AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #1 Skrevet 21. august 2015 Har endelig bestemt meg for vogn, tross pris og innsigelser fra mor og svigermor om at det der er da ikke noen skikkelig vogn MEN så er det farge, synes offwhite er skikkelig fin, men er det noen som har erfaring med skitt og lignende på den "kalesjen"? Tenker at man tar på den når man flytter kalesjen opp og ned, og det er jo ikke fint om den blir møkkete etter noen turer. Evt om noen har erfaring med at den slipper inn mye lys? Vi tenker all black, og står mellom offwhite, og khalki Anonymous poster hash: 3cdf7...0ca
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #2 Skrevet 21. august 2015 Har endelig bestemt meg for vogn, tross pris og innsigelser fra mor og svigermor om at det der er da ikke noen skikkelig vogn MEN så er det farge, synes offwhite er skikkelig fin, men er det noen som har erfaring med skitt og lignende på den "kalesjen"? Tenker at man tar på den når man flytter kalesjen opp og ned, og det er jo ikke fint om den blir møkkete etter noen turer. Evt om noen har erfaring med at den slipper inn mye lys? Vi tenker all black, og står mellom offwhite, og khalki Anonymous poster hash: 3cdf7...0ca Ut fra det jeg har sett, blir den litt skitten. Men trekkene kan jo vaskes. Tror egentlig det er mest inn og ut av bagasjerommet skitten kommer mest. Og ja, det blir litt lysere inni vogna. Uansett hvilken farge du velger, kjøp med "extebdable" kalesje!Anonymous poster hash: 9bad1...3d5
Almarea Skrevet 21. august 2015 #3 Skrevet 21. august 2015 En god vogn, absolutt ikke noe dårlig valg! Men ikke velg den hvite, synes den ble fort stygg og så får man det ikke skikkelig mørkt i vogna. Khaki er veldig fin, selv har jeg royal blue og får veldig mange komplimenter for vogna mi
Tingelling Skrevet 21. august 2015 #4 Skrevet 21. august 2015 Ut fra det jeg har sett, blir den litt skitten. Men trekkene kan jo vaskes. Tror egentlig det er mest inn og ut av bagasjerommet skitten kommer mest. Og ja, det blir litt lysere inni vogna. Uansett hvilken farge du velger, kjøp med "extebdable" kalesje!Anonymous poster hash: 9bad1...3d5 Ikke for å kuppe tråden,men hva er extebdable kalesj?vi skal bestille den til uka.
Glitnir Skrevet 21. august 2015 #5 Skrevet 21. august 2015 Ikke for å kuppe tråden,men hva er extebdable kalesj?vi skal bestille den til uka. Ikke jeg som svarte over, så kan være noe jeg ikke kjenner til. Men antar at det er snakk om den ekstra lange kalesjen som kan åpnes med glidelås, og som de fleste har ute hele tiden fordi den er veldig praktisk. Den er jo standard på Buffalo, men ekstrautstyr på f.eks. Cameleon. Så kan være noen blander.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #6 Skrevet 22. august 2015 Ikke jeg som svarte over, så kan være noe jeg ikke kjenner til. Men antar at det er snakk om den ekstra lange kalesjen som kan åpnes med glidelås, og som de fleste har ute hele tiden fordi den er veldig praktisk. Den er jo standard på Buffalo, men ekstrautstyr på f.eks. Cameleon. Så kan være noen blander. (Litt skrivefeil) ja- extendable, er kalesjen med ekstra lengde ja. Var ikke klar over at det var standard på buffaloen. Da er det jo greit så lenge man kjøper den modellen. Er iallefall veldig praktisk Anonymous poster hash: 9bad1...3d5
noomi Skrevet 23. august 2015 #7 Skrevet 23. august 2015 Godt valg av vogn! Den er helt super. Vi valgte royal blue. Hvitt er generelt veldig upraktisk - men trekket kan vaskes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå