Gå til innhold

Nr to, ikke like lett som først antatt :)


yeeeeep

Anbefalte innlegg

Hei!

Tenkte jeg kunne skrive en dagbok og få ut litt tanker etc om det å prøve på nr to.

Har en sønn fra før, født 2013.

Trodde det skulle bli easy peasy å bli gravid med nr to, siden jeg fra tidligere har hatt en s-a og tenkte at ingen er såå uheldig flere ganger på rad.

Vel.

2012: s-a april, gravid igjen juni, første pp etter sa-en

2013: sønn født

2015: gravid i juli første pp, BO oppdaget i uke 8+, medisinsk abort utført i slutten av august.

Venter nå på at kroppen skal komme seg igjen, og på at syklus skal være på plass..

Spotter fortsatt litt til og fra, så det er jo moro sånn sett. Vet ikke om jeg tør å prøve før etter en vanlig mensen, noe som forsåvidt stopper seg selv med all den sexy spottinga.

Hadde planene så innmari klare for hva som skulle skje dette året, men har (igjen) fått lære at alt ikke kan planlegges. Er litt mer bitter enn jeg liker å innrømme, enda jeg vet jeg er utrolig heldig som blir gravid fort. Veksler mellom å tenke fornuftig og på å være skikkelig trist(syns forøvrig det er teit av meg å være trist for noe som egentlig aldri har vært).

Blir vel litt mer spennende her inne når vi begynner å prøve litt mer :)

Endret av yeeeeep
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klarer ikke bestemme meg jeg altså.. Pga eventuelt ny jobb bestemte vi oss i går å vente litt med å prøve. Men på kvelden hadde vi ubeskyttet sex... Hvis kroppen min følger vanlig syklus så hadde jeg eggløsning på lørdag, mens syns jeg har hatt tegn litt på lørdag/søndag/mandag.. Så nå har jeg lyst til å prøve allikevel. Skal ikke være så lett dette! Tenker å ta en test i morra, for å være sikker på at den er negativ. Med hcg i kroppen vil jeg hvertfall ikke kunne bli gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme positive grav-test :( muligens en tur til legen etterhvert da! Trodde kroppen min var litt på g her jeg. Tiden vil vise!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Verdens dårligste til å skrive dagbok da! Mulig prøvingen drøyer noen mnd til , pga jobbsituasjon og sånt. Litt usikker kjenner jeg. Fått mensen da, så kroppen er på tur igjen hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Annonse

Hei! Så koselig at du spør :) jeg er virkelig verdens dårligste til å føre dagbok... Ble gravid "på slump" i oktober, positiv test november. Verdens søteste lille kom til verden 7/8/16, nesten et år etter at jeg lå her hjemme og tok medisinsk abort. 

Søvnløs og takknemlig ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...