Gå til innhold

Lene Alexandra og bloggen


Amber

Anbefalte innlegg

Leser dere bloggen hennes? Synes hun skriver bra og har en del gode innlegg :wink: Flott dame er hun også; selv om jeg synes hun bomma helt når hun klipte seg. Da hun fikk jentekjæreste skifta hun stil over natta og ble veldig guttete. Nå derimot, er hun på vei tilbake litt mer mot sånn hun var før. Hun skriver mye om det å være trygg på seg selv, ikke bry seg hva andre mener, osv osv (rene selvhjelpsboka hehe). Kan ikke noe for at jeg undrer meg litt over akkurat dette... Er litt nysgjerrig på privatlivet hennes må jeg innrømme; hun deler ikke så mye som visse andre bloggere gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 3 måneder senere...
Gjest Uhumskheter

Skal ikke uttale meg om kroppen eller utseendet hennes i det hele tatt, det eneste som spiller noen rolle er at hun føler seg fin og sterk. Og det virker som om hun er komfortabel og glad, noe som er kjempeflott. Men, jeg syns hun er dritkjedelig. Fulgte henne på instagram en stund og det er bare visdomsord på visdomsord, og det er så irriterende. Når jeg følger noen på instagram er det fordi jeg er nysgjerrig på den personen og hva vedkommende har å si. Det er inspirerende. Ikke hva andre mennesker har sagt før.

Men det som er flott med instagram er at det er angrerett trykket bare unfollow og "problemet" mitt løste seg. Samme med bloggen, jeg interesserer meg ikke, så da leser jeg den ikke :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei er det et menneske jeg ikke orker å forholde meg til og lese noe med og om, (hvorfor er jeg i denne tråden da? hihi) så er det henne...

Huttetu!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Emma Sophie

Jeg bare tenkte hvem faen er det, men så skrev noen puppe dama. Da tenkte jeg ho der som synger om puppene sine. Kunne aldri ha lest en sånn blogg, den må jo bestå av hjernedødt materiale

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei den har jeg ikke lest. Tok en rask titt innom nå og det det er ikke bloggmateriale der som interesserer meg. Det er ikke mange fitness/lifestyle bloggere som fanger min interesse. Jeg er så lei av dette fokuset på kropp. Strong is the new  ....osv.osv. Men godt mulig hun kan peppe noen både i forhold til trening og troen på seg selv og det er da positivt selv om hun ikke treffer meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen interesse på noe slags nivå å følge ivrig  med på banale selvfølgeligheter div driver med bloggere . Det  ironiske med disse jentene som så ivrig prater om å "være fornøyd med deg selv,  vær deg selv" osv ER DE SOM I ALT DE GJØR  VISER DET MOTSATTE!!  Det er ingen som har genuin selvverd som trener som besatt 7dg i uken , har fake hår, øyevipper, negler,lepper,  tar trashy selfies! Lene Alexandra er absolutt ikke den verste i så måte!  men ler av  de totalt dobbelt moralske idiotene. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Lillakitty skrev:

Har ingen interesse på noe slags nivå å følge ivrig  med på banale selvfølgeligheter div driver med bloggere . Det  ironiske med disse jentene som så ivrig prater om å "være fornøyd med deg selv,  vær deg selv" osv ER DE SOM I ALT DE GJØR  VISER DET MOTSATTE!!  Det er ingen som har genuin selvverd som trener som besatt 7dg i uken , har fake hår, øyevipper, negler,lepper,  tar trashy selfies! Lene Alexandra er absolutt ikke den verste i så måte!  men ler av  de totalt dobbelt moralske idiotene. 

Det du sa. Spot on. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Liker dama jeg. Har møtt henne irl og da syntes jeg hun var veldig positiv og søt. Fikk til og med kompliment for antrekket mitt av henne. :) Synes det er gøy å følge med på bloggen pga. motivasjon til trening og et sunnere kosthold, men synes ikke den skiller seg noe ut ift de ørten andre bloggene som omhandler samme tema. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper ikke budskapet lenger - det med å være bra nok, være trygg på seg selv, selvtillitt.. Jeg tenker at hennes forhold til kosthold og trening ikke lenger er sunt - heller ikke før denne ekstremdietten hun er på. Hun er jo blitt helt besatt. Og så er det dette med et ustabilt privatliv, endring i stil ( plutselig lesbisk - klippe håret bli mer guttette - ops nei foressten langt hår - tilbake med eksen og nei forresten ny type - løsvipper restylane osv..)

Likte godt bloggen hennes og spesielt pga at hun ikke er kjøpt og betalt som alle andre. Men nå merker jeg at jeg mister interessen, spesielt etter at jeg la henne til på snap... desverre :( 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt skeptisk til folk som hele tiden bedyrer hvor lykkelige de er ....... ofte de samme som senere innrømmer at de ikke var så lykkelige allikevel. Det samme har vel Lene Alexandra gjort. 

Virker jo som om hun har en stor tilhengerskare - tror vel hun kan virker inspirerende og motiverende på noen - og hun virker jo å være positiv.  Jeg skjønner ikke at folk vil bruke henne som PT basert på hennes treningserfaringer - men som motivator kan jeg skjønne at folk kan bruke henne. For meg trenger jeg ikke motivator - jeg trenger en med solide treningskunnskaper og ikke minst erfaringer.

Jeg synes forøvrig latteren hennes er veldig irriterende - jeg hadde ikke klart å være rundt henne pga. den. 

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sjekket insta kontoen hennes nå, lenge siden sist. Og her har det skjedd saker. Var ikke hun lesbisk og var samboer med en dame? Eller husker jeg helt feil? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...