AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #2 Skrevet 9. august 2015 Hei. I kveld har jeg nok en gang hatt abort. 5+2 på vei.. fikk helt sjokk da jeg gikk på do og tørka meg, for der var det jammen mye klumper! Akkurat som starten på mens. Men INGEN smerter, ingen forvarsel... er det mulig?! Er så lei meg nå.. 1 års prøving for å så ende i nok en abort.. Anonymous poster hash: 9dc17...5aa
Frøkenfryd30 Skrevet 9. august 2015 #3 Skrevet 9. august 2015 Når du er 5 uker på vei er embryoet 1-3 mm langt, så selv om blodet var koagulert så trenger det ikke å bety sa, det føler gjerne med smerter. Men for å være på den sikre siden ville jeg dratt til legen for å ta blodprøver for å se om du har hcg stigning.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #4 Skrevet 10. august 2015 Jeg er 7+1 i dag og har blødd de siste 2,5 dager uten smerter. Håper å få ultralyd snarest for å få vite hva som skjer. Er det sa, så er det helt mulig å oppleve det uten smerter eller plager. Anonymous poster hash: 6d4ce...f92
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #5 Skrevet 10. august 2015 Hadde SA i uke 11 og blødde helt vanvittige mengder, ble innlagt på sykehuset. Men merkelig nok var det helt smertefritt, bare en sånn fossende/skvulpende følelse som kom i bølger. Ellers var jeg kvalm og svimmel, men det kom nok av blodtapet.Anonymous poster hash: 26560...abf
Frk.34 Skrevet 10. august 2015 #6 Skrevet 10. august 2015 Min SA i uke 6 var mindre vondt enn mensen. Men følte meg elendig form pga kvalme, svimmelhet.
Gjest crem Skrevet 10. august 2015 #7 Skrevet 10. august 2015 min SA i uke 8 var kjempe vondt! lå med smerter i nesten 12 timer.. så er nok veldig forskjellig fra person til person
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #8 Skrevet 10. august 2015 Tusen takk for svar alle sammen <3 Har ikke vært hos legen enda, orket rett og slett ikke tanken på det idag. Skulle egentlig på sv.kontroll neste uke, men det er det nok lite vits i nå.. Kan bare si at blødningene kom etter orgasme (sorry for tmi..). Merka at det rant en del vann (boblebadekar er kjekt å ha), så gikk på do. Der i trusa, lå en liten blodig klump. Da jeg tørka meg, kom det masse levret blod, rester, u name it. Men som nevnt i H.I, INGEN smerter. Blør ikke noen ting nå heller, det gav seg ganske fort faktisk (var kun blod det ene dobesøket).. Sorry for sytinga, trengte bare å få det ut... Anonymous poster hash: 9dc17...5aa
Isrose Skrevet 10. august 2015 #9 Skrevet 10. august 2015 Det kan nok gå begge veier. Anbefaler deg å gå til lege for å måle hcg-stigning, da får du svar.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #10 Skrevet 10. august 2015 Det kan nok gå begge veier. Anbefaler deg å gå til lege for å måle hcg-stigning, da får du svar. Selv med mye koagulert/levret blod? Har fått intrykk av at det er over og ut da. Men ja, skal komme meg til legen i løpet av uka for å måle det. Takk for svar Anonymous poster hash: 9dc17...5aa
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #11 Skrevet 10. august 2015 Selv med mye koagulert/levret blod? Har fått intrykk av at det er over og ut da. Men ja, skal komme meg til legen i løpet av uka for å måle det. Takk for svar Anonymous poster hash: 9dc17...5aa Komplett abort vil ofte blø lengre. Du bør nok ta en sjekk hvis det ikke skjer mer. Det kan ha vært blodkar som har sprukket på livmorhalsen også.Anonymous poster hash: c14d3...4f8
Isrose Skrevet 10. august 2015 #12 Skrevet 10. august 2015 Selv med mye koagulert/levret blod? Har fått intrykk av at det er over og ut da. Men ja, skal komme meg til legen i løpet av uka for å måle det. Takk for svar Anonymous poster hash: 9dc17...5aa Ja, selv med koaguelert blod. Sannsynligheten for SA er dessverre større når blodet er koagulert, men håper er ikke ute! Krysser fingrene for deg!
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #13 Skrevet 10. august 2015 Komplett abort vil ofte blø lengre. Du bør nok ta en sjekk hvis det ikke skjer mer. Det kan ha vært blodkar som har sprukket på livmorhalsen også.Anonymous poster hash: c14d3...4f8 Ah pokker.. siste jeg vil er å ende opp på sykehus for utskrapning/medisinsk abort! Det med sprukket blodkar har jeg ikke tenkt på en gang. Tusen takk for svar Anonymous poster hash: 9dc17...5aa
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #14 Skrevet 10. august 2015 Ja, selv med koaguelert blod. Sannsynligheten for SA er dessverre større når blodet er koagulert, men håper er ikke ute! Krysser fingrene for deg! Oh No.. har fortsatt ikke noe blødninger eller smerter for den saks skyld, men er redd det kommer.. har hatt en "vanlig" SA for over 1 år siden, glemmer ALDRI de smertene. Lå som ei reke på soffen i minst ei uke. Men ettersom jeg er 5 uker, så regnes vel det som kjemisk? Eller muligens truende abort? Blir helt tussete i huet av dette.. men som du sa, alt håp er ikke ute enda! Tusen takk for svar, igjen! Anonymous poster hash: 9dc17...5aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå