Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Når på dagen skal jeg ta el-testen for å være sikker? Bruker de strimlene fra billige tester. Kan vel taes hele dagen egentlig, men har hørt mye om at det passer best f.eks. på ettermiddagen? Hva gjør dere?

Hadde også en liten blødning, friskt blod, i dag og jeg er på cd/syklusdag 16. Hva skjer? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Anyone? :) God morgen :)

Endret av Kaisamaia
Gjest Gjest_Idja
Skrevet

Anbefales på ettermiddagen, ja. Noen må ta to ganger om dagen (morgen og ettermiddag/kveld) fordi de har positiv strimmel i så kort tid...

Hva blødningen din skyldes er umulig å svare på. Spotting, EL eller mensen...?

Skrevet

Anbefales på ettermiddagen, ja. Noen må ta to ganger om dagen (morgen og ettermiddag/kveld) fordi de har positiv strimmel i så kort tid...

Hva blødningen din skyldes er umulig å svare på. Spotting, EL eller mensen...?

Takk for svar. :)

Blør aldri under el og spotter aldri. Kommer til å tenke på at det kanskje kunne være en festeblødning? ? :D At el kom tidligere enn jeg trodde denne mnd.

Gjest Gjest_Idja
Skrevet (endret)

Blør aldri under el og spotter aldri. Kommer til å tenke på at det kanskje kunne være en festeblødning? ? :D At el kom tidligere enn jeg trodde denne mnd.

*Svarte feil

Endret av Idja
Skrevet

Det kan være en festeblødning, det kan også være en blødning under el (en gang kan være den første? . Har du testet for el? ønsker deg lykketil! 

Anonymous poster hash: 23258...b2b

Gjest Gjest_Idja
Skrevet

Festeblødning kommer ca 6-7 dager etter EL, så da har jo EL kommet senere enn du trodde, ikke tidligere.

Men festeblødning er uvanlig, og mange som TROR de har festeblødning har rett og slett bare spottet.

Uansett, så lenge du ikke har fått mensen er ikke håpet ute. Skal krysse fingrene for deg. ;)

Sorry, jeg blandet med en annen tråd. Ja, hvis dette er festeblødning må du ha hatt EL tidligere enn antatt. Men som sagt, festeblødning er ikke vanlig... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...