Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Fikk mensmurringer noen dager før IKM (som jeg pleier å ha).

10 august hadde jeg IKM (stabile sykluser på 28 dager).

Har tatt 2 rfsu graviditetstester hhv.11 og 12. august, begge disse var negative.

I går kveld når jeg var på toalettet så var det 2 dråper veldig utvannet blod på papiret, det samme gjentok seg ved et toalettbesøk i natt og i morges. Hadde svake mensensmerter fra i går kveld og til litt utpå formiddagen i dag. Siden har det verken vært menssmerter eller blod (har fortsatt murringer som kommer og går som jeg har hatt siden noen dager før ikm).

Nå i kveld igjen (de 2 siste timene) har jeg hatt svake menssmerter og når jeg var på toalettet nylig var det igjen bittelitt utvannet blod på papiret.

Håpet at det kunne være festeblødning, men etter som jeg har skjønt kommer denne før IKM og mtp. at jeg har hatt 2 negative tester, så er vel sjansen erlik 0 for at det er tilfelle også :/

Noen som har opplevd det samme?

Endret av Frøkenfryd30
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Idja
Skrevet

Altså, hvis mensen din er forsinket betyr det at EL også har vært forsinket. Det betyr at du KAN være gravid, men såpass tidlig at testene fortsatt er negative.

Så du må bare vente og se, og teste med jevne mellomrom om mensen ikke dukker opp.

Skrevet

Er ikke festeblødning bare en myte? Jeg hadde ingen blødninger da jeg var gravid..

Anonymous poster hash: 40bed...53b

Gjest Gjest_Idja
Skrevet

Er ikke festeblødning bare en myte? Jeg hadde ingen blødninger da jeg var gravid..

Anonymous poster hash: 40bed...53b

Noen leger mener det er en myte, andre ikke... Mange som tror de har festeblødning har rett og slett bare opplevd "vanlig" spotting, og fordi det tilfeldigvis har skjedd på samme tidspunkt som egget fester seg har de antatt at det er festeblødning...

Ikke særlig vanlig, nei.

Skrevet

Noen leger mener det er en myte, andre ikke... Mange som tror de har festeblødning har rett og slett bare opplevd "vanlig" spotting, og fordi det tilfeldigvis har skjedd på samme tidspunkt som egget fester seg har de antatt at det er festeblødning...

Ikke særlig vanlig, nei.

Jeg har hatt mens i 22 år nå, 264 sykluser. Kun i TO av de har jeg spottet i syklusen, de to gangene jeg ble gravid. Og "tilfeldigvis" samtidig som temping viste at egget trolig festet seg (ekstra temp hopp)...

Tilfeldig? Tror ikke det.

Anonymous poster hash: 35182...5fc

• Liker 1
Gjest Gjest_Idja
Skrevet

Jeg har hatt mens i 22 år nå, 264 sykluser. Kun i TO av de har jeg spottet i syklusen, de to gangene jeg ble gravid. Og "tilfeldigvis" samtidig som temping viste at egget trolig festet seg (ekstra temp hopp)...

Tilfeldig? Tror ikke det.

Anonymous poster hash: 35182...5fc

Jaja, fortell det til forskningen, ikke meg... ;) det har jo uansett ingen betydning hvordan man tolker blødningen.

Skrevet

Det er ikke tvil om at festeblødning finnes, nhi.no skriver om det, f.eks., men langt fra alle får det.

Festesmerter er derimot mer tvilsomt.

Anonymous poster hash: 1fba3...50c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...