Gå til innhold

Date alenemamma når sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Pleier alenemødre vente lenger med sex med ny date?

Anonymous poster hash: 78d76...c30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er alenemor og kommer nok til å ha sex med en mann når jeg føler for det. Sannsynligvis ikke på første date for min del :)

Anonymous poster hash: 37213...4a0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hææ? Hahaha. Jeg er også "alene"mor, og har sex når det kommer naturlig jeg.. Har ikke skjedd på første eller andre date med noen, men har skjedd på tredje. Kommer ann på hvor daten foregår og om det er noen seksuell spenning mellom oss.

Anonymous poster hash: c1aa8...538

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier alenemødre vente lenger med sex med ny date?

Anonymous poster hash: 78d76...c30

Ja, de fleste kvinner under 30 har sex med noen de liker sånn passe eller mer på første date, men de med barn venter gjerne lenger selv om de liker deg veldig godt. Hvis du ikke snakker dating, er de minst like glade i ONS som andre kvinner når de har barnefri. Det er ihvertfall min begrensede erfaring, selvom jeg ikke har datet veldig mange med barn. De har også vært bedre i senga, selv om de ofte vil ha lyset av.

Anonymous poster hash: 6e0dd...cd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke sånn at alle enslige mødre er like da.

 

Jeg har aldri ONS, eller har hatt det en gang, men da var jeg 18 år, og hadde ikke barn. Jeg har ingen problemer med å ha flombelysning på når jeg har sex heller. Er ikke flau over kroppen min, og trygg på meg selv. Og jeg er 37 år, og overhodet ikke perfekt. Men jeg fungerer veldig bra.

 

Når jeg har sex varierer veldig, aldri første eller andre date. Men etter det, er det ganske åpent. Nå dater jeg en jeg liker godt, og jeg har ikke hatt sex på 1,5 år. Vi har hatt 3 dater, og håper virkelig det blir sex på date nummer 4. For jeg er så kåt nå.



Anonymous poster hash: 69765...41c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...