Gå til innhold

Jeg er skremt av rasismen her inne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er også skremt, TS. 

 

Av naiviteten her inne.

 

Man mister lyst å lese her for man blir stadig bombardert av propaganda og løgn som kommer fra lettlurte folk som tror på alt media serverer dem. Samtidig blir man kalt rasist for å mislike europafiendtlige kultur og holdninger (som ikke har noe med rase å gjøre) og for å ønske å bevare tryggheten i samfunnet (som igjen ikke har noe med rase å gjøre). Det er blitt en uting å være glad i sine kultur, land, samfunn og trygghet. Det er moderne å omfavne alt fremmed, ukritisk og uten noen form for sil og vurdering på forhånd. Ja, man blir skremt av utviklingen ikke bare her inne, men i samfunnet generelt.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også skremt, TS. 

 

Av naiviteten her inne.

 

 

Jeg har vært skremt av dette i mange år alt. Det skulle tro det var en folkesykdom.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle dyr tømmes for blod. Man kan ikke tømme dyret for blod FØR det slaktes. Når det er tomt for blod ER dyret slaktet. Det er ikke hjertet som pumper blodet ut av kroppen, men tyngdekraften som lar det renne ut. Dette er en del av alle slakteprosedyrer i hele verden.

Norske dyr som halalslaktes BLIR bedøvet, og bedøvelsen har ingen ting med blodtappingen å gjøre.

Du må ikke basere meningene dine på antagelser.

Anonymous poster hash: 0ecef...766

Det er litt av begge deler. Hjertet slår så lenge det har noe å pumpe. Når det venøse systemet er tomt for blod, så får ikke lenger hjertet blod heller, og stopper av seg selv. Da renner det arterielle blodet ut av de avskårne halspuslårene av seg selv og tømmer arteriene for blod. Arteriene har ikke de samme tilbakeslagsklaffene som vener har. Det er derfor man henger dyret opp etter bakbeina når det skal bløs tomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rasismen her inne er ingenting i forhold til det man leser i grupper som Pegida, SIAN, Norge er vårt osv. Enkelte ganger lurer jeg på hva slags pappskaller disse menneskene er, og hvordan de klarer kunststykker å samle alle idioter i landet i én gruppe. 



Anonymous poster hash: a5318...7f2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Rasismen her inne er ingenting i forhold til det man leser i grupper som Pegida, SIAN, Norge er vårt osv. Enkelte ganger lurer jeg på hva slags pappskaller disse menneskene er, og hvordan de klarer kunststykker å samle alle idioter i landet i én gruppe. 

Anonymous poster hash: a5318...7f2

 

Du må gjerne komme med eksempler der SIAN og Pegida ytrer seg rasistisk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må gjerne komme med eksempler der SIAN og Pegida ytrer seg rasistisk.

Det blir vel litt som når jødehatere heller ikke hater en rase, men en religion, tenker jeg....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir vel litt som når jødehatere heller ikke hater en rase, men en religion, tenker jeg....

Altså, ikke rasisme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen skulle ha en ufin kommentar til det der, så kan du skylde på deg selv.

Ufin kommentar på at SIAN og Pegida ikke er rasister?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Rasismen her inne er ingenting i forhold til det man leser i grupper som Pegida, SIAN, Norge er vårt osv. Enkelte ganger lurer jeg på hva slags pappskaller disse menneskene er, og hvordan de klarer kunststykker å samle alle idioter i landet i én gruppe. 

