AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #1 Skrevet 23. august 2015 Jeg googler og googler, men finner liksom ikke svar. Tenkte å høre med dere KGere som er mer drevne enn meg. Det har seg sånn at jeg sluttet på p-piller i januar. Syklusene har vært på 26-28 dager. Denne gangen forventet jeg mensen på fredag 21.august, på den 28 dagen. Kjente svake murringer og litt stikking som vanlig noen dager før, men fortsatt har ingen mens kommet, og murringen og stikkingen har gitt seg. Kan det være muligheter for graviditet eller er det bare syklusen som tuller? (Skal ta en test altså, bestilte tester i går, må vente til de kommer )Anonymous poster hash: f5612...470
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #2 Skrevet 23. august 2015 Ingen som har erfaringer de vil dele?Anonymous poster hash: f5612...470
Gjest Gjest_Idja Skrevet 24. august 2015 #3 Skrevet 24. august 2015 Det er jo helt umulig å svare på om du er gravid eller ikke...
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #4 Skrevet 24. august 2015 Eeeh...mens som ikke kommer er enten pga forsinket eggløsning, sykluskrøll eller graviditet. Ingen av oss kan vite hvorfor i ditt tilfelle. Har du hatt ubeskyttet sex kan du være gravid. Mange har opplevd å ha forsinket mens uten å være gravide også, om det er det du lurer på. Alt er mulig, du må vente og se eller teste. Anonymous poster hash: 4687d...ac0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå