Poppie Skrevet 9. september 2015 #801 Skrevet 9. september 2015 (endret) Noen som smisker med admin (unnskyld, ADMIN), skriver hun er så rettferdig og koselig og fantastisk og vennlig. Over 200 stk som har likt posten, og jeg ser for meg type klappende nord-koreanere når Kim Jong-Un taler om sin vennlighet Endret 9. september 2015 av Poppie 18
NorskTroll Skrevet 9. september 2015 #802 Skrevet 9. september 2015 Merker hvor skuffa jeg hadde blitt om jeg fikk en fake MK-veske eller TCMS (fake Toms) i julegave. 4
Sommernatt Skrevet 9. september 2015 #803 Skrevet 9. september 2015 Noen som smisker med admin (unnskyld, ADMIN), skriver hun er så rettferdig og koselig og fantastisk og vennlig. Over 200 stk som har likt posten, og jeg ser for meg type klappende nord-koreanere når Kim Jong-Un taler om sin vennlighet Hadde så lyst til å skrive; Det synes ikke jeg. Men så feiga jeg ut 🙈
Gjest BabyBlue Skrevet 9. september 2015 #804 Skrevet 9. september 2015 Neida, men de der ser jo helt plastikk ut. Sikkert ikke gode å gå i. Ville spandert på meg noen lapper til og kjøpt noe skikkelig ja. Anonymous poster hash: 07128...400 Det som er ironisk er at de sikkert kunne ha spandert på seg flere par med skikkelige nike sko hadde de bare droppet smånips fra ebay som er unyttige og av dårlig kvalitet. Har selv gått på ebaysmellen for flere år siden, men skjønte greia fort og ble mer selektiv. Det er flere som klager over at "det ikke var likt som på bildet!" men hva forventer de når de handler sko eller kjoler fra Kina for under 150,-?
Gjest BabyBlue Skrevet 9. september 2015 #805 Skrevet 9. september 2015 Noen som ønsker seg en sånn: http://www.ebay.com/itm/200546318040 Daaaamn. Kjøpt og betalt! NÅ kan jeg dra på trashy nattklubber og få bekreftelse på hvor deilig jeg er fra fremmede menn og misunnelige bitches. Jeg kommer til å eie alle sammen.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #806 Skrevet 9. september 2015 Det rare er jo at det virker som det er mange av dem, men i RL har jeg sett lite av gråhårede, oversminkede jenter i korte, alt for trange ebay-kjoler og fake MK veske på armen. Kanskje de er hjemme og vasker med svampene sine? Anonymous poster hash: 90a6c...dc8 6
Kragebein Skrevet 9. september 2015 #807 Skrevet 9. september 2015 Det rare er jo at det virker som det er mange av dem, men i RL har jeg sett lite av gråhårede, oversminkede jenter i korte, alt for trange ebay-kjoler og fake MK veske på armen. Kanskje de er hjemme og vasker med svampene sine? Anonymous poster hash: 90a6c...dc8 Jeg har faktisk sett flere her i Bergen hvor jeg har kjent igjen eBay-klær... Man ser det på lang avstand, både fordi de er overalt i gruppen, men også fordi kvaliteten er akkurat som forventet 1
Lolita1990 Skrevet 9. september 2015 #808 Skrevet 9. september 2015 Hva er egentlig meningen med denne tråden?
Vampen Skrevet 9. september 2015 #809 Skrevet 9. september 2015 Hva er egentlig meningen med denne tråden? Underholdning? 6
Lolita1990 Skrevet 9. september 2015 #810 Skrevet 9. september 2015 Underholdning? Synes dere det er underholdning å håne andre mennesker?
Adelia Skrevet 9. september 2015 #811 Skrevet 9. september 2015 Synes dere det er underholdning å håne andre mennesker? Vi begynner ikke med dette igjen!!! 18
Lolita1990 Skrevet 9. september 2015 #812 Skrevet 9. september 2015 Vi begynner ikke med dette igjen!!! Ånei, beklager at jeg synes det er smålig å håne andre mennesker. Beklager.
laurelin Skrevet 9. september 2015 #813 Skrevet 9. september 2015 Haha, er det noen hårsåre brukere fra eBay-gruppen som har forvillet seg inn hit igjen? 16
Honey Dew Skrevet 9. september 2015 #814 Skrevet 9. september 2015 Vi begynner ikke med dette igjen!!! Ikke svar dem 4
Lolita1990 Skrevet 9. september 2015 #815 Skrevet 9. september 2015 Haha, er det noen hårsåre brukere fra eBay-gruppen som har forvillet seg inn hit igjen? Føler meg ikke truffet på noen måter av håningen deres. Synes bare det er smålig oppførsel av voksne folk å holde på slik mange gjør i denne tråden. Men for all del, skjønner jo at ikke alle har like god oppdragelse og at noen har litt for mye fritid. 3
daemonia Skrevet 9. september 2015 #817 Skrevet 9. september 2015 Føler meg ikke truffet på noen måter av håningen deres. Synes bare det er smålig oppførsel av voksne folk å holde på slik mange gjør i denne tråden. Men for all del, skjønner jo at ikke alle har like god oppdragelse og at noen har litt for mye fritid. Det er ikke håning å stille legitime spørsmål om bruk-og-kast-mentaliteten folk der utviser, rare prioriteringer, og det faktum at de bevisst oppsøker fake merkevarer. Heller er det ikke håning å undre seg over ADMIN!!! sin praksis. Og det er ikke noe mer håning i dette enn om man ler seg fillete av at noen kjøper noe som ikke har noen bruksverdi bare fordi det var morsomt der og da andre steder. Men du flirer aldri over at det finnes duppedingser som for de fleste virker en smule fjollete du kanskje? 11
urenluren Skrevet 9. september 2015 #818 Skrevet 9. september 2015 Det rare er jo at det virker som det er mange av dem, men i RL har jeg sett lite av gråhårede, oversminkede jenter i korte, alt for trange ebay-kjoler og fake MK veske på armen. Kanskje de er hjemme og vasker med svampene sine? Anonymous poster hash: 90a6c...dc8 Kommer nok litt an på hvor du bor tenker jeg. Her i Østfold er det en del
AnonymBruker Skrevet 9. september 2015 #819 Skrevet 9. september 2015 Ånei, beklager at jeg synes det er smålig å håne andre mennesker. Beklager. Den eneste som er smålig her er deg som er shoppinggal og tåler man ikke kritikk rundt sine valg så slutt å publisere dem på nettet, enkelt og greit... Anonymous poster hash: 6a74b...f4d 8
Lolita1990 Skrevet 9. september 2015 #820 Skrevet 9. september 2015 Den eneste som er smålig her er deg som er shoppinggal og tåler man ikke kritikk rundt sine valg så slutt å publisere dem på nettet, enkelt og greit... Anonymous poster hash: 6a74b...f4d Hvordan kan du kalle meg shoppinggal? Har ikke nevnt noe om mine shoppingvaner her. 2
Anbefalte innlegg