Gå til innhold

Jeg er skremt av rasismen her inne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De videoene du snakker om TS, de er REALITETEN! Du har bare blitt blendet av bildene av døde barn som driver i land. 99% av de som kommer til europa er unge (muslimske) menn.

 

Blir helt oppgitt over naive nordmenn (kvinner) som vil åpne opp sine hjem for disse. Det er helt greit det, om det var barnefamiliene som kom. Det er det desverre ikke, det er unge menn som forlater kone og barn for noe bedre.



Anonymous poster hash: dd3c3...6b8
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blomsterert

Sorry. Jeg har debattert i hele dag, så jeg tok en enkel utvei. Nå skal jeg ta enda en enkel utvei:

Anonymous poster hash: 50cea...f37

Giddet ikke utveier og unnvikenhet: -)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Giddet ikke utveier og unnvikenhet: -)

Det er din rettighet.

Anonymous poster hash: 50cea...f37

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper det blir full krig i norge og at ingen vil ta imot nordmenn. 


Anonymous poster hash: 191f2...425

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har IS med dette å gjøre?

 

Vel det eksisterer faktisk en sammenheng mellom innvandrere fra syria og IS da store deler av syria er under IS kontroll/støtter IS og de har støtte fra deler av befolkningen. Men poenget var uansett bare å sette fingeren på at folk er forskjellige, og at vi ikke er tjent med å åpne grensene for folk fra alle kulturer siden enkelte kulturer ganske enkelt er helt forjævlige.

 

Eksempelvis kan vi bare se på hvor fryktelig få muslimske jenter som driver med idrett. Hvorfor er det slik? Fordi disse menneskene har en forjævlig kultur/religion som plent nekter jenter og gjøre som vestlige jenter.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at det er mye av den samme gruppen brukere som kommer med disse meningene i alle tråder som omhandler dette temaet. Jeg synes egentlig det er greit at alle typer meninger kommer frem, så fremt det ikke handler om usaklig hets og oppfordring til ulovlige handlinger (slike innlegg kommer fra begge sider, forresten). Men slike innlegg bli jo moderert bort av flinke moderatorer. Ulike meninger og perspektiver er veldig viktig for å kunne belyse en viktig sak som dette.

Det har blitt slik at det finnes en "riktig" måte å tenke på, og en "feil" måte å tenke på. Det overrasker meg dog litt at de som har den "riktige" meningen selv mener de har den fulle rett til å komme med hets. Jeg har sett i flere kommentarfelt på f.eks Facebook der innvandringskritiske blir ønsket døde, og det samme blir familien deres. Å ha den "riktige" meningen legitimerer tydeligvis at man kan hetse mennesker med den "gale" meningen, i følge noen. De store tankene om menneskeverd flyr visst rett ut av vinduet for noen når de skal si sin mening om innvandringskritikere.

Ekstremistene og ytterpunktene på hver "side" er like ille. Samtidig er det absolutt ikke sosialt akseptert å kritisere innvandringspolitikken, men altså veldig sosialt akseptert å kritisere innvandringskritikerne.

Anonymous poster hash: 911d9...fce

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trollkarlen

 

Jeg håper det blir full krig i norge og at ingen vil ta imot nordmenn. 

Anonymous poster hash: 191f2...425

 

Jeg regner med at du tilbyr boplass til flyktninger siden UDI leter sårt etter boplass til alle som kommer?

Endret av Trollkarlen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel det eksisterer faktisk en sammenheng mellom innvandrere fra syria og IS da store deler av syria er under IS kontroll/støtter IS og de har støtte fra deler av befolkningen. Men poenget var uansett bare å sette fingeren på at folk er forskjellige, og at vi ikke er tjent med å åpne grensene for folk fra alle kulturer siden enkelte kulturer ganske enkelt er helt forjævlige.

 

Eksempelvis kan vi bare se på hvor fryktelig få muslimske jenter som driver med idrett. Hvorfor er det slik? Fordi disse menneskene har en forjævlig kultur/religion som plent nekter jenter og gjøre som vestlige jenter.

For noe sprøyt. Poenget med innlegget ditt + de fleste andre i samme sjangeren er å spre hat og fremmedfrykt gjennom overdrivelser og oppspinn. Hvorfor sier du ikke det som det er? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg håper det blir full krig i norge og at ingen vil ta imot nordmenn. 

Anonymous poster hash: 191f2...425

 

Norge har hjulpet og tatt i mot i mange år. Og det har stort sett fungert greit.

Men det er i ferd med å bli for mange av en religion, det fungerer ikke(vil ikke fungere) like greit.

 

Ta f eks tamilene som det kom mange av til Norge på slutten av 80-tallet/begynnelsen av 90-tallet. Stillfarne, lite kravstore mennesker. De har tilpasset seg, blitt integrerte, fått seg jobber og i stor grad  klart seg selv.

Mye det samme med de som flyktet fra Balkan på 90-tallet.

 

Anonymous poster hash: 3674c...777

Endret av Bond
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

De videoene du snakker om TS, de er REALITETEN! Du har bare blitt blendet av bildene av døde barn som driver i land. 99% av de som kommer til europa er unge (muslimske) menn.

 

Blir helt oppgitt over naive nordmenn (kvinner) som vil åpne opp sine hjem for disse. Det er helt greit det, om det var barnefamiliene som kom. Det er det desverre ikke, det er unge menn som forlater kone og barn for noe bedre.

Anonymous poster hash: dd3c3...6b8

 

Jøss, hvor har du funnet denne informasjonen da? :vetikke: Kan du være så snill og legge ved en troverdig kilde på det? :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Jeg håper det blir full krig i norge og at ingen vil ta imot nordmenn. 

Anonymous poster hash: 191f2...425

Det var jo litt drøyt,men jeg skjønner tankegangen din godt jeg.

Vi møter oss selv i døra en dag,og det er bra det.Så vi lærer.Det er det som gjelder nå-å lære.Det må skje i tide,og jeg både håper og tror at det er det som må til for å få oss til å snu,få oss til å forstå.

Det skjer,garantert.Livet er sånn.En må erfare oftest.Harde budskap,men sånn er det:-)

Tenk om muslimene reddet oss? ?

Hahaha,det hadde vært noe.UTEN at de ville at vi konverterte??

(Sorry,bare en spøk jeg ikke klarte holde i meg) .

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at du tilbyr boplass til flyktninger siden UDI leter sårt etter boplass til alle som kommer?

 

Jeg bor ikke i norge, det norskesamfunn og det uintelligente a4-holdningene fikk meg til å dra.... Hadde jeg bodd i norge (eller et annet land hvor det kommer flyktninge) hadde jeg gledelig åpnet døren. 

Anonymous poster hash: 191f2...425

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at du tilbyr boplass til flyktninger siden UDI leter sårt etter boplass til alle som kommer?

Jeg regner med at du har bestilt billett til tyrkia for å hjelpe til der de er? :)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er HUDFARGEN avgjørende her? Er det rasistisk å være kritisk til masseinnvandring fra en kultur som er kvinnefiendtlig? Er det hudfargen som gjør de kvinnefiendtlig?  :rolleyes:

Ja det er i høyeste grad rasistisk å diskriminere noen både pga hudfarge, religion og livssyn. Visst du ikke det, kanskje? :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Jeg bor ikke i norge, det norskesamfunn og det uintelligente a4-holdningene fikk meg til å dra.... Hadde jeg bodd i norge (eller et annet land hvor det kommer flyktninge) hadde jeg gledelig åpnet døren.

Anonymous poster hash: 191f2...425

Takk liksom.Skjær oss alle over en kam du!Intoleranse og fordommer har du,så se nå til å åpne øynene,Det er aldri "oss og dere ",i bunn og grunn et det "vi".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg blir helt matt (dog ikke særlig overrasket) over den rasismen og dehumaniseringen av ikke-vestlige flyktninger og innvandrere som foregår her på forumet.

 

Jeg utfordrer deg til å vise til et innlegg der rasisme forekommer.

Det og være i mot lykkejegerne (så kalte flyktninger) har ingen ting med rasisme å gjøre. Det handler om Norges fremtid. Her er det to fronter som står i mot hverandre. Vi som ønsker og bevare vår kultur og velferd og dem som ønsker og endre vårt samfunn ved og ta inn en masse mennesker med primitive kulturer og menneskefiendtlige ideologier. Så forhold deg til debatten og kutt ut tøv om rasisme.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk liksom.Skjær oss alle over en kam du!Intoleranse og fordommer har du,så se nå til å åpne øynene,Det er aldri "oss og dere ",i bunn og grunn et det "vi".

 

Jeg er norsk. 

Anonymous poster hash: 191f2...425

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, hvor har du funnet denne informasjonen da? :vetikke: Kan du være så snill og legge ved en troverdig kilde på det? :)

Sorry, det var visst bare 80 % , men det var en stund siden. er flere menn nå.

http://www.dagbladet.no/2015/08/28/nyheter/valg15/politikk/utenriks/40768244/

Anonymous poster hash: dd3c3...6b8

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg utfordrer deg til å vise til et innlegg der rasisme forekommer.

Det og være i mot lykkejegerne (så kalte flyktninger) har ingen ting med rasisme å gjøre. Det handler om Norges fremtid. Her er det to fronter som står i mot hverandre. Vi som ønsker og bevare vår kultur og velferd og dem som ønsker og endre vårt samfunn ved og ta inn en masse mennesker med primitive kulturer og menneskefiendtlige ideologier. Så forhold deg til debatten og kutt ut tøv om rasisme.

 

skaff deg mer kunnskap!

Anonymous poster hash: 191f2...425

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noe sprøyt. Vil du fortelle meg at dere hadde holdt på slik som dette om dette gjaldt svensker feks?

Nå er svensker vårt broderfolk. Om det hadde vært krig der, så var dem selvsagt velkommen hit. De hadde også reist tilbake når det ble fred.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...