Gå til innhold

Lene Alexandra og bloggen


Amber

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det virker ikke helt som om hun har funnet seg sjæl enda, utrolig flakkende og snur kappa etter vinden. Etter at jeg fulgte henne litt på snæp så fikk jeg ikke akkurat bedre inntrykk - barnslig og selvsentrert er tankene jeg fikk. Filmer kjæresten i ett sett der han ligger å trener i bare trusa mens hun ler hele tiden? Huff ble litt flau jeg da :dry: Må imidlertid være greit å ha ferie i flere måneder å bare trene - for så å reise på en ny ferie rett etterpå. Det kunne jeg likt :) Innbringende å være personlig trener :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ferdig med den ekstremdietten snart, bare høsting av erfaring før hun skal veilede fitness-utøvere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor står hun foran den kakedisken og snaper kakene hver dAg? Kun for å bruke #disiplin ? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er over middels interessert i MATLAGING? hun spiser søtpotet, brokkoli og laks stort sett.... Og lager mat for flere dager i gangen. Stnes ikke det er å være intr i matlaging. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er helt fitnessforstyrret jo. Hun hadde jo et veldig ensformig og rigid kosthold fra før også, før denne dietten. Trener mange ganger per dag osv. Det er jo langt fra sunt. Husker hun laget et innlegg tidligere om at hun skulle leve så enkelt som mulig, hva skjedde med det? Det var bare mens hun var med den kjæresten hun hadde i sommer det da. Straks hun fikk en ny kjæreste så var fokus endret. Hva skjedde med å være Bra Nok tenker jeg. Hun forandrer seg jo hver gang hun har ny kjæreste. Live what you preach?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Daisy

Vel hun er nå åpen om at en slik "diett" ikke er for alle og at man skal være obs på det. Nå har hun jo trent i mange år og kroppen takler sikkert det. Var vel kun noe hun skulle prøve ut. Som hun sier selv er det ikke noe hun anbefaler og det er ikke noe hun skal gå på over lengre tid. Sier seg selv at ingen kan ha et så rigid opplegg over lengre tid. Det gjeder jo de fleste fitness folka - er en kort periode.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ms. Daisy skrev:

Vel hun er nå åpen om at en slik "diett" ikke er for alle og at man skal være obs på det. Nå har hun jo trent i mange år og kroppen takler sikkert det. Var vel kun noe hun skulle prøve ut. Som hun sier selv er det ikke noe hun anbefaler og det er ikke noe hun skal gå på over lengre tid. Sier seg selv at ingen kan ha et så rigid opplegg over lengre tid. Det gjeder jo de fleste fitness folka - er en kort periode.

 

Tja jo forsåvidt. Hun skriver nå på bloggen at hun har drømt om å stille i fitness i to år. Og at hun allerede fra før har et rigid kosthold. Derfor stiller jeg spørsmål ang om hun virkelig har et ok forhold til mat/trening eller ikke.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest L´issi

Jeg likte henne utrolig godt når hun ble sammen med eksen -virket som han fikk henne mer "ned på jorden".. Og det var vel når hun var sammen med han at boken "Bra nok" kom ut? 
Nå virker det som hun har mistet seg selv fullstendig. Greit hun bare skal prøve ut en slik diett og regime for å senere kunne veilede andre, få erfaring osv - det er én ting og veldig bra -men synes likevel hun minner mer og mer om "puppedama" bare uten pupper nå. Langt, HVITT hår, solarium, negler, vipper osv.. Det hele blir for overfladisk for min del nå, dessverre.  For følte virkelig hun hadde noe på gang -hun virket ambisiøs og målrettet med tanke på coaching og foredrag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ms. Daisy

Vel lange håret , solarium etc. de er velen del av gamet når det gjelder bikini fitness. Like it or not , men sånn er smillet. Overfladisk kan jeg være enig i,m ensånn er det med de fleste. Nå skriver hun litt om veien dit og det synes jeg er helt ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sto jo frem med at hun hadde i perioder slanket seg med kokain, men at dette var nå noe hun tok avstand fra. Synes det er bra at hun har endret image, selv om det nå ser ut til å ha blitt litt ekstremt for min smak. Virker som hun har veldig behov for å vise at hun har selvdisiplin og mestrer..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Ms. Daisy skrev:

Vel lange håret , solarium etc. de er velen del av gamet når det gjelder bikini fitness. Like it or not , men sånn er smillet. Overfladisk kan jeg være enig i,m ensånn er det med de fleste. Nå skriver hun litt om veien dit og det synes jeg er helt ok.

Joda, men nå starta hun vel med alt dette før hun hev seg på fitnessgreia..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ms. Daisy
Et øyeblikk siden, Amber skrev:

Joda, men nå starta hun vel med alt dette før hun hev seg på fitnessgreia..

Så er det et stort problem da at hun er blond, brun og overfladisk? Er ikke uvanlig at man får veldig markerte trekk så jo man ser det kanskje ekstra godt også nå. Ser ikke noe issues - liker man det ikke så er det plenty andre treningsblogger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Så at hun vant en klasse i bikinifitness konkurransen hun stilte i. Men skrev tv2 at hun var den eneste i sin klasse?

Ser ikke så stor forskjell på det hun gjør nå og det hun gjorde før - det er vel i prinsippet akkurat det samme. Bare at hun har byttet ut silikonpupper mot muskler og fettprosent lik null. 

Innlegg ryddet for latterliggjøring

Nordvesta, mod.

 

Endret av Nordvesta
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er tøft gjort av henne jeg. At hun faktisk har klart det med streng diett og knallhard trening. Hva som er så galt med negler, øyevipper og solarium, skjønner jeg ikke. Greit dere ikke liker det og ikke synes det er pent. Folk er forskjellige. Tror ikke hun kommer til å fortsette med å ha en slik kropp. Trent kropp ja, men ikke på samme måte. For å leve et slikt liv i lengden tror jeg ikke er bra eller noen klarer. Til slutt blir man vel dritt lei.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn egentlig bryr jeg meg ikke om noen er oppmerksomhetssøkende eller ei, men syns det er litt spesielt å skrive en bok kalt "Bra nok", for så å legge ut hundrevis av lettkleddbilder på insta. Hvorfor det behovet for andres bekreftelse? Hvordan er du bra nok, når du trenger andres kommentarer og likes?  

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...