Gothminister Skrevet 22. august 2015 #1 Skrevet 22. august 2015 Ja hvordan skal man få stoppet disse trollene som sprer sin falske propaganda på nett og ellers i samfunnet? En propaganda som på sikt vil ødelegge det samfunn vi alle kjenner. 4
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #2 Skrevet 22. august 2015 Problemet er at pressen og eliten (de fleste på venstre siden) i mer eller mindre grad støtter venstresidens nettroll. Derfor virker aldri uttaleser som å bygge ned grensene, alle som vil til Europa er flyktninger, Angrep på Islam er rasisme som ekstreme. Derimot Hagen som mener det motsatte er gal. Venstre siden har ikke regjeringen, men den har på en måte makten i samfunnet, de mener også å ha moralen på sin side. All vinkling om at ALLE som kommer fra Afrika til Europa er flyktninger (BBC kaller de immigranter) at alle som blir plukket opp av skip har blitt reddet. NRK, TV2, VG. De har ikke blitt reddet, de har fått transport hjelp videre til Europa. At de viser fingeren og klager snakekr vi ikke høyt om. Anonymous poster hash: 99ac5...96b
FreeLife Skrevet 22. august 2015 #3 Skrevet 22. august 2015 Det er bare og la dem holde på..selv bidrar jeg ved å ikke bidra så mye. Bare humrer for meg selv mens jeg shorter børsen, kjøper sølv og venter på velferdsstatens uungåelige kollaps. Det er jo uansett venstrefolk/sosialister som kommer til å lide mest, da de ikke har råd til enebolig i hvite områder, og ender opp med å måtte velge mellom å bo i Ytre gokk eller østkanten i Oslo (vet ikke hva som blir værst for dem) Så de meler vel bare sin egen kake. Vi som har skjønt hvordan dette vil ende har jo hedga oss
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 22. august 2015 #4 Skrevet 22. august 2015 (endret) På samme måte som man stanser troll fra høyresiden antar jeg. Og høyresiden er like skydlige som venstresiden i å spre falsk propaganda eller skremselpropaganda. Endret 22. august 2015 av Balian de Ibelin 4
Gothminister Skrevet 22. august 2015 Forfatter #5 Skrevet 22. august 2015 På samme måte som man stanser troll fra høyresiden antar jeg. Og høyresiden er like skydlige som venstresiden i å spre falsk propaganda eller skremselpropaganda. Enkelte på høyresiden sprer frykt. Men svært få. Det og belyse at Norge endres ved økt tilstrømning av islam og muslimer, er ikke å spre frykt. Derimot å påstå at muslimer har som mål og overta verden, det er og spre frykt. Problemet til mange på venstresiden, sier ikke alle, jeg kjenner mange i AP som er meget skeptisk til islam spesielt. Men på forum som KG finner man de «gale». Dem ser ikke ut til å ta inn over seg at islam endrer vårt samfunn til noe mange ikke ønsker. Derfor vil mange på høyresiden ha en folkeavstemning om dette. 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #6 Skrevet 22. august 2015 Problemet er at venstresidens nettroll ender opp som avisredaktører Anonymous poster hash: 4dcf2...c8b 7
Gothminister Skrevet 22. august 2015 Forfatter #7 Skrevet 22. august 2015 Problemet er at venstresidens nettroll ender opp som avisredaktører Anonymous poster hash: 4dcf2...c8b Ja og her ligger mye av problemet. Venstresidens ondskap får lov og slippe til overalt. Folk i dette samfunn får kun en side av saken. Personlig vil jeg ikke stoppe noen og ytre seg. ABB og hans folk burde få spalteplass, sammen med Støre, SV, Rødt, kommunister, nazister, kristne, muslimer, islamister og andre som ønsker å si noe. Men trollene luker ut det dem selv ikke vil høre og folket får ikke synspunkter fra alle sider. Man burde startet på skoler rundt om. Der folk fra ulike retninger kunne spredd sitt budskap. Men det er farlig i vårt land, folk kan plutselig begynne å tenke selv. 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #8 Skrevet 22. august 2015 Ja hvordan skal man få stoppet disse trollene som sprer sin falske propaganda på nett og ellers i samfunnet? En propaganda som på sikt vil ødelegge det samfunn vi alle kjenner. Jeg tror du skal være forsiktig med å snakke om propaganda, med den fantasiverdenen du proklamerer som virkelighet.Anonymous poster hash: 78ce2...346 7
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 22. august 2015 #9 Skrevet 22. august 2015 Jeg tror du skal være forsiktig med å snakke om propaganda, med den fantasiverdenen du proklamerer som virkelighet.Anonymous poster hash: 78ce2...346 Vel både folk på høyresiden og venstresiden er skyldig i akkurat dette. 2
Gothminister Skrevet 22. august 2015 Forfatter #10 Skrevet 22. august 2015 Jeg tror du skal være forsiktig med å snakke om propaganda, med den fantasiverdenen du proklamerer som virkelighet.Anonymous poster hash: 78ce2...346 Må nok dessverre skuffe deg. Fantasiverdener har jeg aldri forholdt meg til. Jeg forholder meg kun til det som er observerbart. Så igjen beklager. 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #11 Skrevet 22. august 2015 Må nok dessverre skuffe deg. Fantasiverdener har jeg aldri forholdt meg til. Jeg forholder meg kun til det som er observerbart. Så igjen beklager. Jeg skal gå og klippe neglene mine nå.Anonymous poster hash: 78ce2...346 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #12 Skrevet 23. august 2015 Må nok dessverre skuffe deg. Fantasiverdener har jeg aldri forholdt meg til. Jeg forholder meg kun til det som er observerbart. Så igjen beklager. Du lever kanskje ikke i en fantasiverden. Men det er ingentvil at du har mange vrangforestillinger. Anonymous poster hash: 46b3e...7ac 4
Gothminister Skrevet 23. august 2015 Forfatter #13 Skrevet 23. august 2015 Du lever kanskje ikke i en fantasiverden. Men det er ingentvil at du har mange vrangforestillinger. Anonymous poster hash: 46b3e...7ac Diagnostisering er ikke lov her på KG. Men jeg utfordrer deg til å vise en vrangforestilling du måtte mene jeg har. 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #14 Skrevet 23. august 2015 Diagnostisering er ikke lov her på KG. Men jeg utfordrer deg til å vise en vrangforestilling du måtte mene jeg har. Det kan være greit å vite forskjellen på en observasjon, en vurdering, et symptom og en diagnose.....Anonymous poster hash: 78ce2...346 3
Gothminister Skrevet 23. august 2015 Forfatter #15 Skrevet 23. august 2015 Det kan være greit å vite forskjellen på en observasjon, en vurdering, et symptom og en diagnose.....Anonymous poster hash: 78ce2...346 Nå mangler jo du disse egenskaper. Så igjen. Forsøk og kom med noe du mener er vrangforestillinger. 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #16 Skrevet 23. august 2015 Nå mangler jo du disse egenskaper. Så igjen. Forsøk og kom med noe du mener er vrangforestillinger. Jeg tror ikke det er noe særlig poeng i det, siden du ikke vil kjenne igjen en vrangforestilling som en vrangforestilling. At du proklamerer din virkelighetsoppfatning som normal er jo det som er skremmende her. Du burde være klar over at du har sterkt avvikende meninger og holdninger, og at det er normalt å bli utfordret på dette. Du bare kaller folk idioter og kunnskapsløse og fortsetter. Jeg tror ikke det nytter hva noen her sier.Anonymous poster hash: 78ce2...346 3
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #17 Skrevet 23. august 2015 Jeg tror ikke det er noe særlig poeng i det, siden du ikke vil kjenne igjen en vrangforestilling som en vrangforestilling. At du proklamerer din virkelighetsoppfatning som normal er jo det som er skremmende her. Du burde være klar over at du har sterkt avvikende meninger og holdninger, og at det er normalt å bli utfordret på dette. Du bare kaller folk idioter og kunnskapsløse og fortsetter. Jeg tror ikke det nytter hva noen her sier.Anonymous poster hash: 78ce2...346 Så med andre ord så har du ingenting annet enn bullshit og pisspreik. Anonymous poster hash: 30038...d73 3
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #18 Skrevet 23. august 2015 Så med andre ord så har du ingenting annet enn bullshit og pisspreik. Anonymous poster hash: 30038...d73 Det er slik du oppfatter det. Nå var det imidlertid ikke jeg som kom med påstanden om vrangforestillinger. Jeg brukte begrepet "fantasiverden."Anonymous poster hash: 78ce2...346 1
Gothminister Skrevet 23. august 2015 Forfatter #19 Skrevet 23. august 2015 Jeg tror ikke det er noe særlig poeng i det, siden du ikke vil kjenne igjen en vrangforestilling som en vrangforestilling. At du proklamerer din virkelighetsoppfatning som normal er jo det som er skremmende her. Du burde være klar over at du har sterkt avvikende meninger og holdninger, og at det er normalt å bli utfordret på dette. Du bare kaller folk idioter og kunnskapsløse og fortsetter. Jeg tror ikke det nytter hva noen her sier.Anonymous poster hash: 78ce2...346 Akkurat hva jeg tenkte. Kun personangrep og ikke noe og komme med. Jeg vil nok kjenne igjen vrangforestillinger og andre symptomer på lidelser, da det er mitt fag. Så lykke til videre så kan vi seinere diskutere hvem som faktisk har vrangforestillinger. 3
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #20 Skrevet 23. august 2015 Akkurat hva jeg tenkte. Kun personangrep og ikke noe og komme med. Jeg vil nok kjenne igjen vrangforestillinger og andre symptomer på lidelser, da det er mitt fag. Så lykke til videre så kan vi seinere diskutere hvem som faktisk har vrangforestillinger. Ha, ha.....Anonymous poster hash: 78ce2...346 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå