Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker ikke lakris og har ikke råd til Segway, derfor mener jeg at det bare er tull at vi skal ha noen av delene.

Venstresiden har kritisert FrP's rolle for å få dette lovlig, så da er jeg nysgjerrig på om noen vet om venstresiden vil gå til valg på å forby dette igjen?

Anonymous poster hash: 5f3e1...115
Skrevet

Det ville ikke forundret meg. De kommer nok til å utnevne en reverseringsminister. I hvert fall om man skal tolke utspillene venstresiden har kommet med. hvor das fuhrer, Jonas Gahr Støre er i front. 

• Liker 1
Skrevet

Hva er egentlig en lakrispipe?

Anonymous poster hash: 9fd4f...c84

Skrevet

Hva er egentlig en lakrispipe?

Anonymous poster hash: 9fd4f...c84

Prøver du å være vittig, eller har du ikke oppdaget Google enda? (Eventuelt bodd under en stein de siste 3 årene).

Skrevet

Det ville ikke forundret meg. De kommer nok til å utnevne en reverseringsminister. I hvert fall om man skal tolke utspillene venstresiden har kommet med. hvor das fuhrer, Jonas Gahr Støre er i front. 

Slik som de har harsellert over lakrispiper og Segway så regner jeg med at dette står helt øverst på prioriteringslisten.

Skrevet (endret)

Og poenget ditt er?

Du kunne like gjerne satt inn et bilde av Stortinget. Du vet, det har vært partier med flertallsmakt i flere perioder som har lovet å utrydde fattigdom, skaffe nok barnehageplasser og få eldreomsorgen til å skinne uten at vi har sett så mye til det heller..

Endret av Nordvesta
  • Liker 2
Skrevet

Jeg liker ikke lakris og har ikke råd til Segway, derfor mener jeg at det bare er tull at vi skal ha noen av delene.

Alt i verden handler ikke bare om deg og dine ønsker og behov. 

Anonymous poster hash: a773c...3e6

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor var det ulovlig i utgangspunktet? Ganske sykt egentlig.

Anonymous poster hash: 1d6f9...a43

Skrevet

Alt i verden handler ikke bare om deg og dine ønsker og behov. 

Anonymous poster hash: a773c...3e6

Ironi vettu ;)

Skrevet

Hvorfor var det ulovlig i utgangspunktet? Ganske sykt egentlig.

Anonymous poster hash: 1d6f9...a43

Det kan du si. Venstresidens strategi har vært omtrent som følger:

1. Innføre latterlige forbud.

2. Vente til noen opphever de latterlige forbudene.

3. Kritisere de som opphever de latterlige forbudene.

Skrevet

Venstresiden har kritisert FrP's rolle for å få dette lovlig, så da er jeg nysgjerrig på om noen vet om venstresiden vil gå til valg på å forby dette igjen?

Jeg er ikke så plaget over at Frp gjorde det lovlig å selge lakrispiper. Men Støre og AP er veldig opptatt av det. Det som er avgjørende er at med Arbeiderpartiets innvandringspolitikk vil Norge ganske raskt bli som Sverige uten særlig framtid.

Derfor må jeg stemme på Frp så for jeg heller akseptere lakrispiper i butikken.

Anonymous poster hash: 32c2b...011

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...