Gjest mikelis15år Skrevet 16. september 2004 #1 Del Skrevet 16. september 2004 jeg på do driter,snur meg for å trekke opp, oppdager en stor rød flekk på papiret....hadde ikke mensen! sjekket d og fant ut at jeg blødde fra ræva!!..hva i all værdem skyldes dette? huffåmei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 16. september 2004 #2 Del Skrevet 16. september 2004 Hemroider eller rift i endetarmsåpningen. kan være helt ufarlig, men bør sjekkes hos lege. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sammesomfør Skrevet 16. september 2004 #3 Del Skrevet 16. september 2004 hehe..er 15 år..skjønner ingenting...hemoroider?rift? kan jeg ha gym i morgen?hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 16. september 2004 #4 Del Skrevet 16. september 2004 Hvis det fortsetter å blø så syns jeg du skal ta deg en tur til legen. ta et søk på hemoroider og du får opp informasjon om det. rift i endetarmsåpningen er så vidt jeg vet ufarlig, du kan fortsatt ha gym. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 16. september 2004 #5 Del Skrevet 16. september 2004 Jeg tror ikke du trenger å gå til legen sånn helt uten videre. Hvis det fortsetter kan du jo heller vurdere det, men så lenge blodet er friskt (ikke mørkt), tror jeg du bare har hett litt treg mage og ting hadde litt vanskelig med å komme ut! Du kan helt sikkert slappe av Men følg med, blør det mye og ofte kan du jo tenke på å gå til legen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. september 2004 #6 Del Skrevet 17. september 2004 Jeg tror ikke du trenger å gå til legen sånn helt uten videre. Hvis det fortsetter kan du jo heller vurdere det, men så lenge blodet er friskt (ikke mørkt), tror jeg du bare har hett litt treg mage og ting hadde litt vanskelig med å komme ut! Du kan helt sikkert slappe av Men følg med, blør det mye og ofte kan du jo tenke på å gå til legen! Søt avatar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 17. september 2004 #7 Del Skrevet 17. september 2004 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå