AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #1 Skrevet 12. august 2015 Hei Fant et tips her og sluttet på pilla midt i brettet. Nå en uke etterpå fikk jeg plutselig svært mye eggløsingslim, skulle tro jeg hadde fått flere egg inni meg (ser ut som tykk eggehvite). Tok en eltest bare for å se og jammen var det eggløsning 1 uke etter pilleslutt. Har hatt sex hver dag i flere mnd nå (høy sexdrift), så er nok av sædceller inni meg. Så til spørsmålet. Eggløsningsslimet skal jo hjelpe sæden oppover, men når det er så mye - vil det da også gjøre det vanskeligere for svømmerne? Noen med erfaring? På forhånd takk! Anonymous poster hash: 5d931...3a6
Evalinn Skrevet 12. august 2015 #2 Skrevet 12. august 2015 Jeg er ingen ekspert, men som jeg har forstått det er det jo mer jo bedre, og at de er tykt er og bra. Men som sagt, er ingen ekspert.
Gjest Hjertesukk Skrevet 12. august 2015 #3 Skrevet 12. august 2015 Eggløsningsslimet som du har sett kan rett og slett være sæd :-) har lest det tidligere at dette kan minne om el-slim, så om du har har testet positivt for eggløsning og har mye sex, så er det nok en kombinasjon av de to ;-) ikke noe å bekymre seg for!
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #4 Skrevet 12. august 2015 Tusen takk for svar Regner med kroppen vet hva den driver med Anonymous poster hash: 5d931...3a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå