AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #1 Skrevet 25. august 2015 Altså..... Jeg hadde forrige mens første dag 25/7, og med sykluslengde på 28 (har vel hatt 27 og 29 et par ganger de siste fire årene....Aldri mer) Skulle nå hatt mensen 22/8, og her er ingen tegn til det (pleier å spotte to dager før ca) Tok en graviditetstest i kveld, som var negativ.... Livmortappen kjennes, myk,lukket og bakovervendt.... Noen som har testet poditivt senere??? Jeg vil jo så gjerne!Anonymous poster hash: 2f80c...a58
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #2 Skrevet 25. august 2015 Jeg har syklus på 31-32 dager, men i løpet av 36 sykluser har jeg hatt tre sykluser på 35-39 dager. Det kan altså skje at eggløsning kommer seinere og selv om den alltid ellers er stabil. Dette er en av hovedgrunnene til at jeg bruker el-test for å ikke misstolke om jeg er på overtid når el faktisk har kommet litt seint. Anonymous poster hash: 0782f...db2
ulvemamma Skrevet 26. august 2015 #3 Skrevet 26. august 2015 Jeg skulle hatt mens på søndag tester blendahvit søndag. Ingen mens enda og testet også helt hvit mandag. Men i dag skjedde det noe merkelig for man kunne se en svaaaaaaak strek:-D jeg er aldri sen heller at tanta kommer for tidlig. Så ja det er håp at du kan teste positivt senere:-) håper selvfølgelig at testen min blir sterke slik at jeg er bombesikker på at øya mine ikke stiller meg ett puss. Men har å samme følese på livmorstappen:) så jeg krysser fingrene for oss begge :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå