Gå til innhold

Anette Marie Antonsen - snapchat.


Bootybuilder

Anbefalte innlegg

Gjest Carina Maria
Akkurat nå, adabsurd skrev:

Det er greit. Det finnes folk som mener Trump er et godt forbilde.

det får de bare mene men jeg vil ikke blande trump inn i tråden om anette marie :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Carina Maria skrev:

det får de bare mene men jeg vil ikke blande trump inn i tråden om anette marie :) 

Det er også greit. Man har heldigvis rett til å mene det man vil.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
Akkurat nå, adabsurd skrev:

Det er også greit. Man har heldigvis rett til å mene det man vil.

det har du rett i :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, ~Mocca~ skrev:

Nå er hun vaksinemotstander også:nordvesta:

Det liker jeg ikke at folk er. Alle må få gjøre som de vil når d gjelder vaksinasjon. Men ikke gjør alt for at andre skal følge dette.

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er veldig ustabil ... hopper fra det ene til det andre med like stor giv, men så blir aldri noe fullført . Blir sliten av hele dama... men hennes liv , hun må leve som hun vil :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
Akkurat nå, Lapper skrev:

Det liker jeg ikke at folk er. Alle må få gjøre som de vil når d gjelder vaksinasjon. Men ikke gjør alt for at andre skal følge dette.

 

jeg selv godtar at dem er det. gjensidig respekt er det noe som heter. vaksine motstandere skal respektere dem som vaksinerer ungene sine og omvendt. 

vi har ikke vaksinert barnet vårt men det er ikke en diskusjon jeg vil gå inn på her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Carina Maria
3 minutter siden, Vinglass skrev:

Hun er veldig ustabil ... hopper fra det ene til det andre med like stor giv, men så blir aldri noe fullført . Blir sliten av hele dama... men hennes liv , hun må leve som hun vil :)

jeg synes du skal være forsiktig med og kalle noen for ustabil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, adabsurd skrev:

Ingen som er vaksinemotstandere er gode forbilder. Punktum.

Min stedatter er ikke vaksinert. Noe moren fikk trumfet igjennom. Men jeg har bare tenkt at dette fikk være opp til hennes mor. Men er ikke uvenn med moren pga det.

Men jeg har vaksinert mine

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Carina Maria skrev:

jeg selv godtar at dem er det. gjensidig respekt er det noe som heter. vaksine motstandere skal respektere dem som vaksinerer ungene sine og omvendt. 

vi har ikke vaksinert barnet vårt men det er ikke en diskusjon jeg vil gå inn på her. 

Dette er jeg enig med deg i. Jeg bryr meg ikke om at andre ikke vaksinerer sine barn. Dette må hver enkelt bestemme selv.

Men synes ikke noe om at en blogger går frem på den måten.Folk selv må finne ut av dette på en annen måte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Carina Maria skrev:

jeg selv godtar at dem er det. gjensidig respekt er det noe som heter. vaksine motstandere skal respektere dem som vaksinerer ungene sine og omvendt. 

vi har ikke vaksinert barnet vårt men det er ikke en diskusjon jeg vil gå inn på her. 

De som utsetter sine barn (og andre) for risiko ved å la være å vaksinere de har ikke min respekt.

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
Akkurat nå, Lapper skrev:

Dette er jeg enig med deg i. Jeg bryr meg ikke om at andre ikke vaksinerer sine barn. Dette må hver enkelt bestemme selv.

Men synes ikke noe om at en blogger går frem på den måten.Folk selv må finne ut av dette på en annen måte

det med at noen blogger om at dem er vaksine motstandere gjør meg ingen ting det får dem bare gjøre bare dem aksepterer andre sine meninger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, adabsurd skrev:

De som utsetter sine barn (og andre) for risiko ved å la være å vaksinere de har ikke min respekt.

Nei vel. Men dette er din mening.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvfølgelig lov å være vaksinemotstander, selvom det er helt idiotisk å utsette sitt eget barn og andre for sykdommer som nesten er utryddet. Det  irriterende med anette marie er at hun ikke kan stå for det hun sier, og ikke minst "reklamerer" for noe hun ikke har noe kunnskap om til flere tusen følgere. Om man først skal uttale seg om vaksiner så burde man ha kunnskapen til å "backe" opp hvorfor man mener det man mener. Hun har all rett til å være vaksinemotstander, men hun kan holde det for seg selv til hun kanskje vet hva hun snakker om.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, HanneHJ skrev:

Det er selvfølgelig lov å være vaksinemotstander, selvom det er helt idiotisk å utsette sitt eget barn og andre for sykdommer som nesten er utryddet. Det  irriterende med anette marie er at hun ikke kan stå for det hun sier, og ikke minst "reklamerer" for noe hun ikke har noe kunnskap om til flere tusen følgere. Om man først skal uttale seg om vaksiner så burde man ha kunnskapen til å "backe" opp hvorfor man mener det man mener. Hun har all rett til å være vaksinemotstander, men hun kan holde det for seg selv til hun kanskje vet hva hun snakker om.

Helt riktig😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det sånn at vaksiner er ikke noe 100% trygghet. Ta MMR-vaksine. 90% blir immune etter første dose, resten blir immune etter andre dose. Første dose gis rundt 15 mnd, andre i 12-års alder.

Derfor bør man faktisk bry seg om hvor vidt andre vaksinerer barna sine eller ikke! 8400  (!!!) toåringer ble ikke vaksinert i fjor. Hva om ditt barn er en av de 10% som ikke ble immune også møter på flere av disse?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, neiognei skrev:

Nå er det sånn at vaksiner er ikke noe 100% trygghet. Ta MMR-vaksine. 90% blir immune etter første dose, resten blir immune etter andre dose. Første dose gis rundt 15 mnd, andre i 12-års alder.

Derfor bør man faktisk bry seg om hvor vidt andre vaksinerer barna sine eller ikke! 8400  (!!!) toåringer ble ikke vaksinert i fjor. Hva om ditt barn er en av de 10% som ikke ble immune også møter på flere av disse?

Jeg har vaksinert mine og ville aldri unlatt og gjøre dette. Å synes ikke noe om at en blogger nærmest ber andre om å ikke vaksinere barna sine. 

Dette må folk finne opplysninger om andre steder og ikke på snapchat.

Men jeg rakker ikke ned på de som ikke gjør dette. Men håper virkelig de fleste vaksinerer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun står helt fritt til å mene og gjøre hva hun vil. Men, jeg er utrolig skuffet over at hun går ut og forteller til så mange følgere og forteller om sin motstand til vaksiner. Det er direkte farlig! Vi er heldige som har gode vaksiner, og nettopp grunnet disse vaksinene har vi fått bukt med farlige sykdommer i den vestlige verden! Jeg har alltid likt Anette-Marie, hva hun står for, selvutvikling osv, men dette syns jeg hun kunne spart seg for. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Lapper skrev:

Jeg har vaksinert mine og ville aldri unlatt og gjøre dette. Å synes ikke noe om at en blogger nærmest ber andre om å ikke vaksinere barna sine. 

Dette må folk finne opplysninger om andre steder og ikke på snapchat.

Men jeg rakker ikke ned på de som ikke gjør dette. Men håper virkelig de fleste vaksinerer

Ja, jeg tror mange tenker "min unge" men her er det snakk om et kollektivt ansvar.

Jeg er ikke noe sånn aktiv vaksineforkjemper, men blir forbannet når folk som AM går ut med pekefingeren, bare fordi at de har sett en liten film.

Dessverre er det sånn at om man går inn på ei anti-vaksgruppe for å lære mer, som mange gjør for å se begge sider av saken, så blir man servert null fakta, kun propaganda. Og sånne som AM sluker det rått. Tragisk!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...