Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har hatt ømme bryster pga graviditet, på hvilken måte var det ømt? Jeg har skikkelig ømme bryster nå(11dpo), de er skikkelig vonde å komme borti og kjennes litt "sprengte" ut. Men selve brystvorten finnes ikke øm eller følsom. Og alle jeg kjenner som har vært gravide har klaget på at brystvortene er ømme og vonde i starten.

Er redd det bare er litt ekstrem mensenømhet, og ikke er symptom på at noe er på ferde.

Anonymous poster hash: 6fb5c...7df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her var hele brystene ømme og de føltes tunge:)

Skrevet

Mine er ikke sånn ømme jeg trodde dem skulle være ;)

Uken før IKM føltes de plutslig så tunge ut, og kjente ut som brystmusklene var så vonde, ikke såre brystvorter i det hele tatt! Så trodde ikke at det var det! Var ikke sånn jeg trodde de skulle være...Men er da nå 7 uker på vei, og nå har brystvortene også blitt såre... :)

Skrevet

Mkne var akkurat som du forklarer når jeg var gravid. Testet positivt noen dager etterpå :-) Lykke til!

Anonymous poster hash: 7cb7a...372

Skrevet

Jeg husker enda følelsen av ømme pupper da jeg var gravid, enda det er flere år siden. Jeg husker jeg grudde meg til å ta av bh'n og de føltes veldig tunge ut.

Anonymous poster hash: d3c37...b4e

Skrevet

Her var hele brystene ømme og de føltes tunge:)

Samme her :)

Anonymous poster hash: 3907a...415

Skrevet

Jeg husker enda følelsen av ømme pupper da jeg var gravid, enda det er flere år siden. Jeg husker jeg grudde meg til å ta av bh'n og de føltes veldig tunge ut.

Anonymous poster hash: d3c37...b4e

Det er helt forferdelig, jeg har det slik hver måned en uke før mensen :( 

Anonymous poster hash: 724b8...c48

Skrevet

Mine vokste over natta og ble en str større, hehe. Det sprenger og det gjør vondt å komme borti, og de er tyngre. Brystvortene er ikke spesielt følsomme.

Skrevet

Hos meg ble ikke brystvortene spesielt ømme, selv om de som regel er superømme rundt el. Da jeg ble gravid derimot, ble jeg veldig øm på siden av puppene liksom. Der man blir støl hvis man har trent bryst. Hele utsiden og undersiden av puppene ble kjempeømme, og føltes på en måte litt harde (selv om de ikke var harde å ta på). Merkelige greier, og hadde ikke forventa at det var sånn ømme de skulle bli. Men skjønte at det var noe annet enn el/ mensen på gang da! :)

Anonymous poster hash: 8616e...04e
Skrevet

Jeg ble øm i puppene nøyaktig slik som jeg blir før mensen. Ikke vært noe øm i brystvortene.

Anonymous poster hash: 0f32d...c9e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...