Uma Skrevet 15. september 2004 #1 Del Skrevet 15. september 2004 Hei! Noen som har gjort det? Så en test en gang over måter å gjøre det på,men noen av dem var veldig feil. Jeg ønsker å vite om jeg har "sunn"fettprosent eller ikke. Noen som har målt dette og har fått riktig prosent. Hvor/hvordan og hvor mye koster dette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 15. september 2004 #2 Del Skrevet 15. september 2004 Henger meg på spm ditt jeg, Uma... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 15. september 2004 #3 Del Skrevet 15. september 2004 Jeg har gjort det flere ganger, både på Grete Roede kurs og på treningsenteret jeg var medlem av før. På Grete Roede ble det målt på et punkt på overarmen, på treningssenteret ble det målt med et apparat jeg måtte holde i hendene med strake armer. Hvor nøyaktig det er vet jeg ikke, men jeg velger å tro det siden det slo heldig ut for meg (veier relativt mye, men har fettprosent innenfor normalen). Det sies at det er mest nøyaktig å måle med en fettklype, men da bør det gjøres av en som kan det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå