AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #1 Skrevet 9. august 2015 Hei. Har hatt sex med som har sprutet inni meg de 2 siste dagene, og lurer på om ppille kan "gå" som angrepille? Forstår at det ikke har samme effekt. Går på ppiller men lenge siden jeg har tatt nå.. Kanskje best å ta angrepille for å være på den sikre siden? Anonymous poster hash: cf06f...bf0
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #2 Skrevet 9. august 2015 Hei. Har hatt sex med som har sprutet inni meg de 2 siste dagene, og lurer på om ppille kan "gå" som angrepille? Forstår at det ikke har samme effekt. Går på ppiller men lenge siden jeg har tatt nå.. Kanskje best å ta angrepille for å være på den sikre siden?Anonymous poster hash: cf06f...bf0 Skal ikke den tas innen et bestemt antall timer? Ring vaktapotek og spør Anonymous poster hash: f070f...1fc 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #3 Skrevet 9. august 2015 Mener det må tas innen 72(?) timer. Kan vell hende tiden har gått ut allerede:p TSAnonymous poster hash: cf06f...bf0
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #4 Skrevet 9. august 2015 Mener det må tas innen 72(?) timer. Kan vell hende tiden har gått ut allerede:p TSAnonymous poster hash: cf06f...bf0 Tell timene siden det første samleiet du hadde de siste 2 dagene, ring apoteket, skaff evt angrepillen dersom du er sikker på at du ikke ønsker en graviditet nå Anonymous poster hash: f070f...1fc
AnonymBruker Skrevet 9. august 2015 #5 Skrevet 9. august 2015 Mener det må tas innen 72(?) timer. Kan vell hende tiden har gått ut allerede:p TSAnonymous poster hash: cf06f...bf0 de 2 siste dagene blir ikke 72 timer tilsammen vel? Anonymous poster hash: f070f...1fc
Gjest anonym2233 Skrevet 9. august 2015 #6 Skrevet 9. august 2015 Du kjøper deg en angrepille. Du bruker ikke p-piller som en angrepille, uansett hva! Skjønner ikke hva det går av folk, som anbefaler og foreslår fremmede på nett slike fremgangsmåter! TS, dette er kroppen din det er snakk om. Skaff deg en angrepille.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #7 Skrevet 10. august 2015 Kjøp angrepiller, men vær obs på at jo lenger fra samleie du kommer jo dårligere er effekter. Er nok flere som har opplevd å bli gravide tross angrepille. Kommer an på når i syklus, da angrepillen skal hemme eggløsning. Har eggløsning rukket å finne sted før inntak av pillen har du redusert effekt av angrepillen, og også av evt andre kreative forslag (som du absolutt ikke skal høre på!). Så full fart til apoteket, og kryss fingrene! Og slutt med ubeskyttet sex! Du kan ikke si du går på p-piller når du ikke tar de daglig. Anbefaler deg p-sprøyte, så er du sikker. Anonymous poster hash: fdeab...318
Gjest Tekola Skrevet 10. august 2015 #8 Skrevet 10. august 2015 Tråden ryddes for potensielt helseskadelige råd og stenges. Oppfordrer deg til å ta kontakt med helsepersonell for videre veiledning. Tekola, admin.
Anbefalte innlegg