AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #1 Skrevet 24. august 2015 Fikk mensen i dag, og er nå i pp8. Er andremann vi prøver på, og første gang var det klaff i pp1. Vet at jeg har eggløsning. Vet at vi treffer med sexen. Vet at lutealfasen er lang nok. Men hva faen er da grunnen til at vi enda prøver?! Ja, jeg er lei meg, sint og mister håpet om faktisk å få flere barn. Hjelper ikke at det er flere mnd til det er vits i å kontakte legen. Og jeg trenger en klem og litt motivasjon Anonymous poster hash: d934d...12f
Sjela Skrevet 24. august 2015 #2 Skrevet 24. august 2015 Skjønner godt at du er frustrert og lei Du er ikke den eneste som har prøvd lenge Synes allikevel du skal trøste deg med at du vet du kan bli gravid. Noen ganger tar det bare lenger tid enn for andre Har dere prøvd vitaminer, fertilitets-glid, el-tester, hostesaft osv? For meg hjelper det å holde motet oppe ved å prøve litt ulike ting hver prøveperiode. Håper det klaffer snart. Klem til deg 1
LoveTrain Skrevet 24. august 2015 #3 Skrevet 24. august 2015 Jeg synes også det er frustrerende når det ikke er noe som tilsier at vi burde ha problemer! Stabil syklus, fin lutealfase, god timing, tydelige tegn på eggløsning, osv.. Men sier meg enig i at det hjelper å prøve ut litt "hjelpemidler", om ikke annet enn for å føle at jeg faktisk gjør noe, mens jeg venter på enten positiv test, eller utredning. Neste uke skal jeg tilbake på skolen igjen, og får dermed tilgang til medisinske databaser. Har allerede laget lister over søkeord for å se om det er noe som bevist har effekt på fertilitet og befruktning😂 I mellomtiden tyr vi til kjerringråd:)
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #4 Skrevet 24. august 2015 Takk for støtten og tips til hjelpemidler vi kan prøve! Skal prøve alt sammen tenker jeg Tror en av de få tingene som har vist en merkbar effekt er å kutte kaffe og alkohol, og innta grønn te i stedet. Jeg har ikke merka noen bedring av den grunn, så effekten er nok ikke absolutt. Anonymous poster hash: d934d...12f
LoveTrain Skrevet 24. august 2015 #5 Skrevet 24. august 2015 Takk for støtten og tips til hjelpemidler vi kan prøve! Skal prøve alt sammen tenker jeg Tror en av de få tingene som har vist en merkbar effekt er å kutte kaffe og alkohol, og innta grønn te i stedet. Jeg har ikke merka noen bedring av den grunn, så effekten er nok ikke absolutt. Anonymous poster hash: d934d...12f Jeg forsøkte det i starten, men ga meg etter noen måneder😕 Holder meg fremdeles unna alkohol mellom EL og ikm, men ser at det også forsvinner snart. Ikke at jeg skal på fylla, men det blir et par middagsbesøk her og der hvor jeg sikkert kommer til å ta meg et lite glass vin til maten. Mest for å unngå spørsmål, da jeg syns det er litt sårt å ikke være gravid:(
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #6 Skrevet 24. august 2015 Fikk mensen i dag, og er nå i pp8. Er andremann vi prøver på, og første gang var det klaff i pp1. Vet at jeg har eggløsning. Vet at vi treffer med sexen. Vet at lutealfasen er lang nok. Men hva faen er da grunnen til at vi enda prøver?! Ja, jeg er lei meg, sint og mister håpet om faktisk å få flere barn. Hjelper ikke at det er flere mnd til det er vits i å kontakte legen. Og jeg trenger en klem og litt motivasjon Anonymous poster hash: d934d...12f 8 måneder er laaaaaangt i fra lenge kjære deg. Plutselig sitter spiren :-) vi er prøvere på tredje året, til tross for at vi har mistet flere ganger har vi ennå ikke gitt opp, og det burde ikke du heller. Du er faktisk godt innafor normalen ennå Anonymous poster hash: 7371c...c9a 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå