Gjest lillesol ikke innl. Skrevet 15. september 2004 #1 Del Skrevet 15. september 2004 Har lagt på meg endel de siste to årene, ca 9 kilo og en del cm. Er ikke overvektig overhodet, men trives bedre når jeg er litt mindre enn nå. Hartrent mye i perioder, og merker fort fremgang, men det hele glir altfor fort ut igjen.. Kosten er det største problemet. Tenkte derfor at jeg skulle melde meg på Grete Roedes internettkurs. Noen som har testet dette? Og med hvilke resultater? Trenger noe som kan pushe meg litt :oops: Noen som har testet ut Grete Roede og med hvilket resultat? Har dere som har prøvd holdt vekta etterpå? Er forresten 20 år. LilleSol :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 15. september 2004 #2 Del Skrevet 15. september 2004 Her i KG magasinet så kan du lese om to KG'ere som følger Grete Roede. Lykke til! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 16. september 2004 #3 Del Skrevet 16. september 2004 Jeg går på Grete Roede, men ikke internettkurs. Er veldig fornøyd med dette opplegget, og det virker som noe man kan fortsette med resten av livet. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 16. september 2004 #4 Del Skrevet 16. september 2004 Hvis du har BMI under 25 får du ikke delta på vanlige GR-kurs. Vet ikke hvor strenge de er på internett-kurs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 16. september 2004 #5 Del Skrevet 16. september 2004 Hvis du har BMI under 25 får du ikke delta på vanlige GR-kurs. Vet ikke hvor strenge de er på internett-kurs. Kan ikke stemme... PÅ mitt kurs har vi flere personer med bmi under 25! Disse er der for å gå ned noen få kg, og for å lære om kosthold! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 16. september 2004 #6 Del Skrevet 16. september 2004 Kan ikke stemme... PÅ mitt kurs har vi flere personer med bmi under 25! Disse er der for å gå ned noen få kg, og for å lære om kosthold! Jo, de overordnede reglene for GR-kurs (vanlige ned-i-vekt kurs) sier så. Men det er veldig ulikt hvordan dette praktiseres av de ulike kurslederne. Jeg vet om en bruker her inne som nesten ble nektet å være med videre av sin kursleder fordi hun var akkurat under 25. Da kroppsanalysen ble tatt viste det seg at hun hadde fettprosent utenfor anbefalt område! Så det blir veldig feil og se kun på BMI, men noen kursledere gjør altså det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BritElin Skrevet 17. september 2004 #7 Del Skrevet 17. september 2004 Hvis du har BMI under 25 får du ikke delta på vanlige GR-kurs. Vet ikke hvor strenge de er på internett-kurs. Det er feil. Går på kurs og dersom det kommer noen som kursleder er usikker på om har "nok" kroppsfett tar hun en kroppsanalyse første gang og sjekker hvor mye kroppsfett det er. Det avgjør om du får være med på Grethe Rode eller ei. Hilsen BritElin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 17. september 2004 #8 Del Skrevet 17. september 2004 Jeg går på kurs nå, er kjempefornøyd! Ta en titt i dagboka mi som du finner link til i signaturen min, og spørr gjerne på PM hvis det er noe du lurer på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Internettkurs Skrevet 17. september 2004 #9 Del Skrevet 17. september 2004 Har lagt på meg endel de siste to årene, ca 9 kilo og en del cm. Er ikke overvektig overhodet, men trives bedre når jeg er litt mindre enn nå. Hartrent mye i perioder, og merker fort fremgang, men det hele glir altfor fort ut igjen.. Kosten er det største problemet. Tenkte derfor at jeg skulle melde meg på Grete Roedes internettkurs. Noen som har testet dette? Og med hvilke resultater? Trenger noe som kan pushe meg litt :oops: Noen som har testet ut Grete Roede og med hvilket resultat? Har dere som har prøvd holdt vekta etterpå? Er forresten 20 år. LilleSol :-) Hei! Jeg er 22 år og tok Grete Roedes internettkurs før sommeren. Da gikk jeg ned 8kg, og har gått ned 4kg til etter det på egenhånd. Hvis du har selvdisiplin nok til å klare et sånt kurs uten fysiske møter hver uke der man veies, så anbefaller jeg internettkurset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSol Skrevet 17. september 2004 #10 Del Skrevet 17. september 2004 Hei dere! Tusen takk for svar! Kjempemotiverende å høre om dere som virkelig har fått resultater med GR. Blir nok til at jeg prøver jeg også ja Tusen takk for svar! Klem fra LilleSol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå