloggen, da blir det mindre pinlig. Ler meg i hjel av disse bloggerne som etter 48 timer i et forhold deklamerer at "NÅ - denne gangen har de funnet kjærligheten, sin sjelevenn, og de skal være sammen for alltid". De høres ut som en gjeng fjorttisser, hele gjengen. LO, SE, Linni.  Og AM. 

Forholdet til trampe rakk vel ikke feire ettårsdag, engang?

Og de som forsøkte å mane til litt edruelighet, med tanke på hva som skjedde forrige gang hun gikk høyt ut med Rune, fikk beskjed om å ta seg en bolle. De skjønte ikke hvor ekte og spesielt det her var. Husk du er nyforelska og har sommerfugler, men neida, alt kom til å være helt likt til evig tid. Visstnok tull å hevde at det kom hverdager etter hvert. Jaja, kan ikke si man er overrasket over at det slutt, om hun har slike forestillinger om forhold. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har blitt (prøver å bli) så prektig. Alt hun mener er sant, og de som ikke mener det samme forstår ingenting. Har slettet henne fra SoMe, gir meg ingenting. Det kroppshysteriet, veganhysteriet, opp og ned i sinnsstemning unormalt ofte og ganske så ovenfra og ned. Nei, nok er nok.  Og jeg likte henne kjempegodt!! Virkelig godt. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, EllaSays skrev:

Hun har blitt (prøver å bli) så prektig. Alt hun mener er sant, og de som ikke mener det samme forstår ingenting. Har slettet henne fra SoMe, gir meg ingenting. Det kroppshysteriet, veganhysteriet, opp og ned i sinnsstemning unormalt ofte og ganske så ovenfra og ned. Nei, nok er nok.  Og jeg likte henne kjempegodt!! Virkelig godt. 

Jeg sluttet følge henne på snap før hun avsluttet bloggen. Ble helt sliten av å se henne på snap. Blir dårlig av folk som driver å filmer seg selv hele dagen, og later som om de er stjerne i sitt eget realityshow. Skinner tydelig gjennom at de så innmari ønsker seg MASSE MASSE oppmerksomhet.  Og dette her vlogg greiene, alle bloggere driver med nå? Hvor harry er ikke det?? Det er ikke nok oppmerksomhet i å legge ut mange bilder av seg selv, man skal helst kringkastes live også. Narsissismen lenge leve!

Hvordan hang trampe med på veganhysteriet hennes da? 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, naivsuper skrev:

Men dette var jo den store kjærligheten som universet hadde sendt henne? Og de skulle jo være sammen for alltid?

Hva med  seilbåten?

Bra hun har avsluttet bloggen, da blir det mindre pinlig. Ler meg i hjel av disse bloggerne som etter 48 timer i et forhold deklamerer at "NÅ - denne gangen har de funnet kjærligheten, sin sjelevenn, og de skal være sammen for alltid". De høres ut som en gjeng fjorttisser, hele gjengen. LO, SE, Linni.  Og AM. 

Forholdet til trampe rakk vel ikke feire ettårsdag, engang?

Har en følelse av at hun har en tendens til å skremme vekk de mennene hun inngår forhold til. Hun er too much too soon, i forhold til alt egentlig. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen av dere som overhode har møtt og kanskje kjenner Anette ? 

Dere sitter og lirer av dere påstander som overhode ikke stemmer. Dere har jo fått en helt feil oppfatning av henne, for sånn som dere beskriver henne stemmer overhode ikke med virkeligheten. 

Har dere aldri vært forelsket og hadd en følelse av at dette er for alltid ? Det har jeg, og det ble ikke for alltid. Og seilbåten er bare en materialistisk ting, bagateller i forhold til alt annet. Man kan også være venn med familien selv om det ikke er noe forhold lengere. Voksne mennesker klarer det helt fint. 

Anette er ei god og jordnær jente, som kun ønsker det beste for di rundt seg. Hun har mange håp og drømmer, men hvem har vel ikke det ? Hun plager jo overhode ikke andre med drømmene sine. Og di som ønsker og være en del av det hun driver med, di melder seg jo på helt frivillig. 

Tid jeg liker dømte dere jo nedenom og hjem. Men det fullførte hun helt fantastisk. 

Synes dere skal tenke dere litt om før dere dømmer menneskene bak bloggene. Dere kjenner dem jo overhode ikke

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, MammaogMini skrev:

Er det noen av dere som overhode har møtt og kanskje kjenner Anette ? 

Dere sitter og lirer av dere påstander som overhode ikke stemmer. Dere har jo fått en helt feil oppfatning av henne, for sånn som dere beskriver henne stemmer overhode ikke med virkeligheten. 

Har dere aldri vært forelsket og hadd en følelse av at dette er for alltid ? Det har jeg, og det ble ikke for alltid. Og seilbåten er bare en materialistisk ting, bagateller i forhold til alt annet. Man kan også være venn med familien selv om det ikke er noe forhold lengere. Voksne mennesker klarer det helt fint. 

Anette er ei god og jordnær jente, som kun ønsker det beste for di rundt seg. Hun har mange håp og drømmer, men hvem har vel ikke det ? Hun plager jo overhode ikke andre med drømmene sine. Og di som ønsker og være en del av det hun driver med, di melder seg jo på helt frivillig. 

Tid jeg liker dømte dere jo nedenom og hjem. Men det fullførte hun helt fantastisk. 

Synes dere skal tenke dere litt om før dere dømmer menneskene bak bloggene. Dere kjenner dem jo overhode ikke

Bare ikke si noe som ikke er utelukkende positivt om bedriftene hennes for da begynner telefonterroren og advokatkontakten. Skjønner godt at du uttaler deg positivt.

Endret av neiognei
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, neiognei skrev:

Bare ikke si noe som ikke er utelukkende positivt om bedriftene hennes for da begynner telefonterroren og advokatkontakten. Skjønner godt at du uttaler deg positivt.

Nå var det vel ikke hun som startet med advokatkontakt da heller. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for personangrep

sofie777, mod

Endret av sofie777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 4/18/2017 den 12.52, BeverTramp skrev:

På lesermail forteller hun nå at det er slutt mellom henne og trampe, men at jentungen skal ha kontakt med trampes far siden han og ungen kommer godt overens.

Man skal aldri si aldri, men når voksne gjør det slutt, så gjør de det ofte slutt med hverandres familie også. Det er mye som fungerer frem til den ene parten får seg ny kjæreste. 

Fint å vise at man kan være venner, men å spille videre på en bestefarrelasjon tror jeg bare vil gjøre vondt verre for alle parter med tiden.

Enig i det du skriver :) 

men bruddet har måttet komme som lyn fra klar himmel? Det er ikke mange uker siden man ser bilder av de på IG, der andre kommenterer "du stråler" osv..  og selfølgelig hadde hun egen # for han (#mintrampe) jeg er 28år og for meg virker det utrolig barnslig.

Jaja, håper hun venter til forholdet har vart minst et år før hun tatoverer seg neste gang :rolleyes:   

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På og for sju uker siden virker de lykkelige på IG.. Har hun sagt noe om hvorfor det ble slutt?

(men nå er det jo sånn at de parene som er så lykkelige på bilder ofte ikke er det. jeg lærer aldri..)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Har hatt anette marie på snapchat i lang tid, men hun har nå blokket meg. Har ikke skrevet noe til henne, aldri kommentert noe negativt, bare følgt med på hverdagen hennes. Grunnen til at hun har blokket meg er så enkel at en venninne av meg var med på teamjegliker i fjor og bestemte seg for å forlate teamet. Litt merkelig å søke opp venninnene for å så blokke dem fra hennes snapchat😅 

Endret av HanneHJ
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

21 minutter siden, miax skrev:

Er hun i siste se&hør? Eller hva var det hun mente med det mon tro?

Eksen er på forsiden, som Jan Thomas nye flamme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, kanskje han er et sånt forferdelig menneske som forelsker seg i mennesket, ikke kjønnet. Fælegrusommetragiske greier da gitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...