Gå til innhold

Jeg er skremt av rasismen her inne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For noe sprøyt. Vil du fortelle meg at dere hadde holdt på slik som dette om dette gjaldt svensker feks?

Altså, hvis svenskene hadde rasert Europa for å komme seg til et land på grunn av velferden så skal jeg love deg at jeg ville ønsket dem dit pepper'n gror.

Anonymous poster hash: 3ff9e...eb4

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv å bruk samme mynt på de og legg deg ned på deres nivå. Da er du plutselig ondskapsfull

Anonymous poster hash: ec189...c6f

Man trenger ikke legge seg på deres nivå i det hele tatt for å være ondskapsfull, det holder at man har andre meninger/ er sosialist sosialist (også kjent i de kretser som ondskapen selv) ;)

Endret av Rumle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forsåvidt enig i dette, men jeg synes absolutt ikke det er ok at de skal få drive med denne non-stop, ensidige skremselspropagandaen her inne. Forundrer meg egentlig ganske så mye over at moderatorene tillater dette i så stort grad. Et minimum burde da være å få alle disse trådene flettet inn i en stor tråd hvor de kunne sitte å spy ut sine dommedagsprofetier til de som faktisk var interessert i det.

Enig! At kg faktisk ikke overvåker disse trådene som i stor grad fremmer rasisme og fremmedhat er meg en gåte. Jeg har sluttet å delta og forsvare flyktningene fra Syria her inne for her er det mange som like ut sier at de skulle ønske at de drukner på veien eller på annen måte blir drept- kvalmt å lese og min frykt for slike mennesker er større enn flyktninger fra Syria!

Anonymous poster hash: 7a53f...e92

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg syns du og dere andre som ønsker de syriske flyktningene velkommen til landet, ikke burde snakke så høyt når det gjelder å ikke sette seg inn i sakens kjerne. Dere behersker ikke å tenke på de politiske, kulturelle og økonomiske problemer dette vil føre til, nei, dere bruker ikke det dere har mellom ørene, men roper om at andre som gjør det, er rasister, og det er skremmende. 

 

Jeg ønsker også å hjelpe de syriske flyktningene, men ikke ved å ta de inn i landet.

Anonymous poster hash: b7f2f...0b4

 

Du skriver jo dette i den tro at du har enerett på sannheten. Jeg har absolutt like mye rett til å si min mening som du har. Og ja, jeg kommer til å fortsette å reagere på det som ikke kan omtales som annet skremselspropaganda og halvsannheter. Jeg tror faktisk at det du (og resten av gjengen din her inne) mener og prøver å overbevise andre om her er direkte farlig, LANGT farligere for landet vårt enn at vi skal hjelpe flyktninger i nød. Og ja, dette kommer jeg til å fortsette å reagere på, så får nå du synes det er så skremmende som du vil.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du og dere andre som ønsker de syriske flyktningene velkommen til landet, ikke burde snakke så høyt når det gjelder å ikke sette seg inn i sakens kjerne. Dere behersker ikke å tenke på de politiske, kulturelle og økonomiske problemer dette vil føre til, nei, dere bruker ikke det dere har mellom ørene, men roper om at andre som gjør det, er rasister, og det er skremmende.

Jeg ønsker også å hjelpe de syriske flyktningene, men ikke ved å ta de inn i landet.

Anonymous poster hash: b7f2f...0b4

Du har ikke lyst til å hjelpe dem- for hvordan i helvete tenkte du å hjelpe disse flyktningene uten og ta dem inn i landet? Ikke annet enn pisspreik.. Du vil ikke hjelpe dem og ikke påberop deg noen som helst medmenneskelighet i denne saken.

Anonymous poster hash: 7a53f...e92

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! At kg faktisk ikke overvåker disse trådene som i stor grad fremmer rasisme og fremmedhat er meg en gåte. Jeg har sluttet å delta og forsvare flyktningene fra Syria her inne for her er det mange som like ut sier at de skulle ønske at de drukner på veien eller på annen måte blir drept- kvalmt å lese og min frykt for slike mennesker er større enn flyktninger fra Syria!

Anonymous poster hash: 7a53f...e92

 

Jeg leser da en del her inne. Hvor er alle disse som sier at de håper at de vil drukne? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leser da en del her inne. Hvor er alle disse som sier at de håper at de vil drukne?

Bare å sjekke Syria tråder, har lest det opptil flere ganger om det ikke er moderert bort.

Anonymous poster hash: 7a53f...e92

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt at dehumanisering har fått en nye definisjon. Om noen ikke har hensikter på linje med engler og de bare er gode, blir de dehumatisert. De er ikke lenger mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke ha disse flyktningene hit, jeg vil gjerne hjelpe dem. Men vi kan hjelpe de andre steder. Tyrkia hadde sikkert blitt glade hvis vi hadde hjulpet dem med kostnaden ved å fø på 1,7 mill flyktninger istedefor å skulle ta hit 8000 stykker. Det er mye dyrere å hjelpe folk i norge så vi kunne ha hjulpet 4 ganger flere i foreks tyrkia ved å bidra økonomisk.



Anonymous poster hash: eff96...21f
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Du har ikke lyst til å hjelpe dem- for hvordan i helvete tenkte du å hjelpe disse flyktningene uten og ta dem inn i landet? Ikke annet enn pisspreik.. Du vil ikke hjelpe dem og ikke påberop deg noen som helst medmenneskelighet i denne saken.

Anonymous poster hash: 7a53f...e92

 

Vær nå litt snill med h*n da. H*n hadde tenkt å reise ned dit, blåse bort flammer med sugerør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å sjekke Syria tråder, har lest det opptil flere ganger om det ikke er moderert bort.

Anonymous poster hash: 7a53f...e92

 

Jeg kommenterer jo stadig vekk i disse trådene. Som sagt, de innleggene som er fæle og rasistiske er i et stort mindretall. Og jeg har aldri lest noen si "skyt dem" osv. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja dette var jo hyggelig måte å snakke med en dame på. Så sitter du og snakker om hvor fæle noen flyktninger er.

Tror norske kvinner bør frykte deg mer enn noen uskyldige kvinner. 

Anonymous poster hash: c22b3...f44

 

 

Når noen påstår at min hensikt med det "oppspinnet og de overdrivelsene" jeg kommer med er å spre "frykt og fremmedfientlighet" synes jeg det er helt greit å be dem klappe igjen da dette på ingen måte er saklig diskurs. 

Endret av Bond
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke lyst til å hjelpe dem- for hvordan i helvete tenkte du å hjelpe disse flyktningene uten og ta dem inn i landet? Ikke annet enn pisspreik.. Du vil ikke hjelpe dem og ikke påberop deg noen som helst medmenneskelighet i denne saken.

Anonymous poster hash: 7a53f...e92

 

Anonymous poster hash: eff96...21f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skriver jo dette i den tro at du har enerett på sannheten. Jeg har absolutt like mye rett til å si min mening som du har. Og ja, jeg kommer til å fortsette å reagere på det som ikke kan omtales som annet skremselspropaganda og halvsannheter. Jeg tror faktisk at det du (og resten av gjengen din her inne) mener og prøver å overbevise andre om her er direkte farlig, LANGT farligere for landet vårt enn at vi skal hjelpe flyktninger i nød. Og ja, dette kommer jeg til å fortsette å reagere på, så får nå du synes det er så skremmende som du vil.

 

Feil igjen. Hvem her inne er det som snakker om empatiløshet, kunnskapsløshet, umenneskelighet og det som verre er, om mennesker som ikke er enige med deres løsning av problemet? Jo, det er dere det. 

 

Finner det også svært ironisk at du skriver at «jeg har absolutt like mye rett til å si min mening som du har», når du dømmer og sprer feilinformasjon om disse menneskene som ikke er enige med deg, det virker jo heller slik at folk ikke har rett til å si meningene sine hvis de ikke stemmer overens med dine meninger. 

 

Og ja, jeg syns det er skremmende når folk tenker så lite på sentrale og viktige temaer hva gjelder masseinnvandring. Det er ren idioti. 

Anonymous poster hash: b7f2f...0b4

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke lyst til å hjelpe dem- for hvordan i helvete tenkte du å hjelpe disse flyktningene uten og ta dem inn i landet? Ikke annet enn pisspreik.. Du vil ikke hjelpe dem og ikke påberop deg noen som helst medmenneskelighet i denne saken.

Anonymous poster hash: 7a53f...e92

 

Ærlig talt. Et slik tullete svar burde egentlig ikke besvares. Tror du virkelig at den eneste måten å redde flyktningene på, er å ta de inn i landet, bruke masse penger på cirka 10 000 flyktningene, når du med den samme summen kunne hjulpet MYE flere mennesker i nærområdene. 

Anonymous poster hash: b7f2f...0b4

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ærlig talt. Et slik tullete svar burde egentlig ikke besvares. Tror du virkelig at den eneste måten å redde flyktningene på, er å ta de inn i landet, bruke masse penger på cirka 10 000 flyktningene, når du med den samme summen kunne hjulpet MYE flere mennesker i nærområdene. 

Anonymous poster hash: b7f2f...0b4

 

 

Enkelte mennesker har litt tungt for ABC logikk. :fnise:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du skriver jo dette i den tro at du har enerett på sannheten. Jeg har absolutt like mye rett til å si min mening som du har. Og ja, jeg kommer til å fortsette å reagere på det som ikke kan omtales som annet skremselspropaganda og halvsannheter. Jeg tror faktisk at det du (og resten av gjengen din her inne) mener og prøver å overbevise andre om her er direkte farlig, LANGT farligere for landet vårt enn at vi skal hjelpe flyktninger i nød. Og ja, dette kommer jeg til å fortsette å reagere på, så får nå du synes det er så skremmende som du vil.

 

Flott at du reagerer på det du kaller skremselspropaganda. Mitt problem er at når vi innvandringskritiske poster videoer, artikler og statistikk som underbygger våre påstander, så er ditt eneste svar: "Dere er rasister". Hva med å komme med noen motargumenter da! Noe håndfast som ikke innebærer "jeg tror ikke det kommer til å skje". Hva har du å vise til, som får deg til å føle deg så trygg?

 

Ps. Jeg så at du beskyldte Gothminister for å være redd, noe han benektet. Jeg er redd. 

Anonymous poster hash: 50cea...f37

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær nå litt snill med h*n da. H*n hadde tenkt å reise ned dit, blåse bort flammer med sugerør. 

 

De "morsomme" kommentarene du poster i flere av trådene på forumet, er verken morsomme eller interessante. 

Anonymous poster hash: b7f2f...0b4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Feil igjen. Hvem her inne er det som snakker om empatiløshet, kunnskapsløshet, umenneskelighet og det som verre er, om mennesker som ikke er enige med deres løsning av problemet? Jo, det er dere det. 

 

Finner det også svært ironisk at du skriver at «jeg har absolutt like mye rett til å si min mening som du har», når du dømmer og sprer feilinformasjon om disse menneskene som ikke er enige med deg, det virker jo heller slik at folk ikke har rett til å si meningene sine hvis de ikke stemmer overens med dine meninger. 

 

Og ja, jeg syns det er skremmende når folk tenker så lite på sentrale og viktige temaer hva gjelder masseinnvandring. Det er ren idioti. 

Anonymous poster hash: b7f2f...0b4

 

Og hvem er du til å bestemme hva som er feil eller ikke?

 

Hvordan er det å dømme og spre feilinformasjon når jeg påpeker at det nettopp er det som blir gjort i kommentaren jeg kommenterer? :klo: Jeg har absolutt ikke noe i mot folk med andre meninger enn meg, så lenge de holder seg saklig og ikke masseproduserer tråder og kommentarer med halvsannheter for å spille på folks frykt. Det ser jeg folk gjøre her inne hele tiden, og ja, det reagerer jeg ganske sterkt på. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

De "morsomme" kommentarene du poster i flere av trådene på forumet, er verken morsomme eller interessante. 

Anonymous poster hash: b7f2f...0b4

 

Heldigvis er ikke vi alle like.Jeg liker de. 

Anonymous poster hash: c22b3...f44

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...