Gå til innhold

Anette Marie Antonsen - snapchat.


Bootybuilder

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid hatt litt sansen for denne dama. Synes hun gjorde en ok figur på tigerstaden osv, har vært innom bloggen noen ganger. La henne til på snap, og her snakker vi 900 sekunder + lange snaps! Hver eneste dag :P Mye rart som blir lagt ut, dog ikke i nærheten av det carina Dahl holder på med. Får liksom ikke helt bestemt meg for hva jeg synes. Flere som følger henne på snap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg følger. Elsker henne!:)

Synes hun er koselig, morsom, livlig, reflektert og god. Ser som regel hele mystoryen hennes - hver dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker henne jeg også. Av og til så trykker jeg de bare vekk, av og til ser jeg alt.

Synes hun har mye fint å komme med, men innimellom kommer det noe helt idiotisk. Som at 26 er en UTROLIIIIIG høy fettprosent. Den slags kan hun spare seg for.

Men må regne med litt svinn.

Endret av neiognei
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker henne jeg også. Av og til så trykker jeg de bare vekk, av og til ser jeg alt.

Synes hun har mye fint å komme med, men innimellom kommer det noe helt idiotisk. Som at 26 er en UTROLIIIIIG høy fettprosent. Den slags kan hun spare seg for.

Men må regne med litt svinn.

Fettprosent på 26 er høyt når det kommer til fitnessporten. Du må nesten se det i sammenheng med hva de dreiv med der. Fitness er ekstremt og kan ikke sammenlignes med den vanlige mannen i gata, som trener på treningssenteret 3-4 ganger i uken for å holde seg i form og se tåelig bra ut.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fettprosent på 26 er høyt når det kommer til fitnessporten. Du må nesten se det i sammenheng med hva de dreiv med der. Fitness er ekstremt og kan ikke sammenlignes med den vanlige mannen i gata, som trener på treningssenteret 3-4 ganger i uken for å holde seg i form og se tåelig bra ut.

Ja, jeg forstår det.

Men hun sa nå ikke at: 26% er en utroooolig høy fettprosent - til fitnessutøver inn spe å være.

Jenta hun sa det om er under 18 år. Hun står der med armen rundt henne og forteller om hvor utroooooliiiiig høy fettprosent hun hadde før.

Trenger ikke gjøre noe stor sak ut av det. Jeg reagerte på det og synes at hun burde ha presisert.

Men tror hun synes det er en utrolig høy fettprosent uavhengig av mål. Er ihvertfall det inntrykket jeg har fått av henne. Hun mener sikkert for egen del, men uansett. Greit med en presisering, av og til.

Endret av neiognei
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg forstår det.

Men hun sa nå ikke at: 26% er en utroooolig høy fettprosent - til fitnessutøver inn spe å være.

Jenta hun sa det om er under 18 år. Hun står der med armen rundt henne og forteller om hvor utroooooliiiiig høy fettprosent hun hadde før.

Trenger ikke gjøre noe stor sak ut av det. Jeg reagerte på det og synes at hun burde ha presisert.

Men tror hun synes det er en utrolig høy fettprosent uavhengig av mål. Er ihvertfall det inntrykket jeg har fått av henne. Hun mener sikkert for egen del, men uansett. Greit med en presisering, av og til.

Ja hun burde nok presisert at det er høyt når det gjelder fitness. Men ikke allitd like lett å tenke. Fitnessporten er ekstrem. Disse jentene må ha litt bein i nesa, og tåle å bli pirka på når det gjleder kroppen sin. Det virker som de har et godt team hvor de støtter og følger hverandre opp.

 

Men jeg kan forstå at folk som ikke har innside innsyn i denne sporten reagerer på en slik kommentar om fettprosenten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg følger hun på snap, jeg liker hun. Er ikke alltid jeg ser alt,men hender jeg gjør det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så at hennes nye kjæreste er han som spiller den homofile presten i musikkvideoen til Tooji.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så at hennes nye kjæreste er han som spiller den homofile presten i musikkvideoen til Tooji.

Oi er det Rune Haraldsen som er kjæresten ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og i går klagde hun på alle som sender henne random snaps. Merker jeg ble provosert. Da slettet jeg henne.

Som om hennes mystory ikke er den mest random kjedelige av alle!!!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og i går klagde hun på alle som sender henne random snaps. Merker jeg ble provosert. Da slettet jeg henne.

Som om hennes mystory ikke er den mest random kjedelige av alle!!!

Skjønner ikke hvorfor hun stenger den funskjonen som gjør at folk kan sende henne snaps hvis det er så plagsomt! Hun legger jo ut 900 sekund + hver bidige dag, nytter ikke klage på andre da!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i går klagde hun på alle som sender henne random snaps. Merker jeg ble provosert. Da slettet jeg henne.

Som om hennes mystory ikke er den mest random kjedelige av alle!!!

?? Anette Marie har jo en snapkonto som vi kan følge. Det betyr ikke at hun ønsker å følge oss. Synes det er hyggelig at det er mulighet å snappe henne :) og fortsår veldig godt at hub ikke ønsker snaps av babyer, solnedganger, katter, øl osv

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Clarity

Noen som har sett videobloggen med kjæresten, som ligger ute på bloggen nå? Galskap kalles det der. En ting er å være spontan og småcrazy når man er ung, barnløs og singel, men er ikke dette litt uansvarlig med tanke på dattera hennes? Det er vel kanskje greit å være litt mer gjenomtenkt med tanke på at det er et valg som vil påvirke livet til datteren også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...