AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #1 Skrevet 12. august 2015 Er student. Hjemme hos mamma spiser jeg masse mat, kanskje 2500 kcal daglig. her har jeg ikke råd til så mange kcal... jeg er sulten og har ikke penger til å kjøpe så mye mat jeg trenger.. nå har jeg gått ned 5 kg..... hva er billig med mye energi som metter? Anonymous poster hash: 03acf...fea
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #2 Skrevet 12. august 2015 Er student. Hjemme hos mamma spiser jeg masse mat, kanskje 2500 kcal daglig. her har jeg ikke råd til så mange kcal... jeg er sulten og har ikke penger til å kjøpe så mye mat jeg trenger.. nå har jeg gått ned 5 kg..... hva er billig med mye energi som metter?Anonymous poster hash: 03acf...fea Smør, olivenolje, ris, bønner og linser (fra innvandrerbutikk), store poser med nøtter, tunfisk på boks, havregryn. Sjekk også ut tilbud og sjekk kcal-innholdet per 100 gram for å sikre at det er næringstett mat.Anonymous poster hash: ecd64...dc0
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #3 Skrevet 12. august 2015 Smør, olivenolje, ris, bønner og linser (fra innvandrerbutikk), store poser med nøtter, tunfisk på boks, havregryn. Sjekk også ut tilbud og sjekk kcal-innholdet per 100 gram for å sikre at det er næringstett mat.Anonymous poster hash: ecd64...dc0 okei. Det er en del invandrerbutikker her, jeg kan se om de har noe energirikt. takk Anonymous poster hash: 03acf...fea
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #4 Skrevet 12. august 2015 Egg! Anonymous poster hash: 30154...a3d 1
penny_ Skrevet 12. august 2015 #5 Skrevet 12. august 2015 Havregryn eller havregrøt kokt på halvparten melk og halvparten vann. Rema 1000 Chilinøtter pleier å koste rett over 20 kr. Lag eget brød eller rundstykker av grovt mel, vann, gjær og salt. "Best pris" produkter osv på Rema.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå