Travalo Skrevet 21. august 2015 #1 Skrevet 21. august 2015 Åh, kjenner jeg har et forferdelig søtsug i kroppen, men har allerede spist 1383 kalorier idag! Tygger tyggis og drikker Pepsi Max (ja, jeg vet det er å utsette problemet), men finnes det noe som tar knekken på søtsuget relativt fort?
Gjest Runforit Skrevet 21. august 2015 #2 Skrevet 21. august 2015 (endret) Hvorfor så lite kalorier? Men skikkelig mat og godt med fett stabiliserer blodsukkeret. Endret 21. august 2015 av Runforit
Travalo Skrevet 21. august 2015 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2015 Hvorfor så lite kalorier? Men skikkelig mat og godt med fett stabiliserer blodsukkeret. Fordi jeg driver på å gå ned i vekt, og så spiste jeg litt for mye igår!
Ms. Steele Skrevet 21. august 2015 #4 Skrevet 21. august 2015 Hold blodsukkeret stabilt. Det hjelper på søtsuget. Lettbrus gjør vel kanskje ting bare verre ja... Litt frukt etter måltid kan fungere. Gjør det for meg, spesielt etter middag. 1
Gjest earlgrey Skrevet 21. august 2015 #5 Skrevet 21. august 2015 Mer mat kan hjelpe, mer fett og hvis du spiser mye karbo, mindre av det Heller et ekstra måltid og være litt mer i aktivitet
Pringle Skrevet 21. august 2015 #6 Skrevet 21. august 2015 Finn ut hvordan du reagerer, om du ikke vet det allerede: Vil en liten mengde av noe søtt døyve eller øke søtsuget? Denne kunnskapen vil fortelle deg hva du bør gjøre.
Nana Skrevet 22. august 2015 #7 Skrevet 22. august 2015 Jeg mister fullstendig kontroll på søtsuget hvis jeg drikker lightbrus eller bruker mye kunstig søtning matlaging. Uansett hvor mange ganger jeg leser at lightbrus ikke skal ha innvirkning på sultfølelse og søtsug så stemmer ikke det for meg. Prøv uten og se om det hjelper. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå