Gå til innhold

Jeg er skremt av rasismen her inne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Trollkarlen

 

Du er hvertfall en xenofob, det kan du ikke diskutere. 

Anonymous poster hash: 191f2...425

 

Det er jo ikke noe å diskutere fordi jeg er ikke xenofob. Jeg har skrevet flere ganger at for min egen del kan hele Midtøsten komme hit. Jeg er bare klar over godt potensielle konsekvenser av en slik handling og de konsekvensene er akkurat ikke bra for verken deg eller meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo ikke noe å diskutere fordi jeg er ikke xenofob. Jeg har skrevet flere ganger at for min egen del kan hele Midtøsten komme hit. Jeg er bare klar over godt potensielle konsekvenser av en slik handling og de konsekvensene er akkurat ikke bra for verken deg eller meg.

 

Vennligst fortell meg om disse konsekvensene :) 

Anonymous poster hash: 191f2...425

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Islam har aldri gått igjennom den moderniseringsprosessen kristendommen har. Den lever fortsatt i beste velgående (enkelte steder) i middelalderen. Og en religion i middeladeren være seg kristendommen eller islam kan skape grobunn for veldig mye fælt. Det finnes enkelte meget moderate muslimer, disse ønsker jeg gladelig velkommen til landet vårt. Men jeg vil ikke ha noen hit med holdniger som hører gjemme i middelalderen. Vi har nok med våre egne idioter og trenger ikke å importere andre fra fortiden. :laugh:

Det er fint at du bryr deg. Du har åpenbart empati og jeg respekterer det, men jeg tenker at du kanskje ikke vektlegger framtidige konsekvenser nok.

Jo,jeg tenker konsekvenser.Det er det jeg gjør.

Ja du,vi har våre idioter,jeg er enig i det.

Og kulturen er annerledes ja,veldig mye og ofte.

Men skal vi rygge unna da,og bli skremte?

Skal vi fortsette å være vestlig- ideologier på vår hals og ikke godta?

Det er å gi og få.Vi er ikke best,klokest og mest gode,det er noe vi har blitt indoktrinert vet du vel.

Gi og få.Se og lytt.

Vi bidrar alle,om vi bare hopper ned av hesteryggen: ')

Det gjelder alle,uavhengig av rase,kultur og ståsted politisk.

Alle vil ha fred.Det er det folk må få øynene opp for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver på ingen måte å spre fremmedfrykt og hat gjennom overdrivelser og oppspinn så du kan klappe igjen kjeften din og slutte å komme med usanne påstander.

Så får du slutte å komme med slike uttalelser, for det er faktisk det du gjør. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er og skremt av rasismen her inne...

Den selvhatende rasismen europeere har mot seg selv. Dere har blitt advart i årevis. Hver gang dere får et nytt bevis for at dette er en dårlig ide så stopper dere opp litt og tenker en halv tanke før dere rives med i det samme sporet om og om igjen! Dere lærer faen meg aldri!


Anonymous poster hash: bc3cf...8dc

Endret av Bond
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Vennligst fortell meg om disse konsekvensene :)

Anonymous poster hash: 191f2...425

 

 

Du kan da ta deg en tur til Malmø. Det er jo en liten forsmak på alt det gode vi har i vente om dette her fortsetter.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg prøver på ingen måte å spre fremmedfrykt og hat gjennom overdrivelser og oppspinn så du kan klappe igjen kjeften din og slutte å komme med usanne påstander.

Ja dette var jo hyggelig måte å snakke med en dame på. Så sitter du og snakker om hvor fæle noen flyktninger er.

Tror norske kvinner bør frykte deg mer enn noen uskyldige kvinner. 

Anonymous poster hash: c22b3...f44

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

jaja.. nå går det jo til helvette med gullgruva.. hva er du egentlig så redd for? 

Anonymous poster hash: 191f2...425

 

Jeg er ikke redd for noe. Men jeg vil bevare det Norge vi alle kjenner.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke redd for noe. Men jeg vil bevare det Norge vi alle kjenner.

 

Det klarer jo nordmenn å ødelegge så fint selv.. hva skjer med olja f.eks? Skylder du det og på flyktninger? 

Anonymous poster hash: 191f2...425

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, da misforstår du da vitterlig hva det vil si å være flyktning. Som flyktning har man rett til å søke om opphold. Det er faktisk ikke det samme som at man får permanent oppholdstillatelse. Men, dette tror jeg du vet godt, hvorfor later du som om du ikke gjør det? Vi er medlem av FN og er pliktig å forholde oss til flyktningkonvesjonen. Du er vel klar over det, eller? 

I Norge får de fleste flyktninger permanent opphold. Om noen år er muligheten der for å søke om statsborgerskap. Jeg vil frata dem den muligheten. Jeg tar gjerne i mot mennesker som kan dokumentere at de har behov for beskyttelse. Jeg vil ha lukkede mottak der dem kan leve i trygghet og ikke mangle noe. Når situasjonen tilsier det, skal dem sendes hjem igjen. Det er det jeg mener vi skal.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Norge får de fleste flyktninger permanent opphold. Om noen år er muligheten der for å søke om statsborgerskap. Jeg vil frata dem den muligheten. Jeg tar gjerne i mot mennesker som kan dokumentere at de har behov for beskyttelse. Jeg vil ha lukkede mottak der dem kan leve i trygghet og ikke mangle noe. Når situasjonen tilsier det, skal dem sendes hjem igjen. Det er det jeg mener vi skal.

