AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #1 Skrevet 23. august 2015 Har aldri kjøpt klær på nett før, men nå har jeg behov for storinkjøp av treningstøy. Lurer på om noen vet om noen bra butikker. Var på Zolando, men lurer på om noen vet om noen bedre. På forhånd takk. Anonymous poster hash: 4aff7...6c1 1
Gjest Honeyblossom Skrevet 23. august 2015 #3 Skrevet 23. august 2015 H&M har masse fint på nett. Der jeg kjøper alt mitt
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #4 Skrevet 23. august 2015 Jeg har kjøpt mye funksjonellt treningstøy, rimelig og i god kvalitet, på nettbutikken til Stormberg. Anonymous poster hash: 9bee9...de2 1
Gjest Gjest_Idja Skrevet 23. august 2015 #5 Skrevet 23. august 2015 Tights.no, getinspired.no, sportamore.no. 1
JHF Skrevet 23. august 2015 #6 Skrevet 23. august 2015 Jeg har kjøpt mye på xlife.no og getinspired.no. Armourstore.no har også mye fint. Har vært veldig fornøyd med de treningsplaggene jeg har kjøpt av merket Under Armour.
Gjest anonym2233 Skrevet 23. august 2015 #7 Skrevet 23. august 2015 Du finner ofte, og mange gode tilbud på xxl.no, getinspired.no ,xlife.no, sportamore.no og stormberg. Sistnevnte har gode og rimelige priser
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #8 Skrevet 23. august 2015 Takk, da har jeg bestilt fra underarmour. Ordren kom på nesten 4000, men håper det blir vel verdt pengene, jeg trener jo som en gris så dette blri brukt hver dag. Anonymous poster hash: 4aff7...6c1 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #9 Skrevet 23. august 2015 Takk, da har jeg bestilt fra underarmour. Ordren kom på nesten 4000, men håper det blir vel verdt pengene, jeg trener jo som en gris så dette blri brukt hver dag. Anonymous poster hash: 4aff7...6c1 Fortell hva du kjøpte, da! Har akkurat vært inne i en fase selv hvor jeg har kjøpt alt for mye på nettet, stort sett veldig rimelig på salg, heldigvis. Har bl.a. også funnet mye rimelig fra UK fra Amazon (ikke kjøpt ennå) og Wiggles. CDON har også utrolige priser på enkelte varer, men er litt rigid og med lite produktinfo. Og forsendelse og ofte retur kommer i tillegg. Har ellers brukt Sportamore, Zalando og Bubbleroom. Er også blitt en stor tilhenger av Under Armour og venter nå på min 3. tights av dette merket som jeg bør motta i morgen. Anonymous poster hash: bddd4...7e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå