Gå til innhold

Jeg er skremt av rasismen her inne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er muligens mer umenneskelig og la folk bli i et krigsrammet land. Uansett, lukkede mottak er ikke umenneskelig. Det er mer umenneskelig å slippe til mennesker som vi ikke vet noe om inn i vårt samfunn. Man kan jo spørre alle de kvinner som har blitt voldtatt av asylsøkere som vi skulle hatt kontroll på. Men de driter vel slike som deg i. Så vi kan godt diskutere umenneskelighet.

 

Det er umenneskelig og ikke akseptabelt med lukkete mottak... Så du mener at alle asylsøkere skal holdes ansvarlig for hva noen drittsekker har gjort?? 

Anonymous poster hash: 191f2...425

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blomsterert

Ja, sikkert helt forferdelig i forhold til å få bomber i huet dagen lang. Tror de er glade for tak over hodet og litt varm lapskaus tenker jeg.

Ja,selvfølgelig.Det er så nedlatende og umenneskelig å tenke sånn,men du fatter det ikke.

De er flykninger,de er hjemløse,de et traumatiserte ofte.Men de får jammen ta til takke!

Hva med oss som får hjelp,og alt vi trenger til enhver tid?

Er det fortjent?

Jeg bare spør.

Vi kan jo virkelig ikke ofte noen av godene vi får servert,det skulle jo bare mangle?!

Skam sier jeg bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Det er umenneskelig og ikke akseptabelt med lukkete mottak... Så du mener at alle asylsøkere skal holdes ansvarlig for hva noen drittsekker har gjort?? 



Anonymous poster hash: 191f2...425

 

Jeg ser dine påstander og er uenig med deg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er fullstendig klar over at vi ødelegger vårt eget land. Derfor viktig at noen av oss forsvarer det.

 

Kanskje du heller burde foksuere på bedre skoler og utdanning? Hjernen til nordmannen har krympet sammen med hver oljekrone som har rullet inn... Vi kan ikke legge skylden på flyktninger at hjernene våres ikke utfordres like mye som den burde..

Anonymous poster hash: 191f2...425

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare å se med kikkert over grensa til Sverige det. Det er f.eks en god grunn til at svensker kommer til Norge for å jobbe. Jeg vil også kunne bo i et nabolag uten frykt for å finne ferske udetonerte granater liggende på bakken. Slike tilstander er vel det Norge trenger i disse dager eller?

 

Hvorfor har norge penger? 

Anonymous poster hash: 191f2...425

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva. Man har ikke tid til og kaste bort tiden på tøv og påstander om redsel. Jeg ville nok skremt livskitten ut av de fleste, så redd er nok noe jeg aldri blir eller er.

 

De som skremmer andre er ofte redde selv.. 

Anonymous poster hash: 191f2...425

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, si det du. Såvidt man lufter at man er litt kritisk til det som skjer i dag så blir man jo stemplet som ABB og rasist. Det er her inne. Så hvordan kan du forvente at folk tør å si noe som helst i det offentlige rom?

Hvis det er på samme måten som de som ordlegger seg her inne er det ikke rart.Det er bare å lese i hver eneste tråd, hver eneste innlegg.Det er forkastelig ting som er skrevet.

Anonymous poster hash: c22b3...f44

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kanskje du heller burde foksuere på bedre skoler og utdanning?Anonymous poster hash: 191f2...425

 

Det er stort sett det jeg engasjer meg politisk i, samt helse. Men dessverre er det få debatter om det her. Men dagens situasjon er alvorlig, vi snakker om Norges fremtid. Der er det i dag to fronter som er uenig. Aksepter det. Jeg vil ha folkeavstemning og la folke bestemme hvilken vei vi går.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper det blir full krig i norge og at ingen vil ta imot nordmenn. Lenge leve stygge bortskjemte norske svin......... Anonymous poster hash: 191f2...425

Hold kjeft ditt rasistiske svin!

Anonymous poster hash: e88ed...1f5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noe sprøyt. Vil du fortelle meg at dere hadde holdt på slik som dette om dette gjaldt svensker feks?

 

Tror du for et øyeblikk at svensker ville truet med å drukne sine egne barn?

 

http://www.dailymail.co.uk/news/article-105630/Refugees-allowed-Italy-threat-drown-babies.html

Anonymous poster hash: 50cea...f37

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dagen disse kvinnene blir voldtatt av muslimske menn. Så vil dem nok se litt annerledes på det. Den dagen islam råder her i landet. Så kan vi jo ta en prat med disse flotte Norske jentene som gråter over en striks innvandringspolitikk i dag og spørre dem hvordan de har det under pisken av skjeggete mannfolk. Det er skremmende å se hvor naive Norske kvinner egentlig er. Men dem vil få som fortjent en dag og da hjelper det ikke og sutre.

Ja, for hvis vår kultur forandrer seg, så er eneste mulige utfall full sharia og Taliban-tilstander, og voldtekt av samtlige norske kvinner. Helt klart. Nyanser er kjedelig.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den dagen disse kvinnene blir voldtatt av muslimske menn. Så vil dem nok se litt annerledes på det. Den dagen islam råder her i landet. Så kan vi jo ta en prat med disse flotte Norske jentene som gråter over en striks innvandringspolitikk i dag og spørre dem hvordan de har det under pisken av skjeggete mannfolk. Det er skremmende å se hvor naive Norske kvinner egentlig er. Men dem vil få som fortjent en dag og da hjelper det ikke og sutre.

Hahhaaha fy fan! Den dagen norske kvinner blir voldtatt av muslimske menn vil de få som fortjent, og dette vil åpne øya på de?

Du er jo faktisk galere enn jeg trodde. Holy shit

Anonymous poster hash: ec189...c6f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg er ikke god, jeg er realistisk og forholder meg til hva vi vet som vil skje om vi fortsetter galskapen. At du som kvinne ikke vil forholde deg til det fakta, er mer skremmende. Men ikke ukjent. Men som sagt, det hjelper lite og sutre den dagen da man har opplevd konsekvensene. Og husk, du og alle andre ble advart. FrP og Hagen advarte oss for over 30 år siden om økt vold mot kvinner, mer kriminalitet om vi tok inn innvandrere fra ikke vestlige land. I dag så har vi det slik som FrP sa. Men selvsagt, det vil ikke eliten forholde seg til.

Jeg tror seriøst at du trenger hjelp. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er enig med deg TS, og har skjønt at det er utrolig mange mobb her inne, det er heldigvis ikke majoriteten i Norge som tenker slik som noen av disse! Drit i å diskutere med dem, ikke annet enn egoistiske mobb som har null forståelse for det helvete disse flyktningene reiser fra.

Anonymous poster hash: 7a53f...e92

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med deg TS, og har skjønt at det er utrolig mange mobb her inne, det er heldigvis ikke majoriteten i Norge som tenker slik som noen av disse! Drit i å diskutere med dem, ikke annet enn egoistiske mobb som har null forståelse for det helvete disse flyktningene reiser fra.

Anonymous poster hash: 7a53f...e92

Prøv å bruk samme mynt på de og legg deg ned på deres nivå. Da er du plutselig ondskapsfull 😊

Anonymous poster hash: ec189...c6f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med deg TS, og har skjønt at det er utrolig mange mobb her inne, det er heldigvis ikke majoriteten i Norge som tenker slik som noen av disse! Drit i å diskutere med dem, ikke annet enn egoistiske mobb som har null forståelse for det helvete disse flyktningene reiser fra.

Anonymous poster hash: 7a53f...e92

Jeg er forsåvidt enig i dette, men jeg synes absolutt ikke det er ok at de skal få drive med denne non-stop, ensidige skremselspropagandaen her inne. Forundrer meg egentlig ganske så mye over at moderatorene tillater dette i så stort grad. Et minimum burde da være å få alle disse trådene flettet inn i en stor tråd hvor de kunne sitte å spy ut sine dommedagsprofetier til de som faktisk var interessert i det. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo akkurat det som er farlig. Folk flest virker å ikke gidde å sette seg inn i selv et minimum av hva som skjer i denne saken, det er lettere å bite å svelge en hver skremselspropaganda som blir kastet ut. 

 

Jeg syns du og dere andre som ønsker de syriske flyktningene velkommen til landet, ikke burde snakke så høyt når det gjelder å ikke sette seg inn i sakens kjerne. Dere behersker ikke å tenke på de politiske, kulturelle og økonomiske problemer dette vil føre til, nei, dere bruker ikke det dere har mellom ørene, men roper om at andre som gjør det, er rasister, og det er skremmende. 

 

Jeg ønsker også å hjelpe de syriske flyktningene, men ikke ved å ta de inn i landet.

Anonymous poster hash: b7f2f...0b4

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...