Lukkede mottak??! Det er jo helt umenneskelig..! 

Anonymous poster hash: 191f2...425

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Lukkede mottak??! Det er jo helt umenneskelig..! 

Anonymous poster hash: 191f2...425

 

 

Ja, sikkert helt forferdelig i forhold til å få bomber i huet dagen lang. Tror de er glade for tak over hodet og litt varm lapskaus tenker jeg. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blomsterert

Jeg er og skremt av rasismen her inne...

Den selvhatende rasismen europeere har mot seg selv. Dere har blitt advart i årevis. Hver gang dere får et nytt bevis for at dette er en dårlig ide så stopper dere opp litt og tenker en halv tanke før dere rives med i det samme sporet om og om igjen! Dere lærer faen meg aldri!

Jævla idioter!

Anonymous poster hash: bc3cf...8dc

Dårlig.Aggressivitet løser ihvertfall ingenting.Det er tvert om det som er problemet samt frykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personene som skriker høyest bak en skjerm er som oftest de som er taus i RL: De som ellers ikke tør. Det er grunnen til den overveldende plassen de tar, alle gjentagende innleggene, trådene som startes. Her har de endelig funnet en arena med noenlunde kontroll, og trygghet. 

 

Ord betyr ikke nødvendigvis stemme. For at du skal kunne ha en stemme må du kunne vite hvordan du skal bruke dine ord. Det er her de sliter. Og det er grunnen til de gjentagende innlegg og tråd: De har ikke noe nytt å komme med.

 

Hadde de kunnet ha en stemme, hadde det ikke vært behov for å se etter en ny arena.

 

Godt innlegg, kunne ikke sagt det bedre selv! Ingen jeg kjenner og ingen jeg møter gir uttrykk for slike innvandringsfiendtlige holdninger som florerer her inne og på diverse nettaviser. Altså, hvor er dere i det virkelige liv? Er det slik at dere ikke tør å si hva dere faktisk mener eller er det kanskje heller det at dere ikke deltar så mye i det sosiale samfunn? Sitter dere hele dagen lang bak en dataskjerm? 

 

Det mest komiske (eller eventuelt triste) er at de som er mest redd for å miste den norske kulturen, synes å være de som er minst aktive i denne kulturen som de hevder kommer til å forsvinne med innvandring. 

Anonymous poster hash: c17e9...311

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sikkert helt forferdelig i forhold til å få bomber i huet dagen lang. Tror de er glade for tak over hodet og litt varm lapskaus tenker jeg. 

Det er fortsatt umenneskelig..... 

Anonymous poster hash: 191f2...425

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Lukkede mottak??! Det er jo helt umenneskelig..! 

Anonymous poster hash: 191f2...425

 

Det er muligens mer umenneskelig og la folk bli i et krigsrammet land. Uansett, lukkede mottak er ikke umenneskelig. Det er mer umenneskelig å slippe til mennesker som vi ikke vet noe om inn i vårt samfunn. Man kan jo spørre alle de kvinner som har blitt voldtatt av asylsøkere som vi skulle hatt kontroll på. Men de driter vel slike som deg i. Så vi kan godt diskutere umenneskelighet.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Godt innlegg, kunne ikke sagt det bedre selv! Ingen jeg kjenner og ingen jeg møter gir uttrykk for slike innvandringsfiendtlige holdninger som florerer her inne og på diverse nettaviser. Altså, hvor er dere i det virkelige liv? Er det slik at dere ikke tør å si hva dere faktisk mener eller er det kanskje heller det at dere ikke deltar så mye i det sosiale samfunn? Sitter dere hele dagen lang bak en dataskjerm? 

 

Det mest komiske (eller eventuelt triste) er at de som er mest redd for å miste den norske kulturen, synes å være de som er minst aktive i denne kulturen som de hevder kommer til å forsvinne med innvandring. 

Anonymous poster hash: c17e9...311

 

 

Nei, si det du. Såvidt man lufter at man er litt kritisk til det som skjer i dag så blir man jo stemplet som ABB og rasist. Det er her inne. Så hvordan kan du forvente at folk tør å si noe som helst i det offentlige rom?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det klarer jo nordmenn å ødelegge så fint selv.. Anonymous poster hash: 191f2...425

 

Ja jeg er fullstendig klar over at vi ødelegger vårt eget land. Derfor viktig at noen av oss forsvarer det.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

 

Vennligst fortell meg om disse konsekvensene :)

Anonymous poster hash: 191f2...425

 

Det er jo bare å se med kikkert over grensa til Sverige det. Det er f.eks en god grunn til at svensker kommer til Norge for å jobbe. Jeg vil også kunne bo i et nabolag uten frykt for å finne ferske udetonerte granater liggende på bakken. Slike tilstander er vel det Norge trenger i disse dager eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...