Gå til innhold

Til alle nygifte... hva husker dere best fra den store dagen


Skorpion72

Anbefalte innlegg

At brudgommen hadde glemt brudebuketten hjemme, så broren måtte kjøre turbo og hente den, og kirkeklokkene som ringte og ringte......

Da vi gikk opp kirkegulvet....

Fotograferinga.....

Talene og sangene....

Polynese.... og brudevalsen....

Hotellrommet og morgengaven.... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tårene som silte da jeg så pappa utenfor frisøren da han kom for å hente meg og forloveren min

Sjærsten min sin tale

Min tale (skalv hele tiden)

Pappas tale

At kaken var pyntet helt feil :P

Valsen

Når vi kom hjem .............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Jeg må legge til her at noe av det jeg også husker aller best, er de bittesmå detaljene som gikk litt galt (men kunne skapt ennå mer kaos enn de gjorde), og den utrolig gode stemningen som var hele kvelden, både hos oss og gjestene. Og ikke minst den deilige følelsen da alt var over, og vi med god samvittighet kunne slå fast at alt var vellykket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest christinamor

oioioioi, det er så mye.....

Var kjempedårlig i magen hos frisøren, av ren nervøsitet.....Var på do ørten ganger...

Det å gå opp kirkegulvet, nesten absurd følelse å atå utenfor, vente på at det hele skulle sette igang - "NÅ skjer det, NÅ skal vi jeg gifte meg!!"

Den fantastiske solosangen under vielsen

Vi var innom pølsekiosk etter vielsen, siden det var lenge til middag, og vi var nervøse og oppspilte alle mann...

Den overraskende talen fra to venninner av meg, de skrev den kvelden før.

Velkomstkomiteen av Steins venner da vi kom på hotellet

Dagen går så fryktelig fort, så mitt råd er å nyte hver eneste sekund. Suge inn alle inntrykk, lagre det på harddisken, og ta frem minnene når hverdagene kommer..... Det er så fantastisk, gled dere, alle vordende bruder!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...