Anonymous poster hash: a5318...7f2

 

 

 

Har du eksempler for rasisme her, i Pegida, SIAN, Norge er vårt, osv? Altså angrep på en hel rase er det jeg spør deg om. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt voldtatt av min eks, og jeg har også blitt overfallsvoldatt av en utlending, og jeg kan si deg at overdallsvoldekten var hundre ganger verre. Ja, var ikke akkurat en ønskesituasjon å bli voldtatt av eksen min, var egentlig mere flau over meg selv for at jeg kunne være så uten ryggrad, men slet aldri med det i ettertid. Overdallsvoldekten derimot, det var helt forferdelig, spesielt å se et menneske nærmest gå forbi meg, se meg inn i øynene før hun skyndter seg videre, uten å rope på hjelp eller Inge politiet... Jeg slet med forferdelige mareritt i lang tid etterpå og turte ikke gå ut alene uten samboeren min, selv ikke midt på dagen, det var da jeg ble voldtatt. Går heldigvis bedre nå, men jeg går aldri alene ute om kveldene og jeg merker alltid at kroppen min er i beredskap når jeg er ute alene, alle sanser er i høygir og jeg et blad kan ikke falle fra et tre uten at jeg merker det.

Anonymous poster hash: a886a...274

Forferdelig og lese at du har vært et offer for den gale politikken her i landet. Hadde det vært opp til meg skulle de ansvarlige blitt straffet.

 

Men her på KG forstår du. Her sitter det folk som mener at overfalsvoldtekter ikke er så forferdelige. De påstår det er mye verre og bli voldtatt av bekjente på fest eller hjemme. Slikt blir altså presentert på dette forum som en sannhet. Et hån mot dere kvinner som virkelig har fått merke konsekvensene av innvandringen her i landet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er skremt ( vel egentlig ikke ) av hvor lett folk roper rasisme.

Det er nok stort sett fjortiser og Sv folk. De vet ofte ikke hva rasisme er. Når man påstår at en organisasjon som SIAN er rasister, da har man virkelig misforstått. SIAN er i mot islam som religion og ideologi. Det er akkurat det samme som at man kalte de som er i mot nazismen for rasister. Det verste er at KGs MOD også henger seg på slikt tøv. De sletter innlegg fra nettsteder som gir en annen info en den det Norske folk skal ha. Noen som sa at Norge er fritt og at vi har ytring og pressefrihet her?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forferdelig og lese at du har vært et offer for den gale politikken her i landet. Hadde det vært opp til meg skulle de ansvarlige blitt straffet.

 

Men her på KG forstår du. Her sitter det folk som mener at overfalsvoldtekter ikke er så forferdelige. De påstår det er mye verre og bli voldtatt av bekjente på fest eller hjemme. Slikt blir altså presentert på dette forum som en sannhet. Et hån mot dere kvinner som virkelig har fått merke konsekvensene av innvandringen her i landet.

Syntes det er helt sykt at folk kan mene det er verre å bli voldtatt av bekjente enn å bli overfallsvoldtekt.

Eksen som voldtok meg, det var på en måte bare sex, det var ikke spesielt vondt, de var som sagt ikke akkurat gøy, men det var bare sex. Ikke noe som jeg trengte å jobbe meg gjennom i ettertid, det var mer ha det bra til patetiske han og jeg møtte faktisk samboeren min rett etterpå, så han gjorde meg nesten en tjeneste for ellers hadde jeg ikke vært singel da jeg traff samboeren min. For å se positivt på det :P

Overfallet derimot, det var ikke sex, det var vold, det var kjempe smertefult, jeg brakk ribbein, var gul og blå over hele kroppen. det var helt forferdelig, og jeg er bare glad for at det varte så kort...leser jo om disse gruppevoldtektene og tenker at de må ha hatt det mye mye verre enn meg. Nå var det kanskje min skyld at jeg kom så banket ut av det, men jeg lovet meg selv etter eksen min at om noen prøvde å voldta meg igjen så skulle jeg ikke gjøre det enkelt for dem, og han fikk faktisk aldri gjort seg ferdig, noe som på en eller annen merkelig måte gjorde st jeg følte at jeg vant en liten seier, om ikke en fryktelig liten en...

Anonymous poster hash: a886a...274

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme AB igjen, skriver fra mobil, så beklager skrivefeil og slikt, ser det ble en del av de, men litt vanskelig å se teksten sammenhengene og slikt...

Anonymous poster hash: a886a...274

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...