AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #1 Skrevet 10. august 2015 Kan man komme alene til egguthenting, altså uten mannen? Det er jo mulig å ta sædprøven hjemme, og da kan vel jeg bare ta dem med selv? Blir man så dårlig at man MÅ ha noen til å passe på seg? Vi bor rett ved sykehuset. Anonymous poster hash: a2ce5...8dd
jente 82 Skrevet 10. august 2015 #2 Skrevet 10. august 2015 Altså.....hva er grunnen til at du skal møte opp alene?? Tror de vil synes det er veldig rart på avdelingen, og må dere ikke legitimere dere? Du har ikke lov til kjøre bil etterpå. Jeg hadde ikke møtt opp på egguttak alene ihvertfall.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #3 Skrevet 11. august 2015 Tror mannen må være med også.. Begge må vise legitimasjon ( i teorien så kunne du fått noen andre til å avgi sperm i en kopp enn mannen din....). En annen ting er at egguttak gjør vondt. For meg var det gull verdt å ha mannen min der til å holde meg i hånda og stryke meg over håret. Som en annen skriver her så får du heller ikke kjøre bil etterpå, og mange kan ha endel smerter i etterkant som gjør at det ikke bare er å spasere hjem. Mannen har rett til sykemelding dagen for egguttak. Anonymous poster hash: 0746a...c66
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #4 Skrevet 11. august 2015 OK, takk for svar! Anonymous poster hash: a2ce5...8dd
Biloba Skrevet 11. august 2015 #5 Skrevet 11. august 2015 Jeg kunne gjort mine alene, men det var godt å ha ham med til på første da jeg var nervøs for smerter. Vi måtte vise leg, på den andre siden har jeg signert for at det var hans sæd da vi gjorde inseminasjon, de glemte signatur da han var innom med prøven en time før jeg kom. Er man alene bør man hvile lengre på klinikken, kanskje 1-2 timer, man blir lettere uvel/svimmel/kvalm etter medisinen hvis man skal fort opp og gå. Taxi kan brukes. Jeg kastet opp ca 10 min etter at jeg forlot klinikken første gang. Hvis du er dårlig eller har mye vondt, er det godt å ha følge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå