Gå til innhold

Favolisheimen


Favole

Anbefalte innlegg

Hvilken vogn har dere nå, missdior? Det er kanskje vanskelig å finne en som virkelig tar seg godt frem i terreng, men det kommer vel an på hvor ulendt det er. Har mountain buggy urban jungle, og den tar seg veldig bra frem, kan anbefale den altså! Men sportsdelen er ikke vendbar da, det er litt dumt.

Får håpe dere slipper så lang prøvetid neste gang! Tenker dere på å begynne å prøve igjen?

Skoene er kjempefine, jeg har såå lyst til å klikke "kjøp" :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilken vogn har dere nå, missdior? Det er kanskje vanskelig å finne en som virkelig tar seg godt frem i terreng, men det kommer vel an på hvor ulendt det er. Har mountain buggy urban jungle, og den tar seg veldig bra frem, kan anbefale den altså! Men sportsdelen er ikke vendbar da, det er litt dumt.

Får håpe dere slipper så lang prøvetid neste gang! Tenker dere på å begynne å prøve igjen?

Skoene er kjempefine, jeg har såå lyst til å klikke "kjøp" :sjenert:

 

Vi har Brio Go. Den har faktisk uventet god fjæring og har fungert kjempebra på de turene vi har vært på til nå. Men jeg tør liksom ikke bruke den vogna til turbruk lenger, for plutselig skjer det noe med den, og den blir ødelagt. Den er ikke beregnet på slik bruk, og var stemt frem som den beste shoppevogna visstnok.. :sjenert: Åh vil veldig ha han mot meg, men til neste sesong er han jo 1år og noen mnd da..

 

Ja, vi har snakket om det. Skal slutte på ppillene i april tror jeg ! Vil ha minst to år mellom så.

 

KJØØØØØØØØØØØØP. det er jo fredag :hoppe:

 

GOD HELG :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Brio Go. Den har faktisk uventet god fjæring og har fungert kjempebra på de turene vi har vært på til nå. Men jeg tør liksom ikke bruke den vogna til turbruk lenger, for plutselig skjer det noe med den, og den blir ødelagt. Den er ikke beregnet på slik bruk, og var stemt frem som den beste shoppevogna visstnok.. :sjenert: Åh vil veldig ha han mot meg, men til neste sesong er han jo 1år og noen mnd da..

 

Ja, vi har snakket om det. Skal slutte på ppillene i april tror jeg ! Vil ha minst to år mellom så.

 

KJØØØØØØØØØØØØP. det er jo fredag :hoppe:

 

GOD HELG :sol:

 

Den har vel ganske små hjul foran, eller? Da kan den jo kanskje bli litt kronglete i mer utfordrende terreng. Dere finner sikkert en løsning på det :jepp: Liker han vogn bedre enn bæring?

 

Så spennende :hoppe: Jeg droppa det vel også i april, der omkring i hvert fall. Håper såå at det går lettere for dere også ved runde to!

 

Goood helg! :blomst: (fullt mulig at jeg bare må høre på deg ang de skoene altså...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halvveis gjennom arbeidshelga :hoppe: Litt kjedelig å måtte jobbe helg, men det hører jo med. Gutta koser seg veldig hjemme, og jeg har vel igrunn ikke noe å klage på :)

I dag er jeg ca 10 uker på vei. Det føles som om ukene går fortere denne gangen, sikkert fordi jeg har en hel del mer å henge fingrene i. Og ikke minst fordi formen er så mye bedre så langt. Tiden vil nok snegle seg mer avgårde når graviditeten merkes mer på kroppen. Vekta går foreløpig litt nedover, men det snur vel ganske snart. Akkurat det nyter jeg så lenge det varer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal selvsagt følge med her! Så dramatisk med blødninger og skadet øye!! Godt det går bra med både nurket og storebror ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at dere vil følge med videre :hjerte:

Onsdag var ingen grei dag altså, men alt virker greit med lillebebis og øyet til J ser nå helt fint ut igjen. Tommel opp for det! :)

Ferdig med arbeidshelg og jeg ser frem til to dager med fri :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir veldig godt med noen dager fri :) nå går jeg tilbake til 100% jobb, så de få fridagene jeg har skal verdsettes.

Har fått ordnet time for svangerskapskontroll til jordmor og jeg får heldigvis gå til samme som sist. Veldig greit å gå til noen jeg vet jeg går greit overens med.

Endret av Favole
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud.. Er det ikke meninga at denne kveldslegginga liksom skal bli lettere etter hvert? :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de fleste barn i denne atmosfæren sliter med søvnen.. Er slik hos oss også, hvertfall!  :sinnatagg:

 

Har du fått gjort noe meningsfylt på fridagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bah, det har gått forholdsvis greit en stund, men de siste dagene har det vært en del kødd igjen. Mannen sa det tok nesten tre timer i går. I dag var det bare en time, thænk ju lord!

Fridagen har gått til litt handling, rydding, vasking, soving og noen episoder sons of anarchy ;) Passe meningsfylt for denne (fortsatt) trøtte preggoen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prosjekt legging uten at vi må sitte inne hos ham er i gang! Han har tidligere blitt sinna og lei seg om vi har gått ut av rommet før han har sovnet ordentlig, men i kveld var det helt greit, så nå er det bare å fortsette. Måtte inn en del ganger for å gi ham smokken og bamsen som på mystisk vis havnet på gulvet ;) men det får være greit. Mannen får ta de to neste kveldene mens jeg har jobb og personalmøte, men J bryr seg mindre og mindre om hvem som legger ham.

I morgen begynner jeg ikke på jobb før kl 10, deilig! Så J får være hjemme med meg frem til jeg skal på jobb. Håper det blir mer kos enn sure miner :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å komme hjem fra personalmøte, sulten og trøtt, og så har mannen laget sjokolademousse. Helt perfekt ;)

Nå skal jeg se barneavdelingen, grine litt og spise mousse :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Allis Hagtorn

Hallo elskling! :nigo:

Jeg har ca en million sixtysevensko, men ingen flate! *detmåvigjørenoemed*

Mannen vil ha unge nå, mens jeg vil sove litt først- sånn sett er det en dum idé å henge her :ler:

Du får kun lov til å fortelle om ekle ting og alt som er ubehagelig med graviditet! *verpesyk egentlig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det hørtes ut som nøyaktig det legen foreskrev! :nigo:

 

(Fatter ikke at folk klarer å se på det der, jeg har problemer nok når det er barn det handler om på Grey's Anatomy :ler::grine: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo elskling! :nigo:

Jeg har ca en million sixtysevensko, men ingen flate! *detmåvigjørenoemed*

Mannen vil ha unge nå, mens jeg vil sove litt først- sånn sett er det en dum idé å henge her :ler:

Du får kun lov til å fortelle om ekle ting og alt som er ubehagelig med graviditet! *verpesyk egentlig*

Heiiiiii!!!!! :strix::klemmer:

Jeg stemmer for at du og mannen går i gang med produksjonen ganske snart (imårra, dere sover kanskje nå ;)), og i litt panikkslagen tilstand kan du trøsteshoppe nye sko! Mens jeg kan berette om at jeg kjenner at det er en søt skapning som dytter seg rundt inni livmora mi :nigo:

Dessuten, når du blir gravid blir du kanskje like trøtt som meg og sover ved enhver anledning. Jeg begynte på jobb kl 15 i dag og måtte ha på vekkeklokke for å være sikker på at jeg skulle rekke det. Dessuten2, jeg har bestilt soveunger til oss begge, så vi kan ta den berømte sov når babyen sover. Problem solved! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh, det hørtes ut som nøyaktig det legen foreskrev! :nigo:

(Fatter ikke at folk klarer å se på det der, jeg har problemer nok når det er barn det handler om på Grey's Anatomy :ler::grine: )

Hæhæ, greys kan være ille nok! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så glad jeg er for at jeg kan komme hjem til et stille og rolig hus i et trygt og rolig nabolag. Hvor sønnen min sover trygt og godt i senga si mens han holder Henry Kosemonster i hånda, og pappaen sitter klar på stua hvis det oppstår en krise hvor smokken er borte.

Jeg har ingen rett til å klage på noe som helst føler jeg, selv om jeg garantert kommer til å klage alt for mye om alt for mye ubetydelig skvip.

Jeg er så heldig som kan komme hjem, sette meg ved senga til barnet mitt og stryke ham på kinnet og de søte krøllene han har i nakken. Heldig som tenker at det verste som kan skje der og da er at gutten våkner av at mor sitter ved senga og griner litt.

*overload av følelser og hormoner* :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha sett bilder av døde barn og voksne som flykter,.. så har jeg mange tanker som ligner dine. Å sitte her og være gravid, trygg og med all grunn til å tro at problemene som møter oss i livet blir små.. det er sterkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...