Gå til innhold

Lene Alexandra og bloggen


Amber

Anbefalte innlegg

På 12.8.2018 den 19.11, Amber skrev:

Du er ikke den eneste.

 

Ser på FB at fagpersoner endelig setter fokus på villedende informasjon fra bloggere (LA) ang ernæring. Synes det er tragisk at LA og bloggen oppfører seg som eksperter når det eneste de har av utdanning er PT kurs. 

Gleder meg til å lese Martin Norum sin artikkel der han (forhåpentligvis) hudfletter Herbalife.😎

Hva skal han hudflette Herbalife for? 🤔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herbalife er vel for de som vil ned i vekt. (De selger måltiderstatning med lite kalorier)

Ikke for de som bygger muskler og skal opp.. 

Det snakkes om Proteinfabrikken som eksempel i artikkelen. Ikke Herbalife. 🤔

Endret av loffen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.8.2018 den 15.42, Flettfrid skrev:

Hva skal han hudflette Herbalife for? 🤔 

MLM konseptet generellt; middelmådige produkter ingen egentlig trenger, til blodpriser for å nevne noe.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 27.7.2018 den 21.15, punkyB skrev:

De virker jo å være veldig forelsket og får jo håpe det varer. 

MEN jeg hadde klikka hvis jeg var rundt henne ang. den latteren/fnisingen hennes - bare jeg som irriterer meg over den ? Da referer jeg til hennes instagramkonto og snutter hun legger ut der. 

 

 

Tilfeldig at det er blitt mindre av latter/fnising? 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Della skrev:

Tilfeldig at det er blitt mindre av latter/fnising? 😉

Kanskje hun leser her - eller evnt. har fått tilbakemeldinger. MEN folk som er rundt henne kan jo ikke ha det store problemet med det. 

Men jeg hørte fnisingen i et innlegg nylig hvor de var kommet til hotellet for treningsleiren - der er jo ikke han med hvertfall. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På ‎03‎.‎09‎.‎2018 den 18.45, punkyB skrev:

Kanskje hun leser her - eller evnt. har fått tilbakemeldinger. MEN folk som er rundt henne kan jo ikke ha det store problemet med det. 

Men jeg hørte fnisingen i et innlegg nylig hvor de var kommet til hotellet for treningsleiren - der er jo ikke han med hvertfall. 

vedder 2 mill på at det blir fnising i god kveld norge intervjuet på lørdag!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.9.2018 den 21.50, Minitroll skrev:

vedder 2 mill på at det blir fnising i god kveld norge intervjuet på lørdag!

2 mill til deg!!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I all verden! Mulig jeg aldri har sett intervju med dama før. Men er det normalt å fnise så mye? Altså HELE tiden?

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Nettroll skrev:

I all verden! Mulig jeg aldri har sett intervju med dama før. Men er det normalt å fnise så mye? Altså HELE tiden?

Bare hvis man er ekstremt usikker på seg selv. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også når det gjelder Lene så er det tydelig at bilder enten retusjeres/filtreres/photoshoppes! Ref en annen dialog her inne om hvor anderledes bloggerne ser ut i virkeligheten kontra insta-bilder. Trist!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det innslaget var pinlig,fridde han etter de hadde kjent hverandre under to uker? Forsto jeg dette rett?? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, Vinglass skrev:

Det innslaget var pinlig,fridde han etter de hadde kjent hverandre under to uker? Forsto jeg dette rett?? 

Etter 11 dager.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun klager jo på at hun ikke blir tatt seriøst -   for min del ville latteren spille inn på akkurat det - så tipset er jo å dempe den litt. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
På 10.9.2018 den 14.32, Jolanda skrev:

Etter 11 dager.

Det er så mye gale med det intervjuet på GKN at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. Fri etter 11 dager? Si JA etter 11 dager? De er like ille begge to. Begge to forplikter seg til en som de overhodet ikke kjenner. I tillegg lar de seg intervjue på tv og viser frem "kjærligheten". Hun kaller foreldrene hans for "svigers". De har ikke kjent hverandre i tre måneder en gang og hun kaller foreldrene hans for svigers?? Dette går som alle de andre forholdene til Lene; rett nedenom og hjem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvor irriterende den fnisingen er, så syns jeg de er utrolig søte sammen. 

Håper virkelig at forholdet deres varer. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...