Gå til innhold

Endelig.....


Bamseline

Anbefalte innlegg

skjer det kanskje noe.....??? Har prøvd å bli gravid siden 99, og det har ikke skjedd noe. Men, kanskje ikke så rart, har vært inne på Rikshospitalet til prøver, og fått greie på at jeg hadde PCOS. Nå har jeg vært inne til laparoskopi og "punktert" cystene som lå og sperret for egglederne. Da er det vel bare å prøve videre da.... :wink: Er det noen der ute som har noe erfaring med/ hørt om noen som er blitt gravide etter lap.?

Bamseline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest apriljente:

Hei, da har du en spennende tid i møte. Jeg skal også gjennomlyse egglederne snart, og gruer meg litt for det. Har prøvd snart i 1,5 år. Spørsmål: Merket du at du har hatt disse cystene, eller var det helt tilfeldig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at dere har begynt med behandling. Utrolig hvor mye hjelp man kan få bare man oppsøker det! Er jo ikke sikkert det skjer noe med en gang, men dere er hvertfall i gang. Ønsker dere masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Apriljente :-)

Jeg merket ikke at jeg hadde cystene, de ble oppdaget ved ultralyd på Rikshospitalet. Dersom du skal inn til lap så kan jeg fortelle at det faktisk gikk veldig bra. Jeg grudde meg veldig, men det hadde jeg ikke trengt. Sykepleierne var kjempekoselige, og jeg har ikke hatt vondt, og blødd lite.

Ønsker deg lykke til :-)

Bamseline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest apriljente:

Takk da ble jeg litt beroliget :-)

Min gynekolog har tenkt å ta prøven.... Hun er litt kald og rask så jeg får prøve å tenke positivt.

Det bør vel tas visse dager i måneden etter menstruasjon/EL synes jeg hun sa? Akkurat nå husker jeg ikke. Må vel ringe snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...